1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Probleem gebruik Webspace

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door mieshenk@ziggo.nl, 29 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoals eerder gevraagd, heb je https://homedrive.home.nl al geprobeerd?

    Via FTP kom je alleen in de publieke map. Voor de Privé map zul je WebDav moeten gebruiken (je browser dus).

    Er waren trouwens bij het begin van Vista problemen om met Vista op WebDav servers te komen. Deze zouden inmiddels moeten zijn opgelost in de updates die MS heeft uitgebracht, zie http://support.microsoft.com/?id=942392
     

  2. Dat is erg. Dat is zo 2005.
    Zo erg zal het toch niet gesteld zijn met Ziggo mag ik hopen.
     
  3. homedrive

    Ik had ook een probleem met de webspace. Ik kon niet meer op mijn webspace komen en dus mijn site niet meer aanpassen.Na veel gezeur en extra bellen kreeg ik een oplossing van de helpdesk:
    inloggen op mijn Ziggo, dan naar webspace inloggen en dan naar homedrive inloggen tot zover was ik gekomen maar kon niet verder. Login fout gaf ie aan. De helpdesk vertelde mij dat ik nu boven in de adresbalk van de browser : homedrive,home.nl moest intypen. dat heb ik gedaan en toen kon ik inderdaad weer op mijn webspace terecht. Alleen niet alle bestanden werden keurig opgenomen in mijn webspace(daar heb ik over geklaagd in een ander deel van dit forum), wat ik mij nou afvraag is: waarom stuurt Ziggo niet even naar iedere @homeklant dat de zaak verandert is dan komen er minder klachten...toch?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina