1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik krijg het niet voor elkaar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BertK!, 28 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferme taal man! Denk dat Ziggo nu wel gaat veranderen!
     
  2. Machteloos

    Ik heb de oplossing gevonden voor het probleem, account opzeggen en bij de kpn gaan, is ook niet alles maar die reageren op de mail.
    Kreeg net een brief dat mijn account was gewijzigd met de kaart nummers er is en een volledig andere overeenkomst, was wel goedkoper maar kan nu helemaal niets meer.
     
  3. En ik zie net op mijn bankafschrift dat ze 25,52 hebben afgeboekt..
    Dus Digitaal totaal berekend.....:censored:
     

  4. tuurlijk gaat zigg niet veranderen, maar begreep dat er betaald moest worden voor een abbo die niet is afgesloten, dan kun je stappen ondernemen natuurlijk........ dus toptaal van mij!
     
  5. Het digitale totaalpakket, dat pakket voor 9.95 euro per maand dus, is bij aanvraag de eerste 2 maanden gratis en kan ten alle tijden met een kalendermaand opzegtermijn opgezegd worden. Niets geen jaarcontracten of wat dan ook.. Mocht de klantenservice moeilijk doen, stuur mij maar een berichtje. Knal ik het zo voor je dicht :mrgreen:
     
  6. Gezien zijn mailgeschiedenis zullen ze het abonnement uiteindelijk wel met terugwerkende kracht stopzetten (incl restitutie dus).
     
  7. Voor de periode dat het abonnement niet is geactiveerd worden ook geen kosten in rekening gebracht. Hierover kun je dus niets verhalen. Telefoonkosten kun je proberen, dat doen ze soms nog wel.
     
  8. Wéér een heel ander verhaal dan mij is verteld door de klantenservice, die duidelijk hebben gezegd dat de eerste 2 maanden 'totaal" alleen gratis zijn bij een jaarcontract. :confused:
    Ondertussen is het zover dat ik helemaal niets meer geloof van wat er door de klantenservice wordt gezegd.
     
  9. Hoi, bedankt voor je aanbod maar Ziggo-User is er al mee bezig en ik heb er alle hoop dat het hem gaat lukken... :thankyou:
     
  10. Houd er rekening mee dat de klantenservice van het voormalige @home gebied nog niet zo lang geleden over is gezet op het Ziggo systeem met de daarbij horende werkwijzen. Voor hen zijn er in een korte tijd veel voorwaarden, procedures en werkwijzen gewijzigd waardoor hier wellicht af en toe verwarring kan ontstaan.

    Feit is dat Ziggo eigenlijk geen jaar contracten meer kent (op enkele uitzonderingen na, maar het totaalpakket is daar zeker geen onderdeel van). Alles is met 1 kalendermaand opzegtermijn op te zeggen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina