1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik krijg het niet voor elkaar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BertK!, 28 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook ik krijg het blijkbaar niet voor elkaar om mijn telefonie en internet op te zeggen bij ziggo. Ik heb zowel schriftelijk als via de website mijn contract opgezegd, echter komt er geen bevestiging van ziggo, wel krijg ik reclame toegestuurd hoe ik nog goedkoper zou kunnen bellen, terwijl ik in het geheel niet kan bellen............en dit al zo'n dikke 4 weken.
    Met het abonnementsgeld afschrijven zijn er geen problemen, daar zijn ze als de kippen bij!

    Kan ik trouwens ook aangetekende post(opzegbrief) versturen naar het postbus nummer van ziggo in utrecht??
     
  2. Ik snap je frustratie, maar of hetgeen je nu doet een goede combinatie van stappen is... Aan de ene kant ben je nu bezig met juridische stappen, aan de andere kant ben je ze nu aan het spammen met een eigen gemaakt programma. Weet niet wat je in die mailtjes zet als inhoud, maar het lijkt me niet dat dit je positie versterkt bij de juridische stappen die je wil nemen.
     
  3. Behalve dat jouw actie tot gevolg heeft dat andere mensen nu nog langer moeten wachten is het voor jezelf ook niet handig te noemen...

    Vul je kaartnummer gewoon op de website in, en dan had het goedgekomen...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina