1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

afhandeling van klachten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door destroyer, 28 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dit is mijn laatste reactie hier op.
    Ik had internet van Casema(cable) kreeg een WANADOO e-mail adres vervolgens werd het ORANGE en toen weer ONLINE inmiddels had ZIGGO alles overgenomen, het moest wel overgezet worden naar ZIGGO infrastructuur natuurlijk een gigantische operatie, maar zonder dit naar de gebruikers te communiseren (wanwege de verwachte klachten) een geen plan B natuurlijk ! nou dat is goed gelukt !!! duizenden boze/ontevreden klanten en slechte pers/imago, er is met alle grote bedrijven wel wat mis vooral helpdesk, kijk maar naar de lijst van RADAR zoals daar is : KPN,UPC,ENECO en NUON en nog wel een paar.
     
  2. Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad toen ik van @Home internet naar Ziggo Alles in 1 ging. Het probleem was echter niet Ziggo, maar de combinatie Motorola modem en router. Zonder router werkte alles goed.
    Na het vervangen van de router, die altijd prima had gewerkt met een Arris modem, waren de problemen van wegvallende en slechte verbindingen, steeds weer een ander IP etc. opgelost. Ik heb sindsdien weer het IP-adres wat ik al zo`n 1,5 jaar heb.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina