1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Niet kunnen inloggen in E-mail (omgeving Zoetermeer)

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Fred1967, 29 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Weet iemand of er problemen zijn met mail server van Online in de omgeving van Zoetermeer? Voorheen hadden wij via Wanadoo een account wat nu dus Online is.

    Gister kon ik ineens mijn mail niet meer binnenhalen via mijn Outlook (vraagt om mijn inlog gegevens) en ook online krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam/password ongeldig is)
    Mijn vrouw die via de zelfde mailserver inlogt kon online haar mail wel bekijken. Later die avond kon ik ineens weer wel mijn mail binnenhalen maar sinds vandaag kan zowel ik als mijn vrouw niet meer in onze mail boxen komen.
    Helpdesk bellen heb ik maar opgegeven aangezien ik na een half uur nog niemand had gesproken :cry:

    Gr.
    Fred
     
  2. Zouden deze accounts zo langzamerhand niet moeten zijn omgezet in Ziggo-accounts? Heb je hierover geen brief en/of e-mail van Ziggo gehad? Kijk eens naar de vragen en antwoorden op http://www.ziggo.nl/orange/welkom .
     
  3. Moet bekennen dat ik vanmorgen vroeg (toen ik nog wel in mijn mail kon) een mail had van Ziggo waarin ze vertelde dat ze nu officieel Ziggo zijn en dat ik een en ander moet instellen. Aangezien ik op het punt stond naar mijn werk te gaan heb ik me er niet verder in verdiept.
    Zou me niet verbazen als dat het eens zou kunnen zijn :giveup:.
    Bedankt voor je antwoord in elk geval.

    Gr.
    Fred
     
  4. Hi!

    Bingo! Even je instellingen aanpassen dus :-)

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina