1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

poging Plus te wijziging in Extra

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door internetter, 28 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    20-10-2008: Web wijzigingsformulier ingevuld voor update van Plus naar Extra
    20-10-2008: wij hebben je wijzigingsverzoek in goede orde ontvangen (noreplay@ziggo.nl)
    26-10-2008: contact formulier: hoe staat het met de wijziging?
    27-102008: onderstaand antwoord: (Ziggo klantenservice (noreply@casema.nl)

    Geachte heer,

    Via de website heeft u een vraag gesteld over uw alles in 1 pakket.
    Volgens onze gegevens heeft u nu een alles in 1 plus pakket. Er is niets bekend over een wijziging naar een alles in 1 extra abonnement. Wij verzoeken u daarom met 0900-0730 (lokaal tarief) om u wijziging alsnog door te geven.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice.Klik hier voor meer informatie.
    Met vriendelijke groet,

    CendrisBSC-Callcenter-CS, 047 Agent
    Afdeling Klantenservice

    Contact opgenomen met 0900-0730: Neen meneer ik kan alleen maar nieuwe abonnementen verwerken.
    U moet contact opnemen met 0900-0740 optie 2,3
    Krijg erg vriendelijke jongedame aan de telefoon die herhaalde malen navraag moet doen hoe zij die wijziging moet aanbrengen.
    Uiteindelijk deelt ze mij mede dat de wijziging is doorgevoerd en dat ik binnen 48 uur hiervan gebruik kan maken.
    Verbetert zich zelf later en zegt dat de nieuwe snelheid pas per 1 december 2008 in gaat.
    Zo ben je al met al een 30 tal minuten verder aan de telefoon zonder enige zekerheid of nu alles wel geregeld is.
    Kan één van de actieve Ziggo medewerkers op dit forum mij uit de droom helpen wat de status van de wijziging is?
    Nadere gegevens uiteraard per p.b. beschikbaar.

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  2. Komt u maar ;) postcode/huisnummer/naam. De snelheden in het voormalige @Home gebied laten nog te wensen over. Dit heeft te maken met capaciteitsproblemen.

    Per 1 december zouden al deze problemen verholpen moeten zijn. Wat betreft je wijziging: met je gegevens kan ik alles nakijken :)
     
  3. p.b. verstuurd.
     
  4. Voor het eerst dat ik iets lees over capaciteitsproblemen als oorzaak van het nog niet hebben van de goede snelheden. Aangezien ik constant 4200/950 heb lijkt het mij nog steeds een migratie probleem.
    Als het wel mogelijk is hogere snelheden te krijgen voor 1 december als ik nu ook overstap op Extra zou ik dat graag willen weten. Of dat dan nog even wat lager is dan de opgegeven snelheden kan me niet zoveel schelen.
    Via verkoop en wijzigingen is het onmogelijk een eenduidig antwoord te krijgen.
     

  5. Het was al bekend dat dit mogelijk door capaciteitsproblemen kwam. Als ik het goed heb, met name het oude @home netwerk nog niet helemaal klaar voor
     
  6. Sorry, maar ik kan ondertussen geen enkele logica meer ontdekken in het hele Ziggo verhaal.
    Als ik mij goed herinner heb jij binnen 2 weken een goed werkend Alles in 1 extra pakket gekregen in het @Home gebied regio Groningen. Ook was er volgens de Ziggo woordvoerder geen enkele reden om de werving van nieuwe klanten stop te zetten. Als er behalve alle migratie problemen ook capaciteits problemen zijn lijkt mij dat wel degelijk een goede reden.
    Het is onmogelijk om van Ziggo duidelijkheid te krijgen. Ik krijg pas een maand of vijf tegenstrijdige antwoorden.
    Het komt er nu blijkbaar op neer dat 1 november als ingangsdatum nu weer 1 december wordt. En 1 december ......... .....
    Als ik op een ander adres in Groningen (zelfs in dezelfde straat) een Alles in 1 plus pakket wil bestellen kan dat gewoon binnen 10 werkdagen en wordt er niets gezegd over capaciteits problemen.
     
  7. Update:

    Vandaag brief van Ziggo ontvangen met als wijzigingsdatum 27-10-2008 voor de opwaardering van Plus naar Extra.
    Ook worden een activatiecode en wachtwoord vermeld in de brief.
    Modem is al actief.
    Internet en telefonie werken momenteel uitstekend.
    In de brief wordt geen ingangsdatum genoemd voor de nieuwe snelheden en bij "mijn producten" wordt nog "Plus vermeld.
    Kan ik ondanks dat volstaan met uitsluitend het modem even stroomloos te maken voor het verkrijgen van de nieuwe snelheden?

    Vr. gr.
    Internetter.

    Update:

    Alles werkt inmiddels naar behoren met de "Plus extra" snelheden.
    Met dank aan Ziggo-user.

    Vr. gr.
    Internetter.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2008

  8. Het probleem moet ook niet het bestellen zijn, dat moet gweoon kunnen je moet alles in 1 extra kunnen krijgen in groningen ook, alleen alle snelheden die daar bijhoren zijn nog niet haalbaar.

    Ik ben nu twee weken onderweg met mijn aanvraag om mijn losse pakketten over te zetten naar alles in 1, heb na een paar dagen inderdaad schriftelijke bevestiging gekregen, dat mijn pakket 21 oktober is ingegaan, binnen twee weken ontvang ik als het goed is nog een HD ontvanger.
    Als ik momentel inlog, geeft'''mijn zigg'' een leeg scherm weer bij het kopje internet, voorheen sond hier netjes mijn z3 internet met de daarbijhorende info. Ik neem aan dat het een en ander nog afgehandeld moet worden in de administratie. op mijn ontvanger zit ik nog te wachten, maar de twee weken zijn helaas nog niet om.........
     
  9. Lijkt me sterk, dan zouden de snelheden niet zo netjes bij 4 Mbps blijven steken, maar tussen de 4 en de 8 Mbps varieren, en zeker 's nachts in de buurt van de 8 Mbps moeten komen. Er lijkt inderdaad een probleem te zijn met het provisionen van de nieuwe snelheden.

    Is er al eens geïnventariseerd of het bepaalde modemtypes zijn die de nieuwe snelheden wel of juist niet halen? Dat zou een extra bevestiging kunnen zijn dat het inderdaad een profielkwestie is.
     
  10. Met "bestellen" bedoelde ik dat ze het ook daadwerkelijk hebben gekregen inclusief de goede snelheden.
    Wat jou pakket betreft, ik had begrepen dat het ook bij jou al naar behoren werkte, vergissing blijkbaar. :oops:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina