1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

afhandeling van klachten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door destroyer, 28 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat weet ik, maar er staat me iets bij dat er in een aantal routers toch het een en ander in te stellen was met betrekking tot DHCP (van niet het interne netwerk), kan het zo alleen niet vinden. Nevermind...
     
  2. Dat trage Ip adressen afgeven had ik van een ZIGGO medewerker en van mijn hardware leverancier.
    Mijn probleem is opgelost, ik heb n.l. een andere ISP !!! vandaar dat het even duurde voor een reactie op " broodje aap " zo lossen ze bij ZIGGO klachten op, wie weet hoe het staat met +\- 5000 klachten via RADAR ?.
    Het ingehouden abbo van mijn overleden schoonmoeder heb ik nog niet terug, ook nog geen reactie !!!!!!!
    Het topic heet ook afhandeling van klachten toch ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2008
  3. Je hebt in elk geval de mensen hier (en ook Ziggo) niet de kans gegeven om het probleem met de router te achterhalen. Er is in elk geval door de mensen hier wel ingegaan op je vraag/probleem, alleen hebben die mensen geen reactie van jou mogen krijgen, tot nu dan.

    Hoop dat het bevalt bij je nieuwe ISP, maar pssst geheimpje, deze ondersteunen een door jezelf aangeschafte router ook niet :wink: Dus als er weer een probleem optreed mag je het mbt je router wederom zelf uitzoeken.
     
  4. Ik heb alleen maar "gezeik" gekregen van ZIGGO/CASEMA medewerkers geen OPLOSSINGEN, ook geen enkele reactie over het OPLOSSEN van problemen en over hoe de medewerkers KLANTEN te woord staan, het is bij andere ISP's misschien niet beter, MAAR ik veranderde niets dat deed ZIGGO en dan de schuld bij de KLANT leggen dat is de LIMIT, ik ben niet de enige zo te horen het moet opzeggingen regenen, misschien maakt dat iemand wakker bij ZIGGO ze zouden failliet moeten gaan en alle medewerkers naar het UWV dat helpt misschien wel erg cynish maar er moet iets veranderen/verbeteren.
    Ben erg nieuwsgierig hoe het met de +\- 5000 klachten via RADAR gaat, blijf het volgen.
     
  5. Einde Previewperiode (E19)

    Ik snap niet waar Ziggo mee bezig is.
    We hebben in oktober het Alles in een Plus pakket besteld.
    Is op 24 oktober geleverd, op 25 oktober hebben we de decoder aangesloten en op 26 oktober de registratiekaart verzonden.
    Vanaf zondag 9 november hebben we geen digtiale zenders meer behalve Nederland 1. Foutcode E19 Preview beeindigd.
    We hebben vanaf zondagochtend reeds 6 maal gebeld waarvan een gesprek meer dan 1/2 uur duurde.
    Zondag is beloofd dat het probleem binnen 24 uur opgelost was, dit zelfde is gisteren (dinsdag) weer beloofd.
    Echter nog steeds niet.
    Van de e-mail welke we verzonden hebben vanaf zondagmorgen is geen enkele beantwoord.
    Ik weet niet of er meerdere gebruikers deze klacht hebben.
    Wij vinden dit niet kunnen en onfatsoenlijk.
    Wij denken eraan om geen zaken meer met Ziggo te doen.
    Gisteren (11-11) lees ik op de ZIGGO site dat er 2 maanden een prview gegeven wordt, als antwoord krijg ik "Deze actie is afgelopen en de site wordt niet iedere dag vernieuwd." Nu begrijp ik het helemaal niet meer.
     
  6. Was ik nog vergeten, er moeten +/- 500 medewerkers(of tegenwerkers) op de helpdesk(callcenter) zitten maar er is niet doorheen te komen ? allemaal klanten die vertellen hoe goed het gaat ? dacht het niet.
    Ook geen enkele reactie over mijn telefoon problemen (niet bereikbaar/geen kiestoon).
    Mijn router werkt nu goed(adsl) voordien bij CASEMA (2 jaar) ook, maar toen ZIGGO het overnam was het de ROUTER die het probleem was, en niet het overzetten van servers e.d. mijn IP range was eerst 83.xxx.xx en toen de problemen kwamen 94.xxx.xx, maar ZIGGO had geen veranderingen gedaan ?? ik voel me behoorlijk "in het kruis gepakt" door ZIGGO
    v
     
  7. Je realiseert je dat Ziggo gebruikt maakt van dynamische ip-adressen en dat het dus volkomen normaal kan zijn dat je ip-adres wijzigt? Dit geeft geen storing of verandering aan. Er staat ook in de voorwaarden dat ze gebruik maken van dynamische ip-adres toewijziging middels DHCP servers. Dat jij zelf dan servers moet gaan overzetten is lullig gezegd jou probleem en heeft niets met Ziggo te maken.

    De servers die je aangesloten had worden bedrijfsmatig en/of commercieel gebruikt? Zo ja, (zeker als het commercieel betreft) zou ik de voorwaarden nog maar eens goed doorlezen :)
     
  8. lezen schijnt echt moeilijk te zijn, dit is echt weer een AFZEIK reactie, ik had het over een RANGE en IK ga niet met servers sjouwen ZIGGO wel dus !!!!!!!! en waarom werkt dan nu wel ????? en in het verleden zeker 2 jaar wel ???????
    maar het TOPIC is KLACHTEN AFHANDELING !!!!!!!!!! p.s. ik ben gewoon een prive gerbruiker.
     
  9. Het kan best dat een 83.* range naast een 94.* range geconfigureerd is op dezelfde server hoor. Als de server door zijn eerste voorraad heen is doordat het klantenaantal groeit, wordt er gewoon een tweede subnet bijgeplaatst, wat uit een geheel andere range kan komen.
     
  10. Een ander ip-adres kan ook uit een andere range komen. Ik weet eigenlijk wel zeker dat Ziggo meerdere ip-ranges heeft waaruit ip-adressen kunnen worden uitgedeeld. Dus het feit dat je een ip-adres krijgt hetzij uit een andere range is geen storing, dit is goed mogelijk. Snap dat het als een storing kan overkomen en lijken, maar dat is het niet en hoeft ook geen gevolg te zijn van de overname. Ze gebruiken dynamische ip-adres toewijzing wat inhoud dat je ip-adres kan wijzigen.

    Ik begrijp dat er een paar zaken zijn waarop je nog een antwoord moeten hebben, maar dat kunnen wij niet voor je oplossen, misschien dat een van de medewerkers van Ziggo die zich hier op het forum begeven je hiermee kunnen helpen. Ik denk dat zij wel bereid zijn (kan niet voor hun spreken) om daar voor jou naar te kijken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina