1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Probleem gebruik Webspace

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door mieshenk@ziggo.nl, 29 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds kort maak ik gebruik van Webspace. De eerste keer via de pc op mijn werkadres verliep e.e.a. probleemloos en heb ik voor de eerste keer een simpele website in elkaar gezet, jawel het werkt perfect!
    Thuis achter mijn pc ging het anders: zowel in Webspace-public en Homedrive-privé, nadat ik toch op de juiste manier was ingelogd, kreeg ik mijn eigen pc-inhoud (zoals in 'My Computer') te zien, i.p.v. de drive van Ziggo.
    Na meerdere pogingen heb ik het maar even opgegeven. Wat gaat er opeens verkeerd??? Zie ik iets over het hoofd??
    Mail, internet en alle andere functies op mijn pc werken optimaal.

    M.vr.gr. Henk
     
  2. Als je thuis inlogt via een snelkoppeling, kijk dan eens of niemand een geintje uit haalt met je.
    Hij kan in die link dan file:///c:/ hebben verwerkt, ik heb er me broertje eens gek mee gemaakt :)
     
  3. Dat gaat bij mij ook fout, er zal dus bij de Ziggo site wel iets verkeerd zitten !
     
  4. fout op webspace

    Helemaal waar! Vandaag hebben we ontdekt (veeeeeeel te laat!) dat de webspace alleen werkt met InternetExplorer 6!

    Voor alle overige browsers: wordt aan gewerkt....
     
  5. Klopt, als ik inlog met Firefox via homedrive werkt het wel maar bij elke handeling die je verricht moet je opnieuw inlognaam+ww opgeven.
     
  6. Ik blijk toch toegang te krijgen tot mijn home-drive. Nadat ik voor de zoveelste keer mijn eigen computer op het scherm kreeg en "Mijn netwerklocaties" aanklikte zag ik tot mijn stomme verbazing het complete pad staan van mijn Ziggo drive, klikte hierop en hoefde alleen maar mijn username en password in te vullen en BINGO!!!...
    Nu hoef ik voortaan niet de Ziggo site steeds op te starten.
    Mijn eigen vertrouwde Windows XP heeft al goed voor mij geregeld, maak ik nu een snelkoppeling en een kind kan de was doen...

    Bij deze bedankt voor alle reacties, ik hoop dat anderen hier ook wat mee kunnen.

    Groet, Henk
     
  7. Ook ik heb nog steeds problemen om webspace te gebruiken.
    Ik ben voormalig @Home klant en heb in het verleden gebruik gemaakt van mijn webspace.
    Ik heb daar wat gegevens als back up opgezet.
    Ik kan nu niet meer via de ziggo pagina op mijn webspace komen, krijg steeds melding dat webspace nog geactiveerd moet worden.
    Ik heb geprobeerd om hier met inlognaam (zonder Email toevoeging) en paswoord in te loggen.
    In windows verkenner (vista 64b)zie ik bij mijn netwerkverbindingen wel mijn websace staan maar kan niet inloggen met huidige gebruikers naam/paswoord.
    Met totalcommander kan ik wel inloggen maar kan dan niets meer vinden op mijn websace, ik krijg ook geen prive/publiek map te zien wat vroeger wel het geval was.
    Ben ik nu mijn gegevens kwijt of doe ik toch nog iets verkeerd:giveup::evil:
    Groeten janos
     
  8. ik kan via de direcorty op mijn pc nog wel inloggen op homedrive, daar staat mijn site en prive-map, ik kan niks meer met de bestanden. niet bewerken of verwijderen (ik ben aangemeld als admin) ook de privemap krijg ik niet meer leeg........
     
  9. ook niet met https://homedrive.home.nl/ ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina