1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

afhandeling van klachten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door destroyer, 28 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb laatst via het klachtenformulier van ziggo
    een klacht /vraag geseponeerd en het antwoord was niet echt bevredigend nm.

    goededag
    ik zit net naar mijn facturen te kijken en ik zie dat er nog 2 openstaan, reden hiervan weet ik niet waarom wordt er niet afgeschreven en als hoelang duurt het voordat je een herinnering krijgt (aangezien ik niet vaak naar mijn facturen kijk kan het bedrag dus behoorlijk oplopen).
    is dit omdat de naamsverandering/fusie niet zo soepel loopt.
    ik ben al een tijd lid en ik moet zeggen na de fusie is het er allemaal niet beter op geworden slecht bereik van alle diensten bedragen die niet af worden geschreven herinneringen die uitblijven.
    een montage afspraak na een bliksem inslag en blijkt dat deze afspraak helemaal niet ingeboekt is.
    download snelheid via newsgroepen dramatisch slecht er zijn momenten dat een telefoon lijn sneller is (capaciteites problemen) wordt er in iedergeval niet vrolijker van.
    mischien wordt het voor mij ook tijd voor vernieuwing.


    en als antwoord krijg ik

    Onderzoek in ons klantsysteem heeft uitgewezen dat u een bedrag van € 137,26 heeft openstaan. Dit bedrag kunt u overmaken naar rekeningnummer 931377 t.n.v. Ziggo B.V. in Den Haag onder vermelding van uw klantnummer en/of het factuurnummer ***********.

    maar dat was mij al duidelijk dat er nog wat openstond, maar reden van geen afschrijving of de problemen krijg ik niet.

    wat moet ik hier nu mee

    greetz des :giveup:
     
  2. Na het melden van een klacht via klachtenform. krijg ik na +/- 14 dagen een reactie," we nemen aan dat het probleem is opgelost " zo kan ik ook klachten wegwerken.
    De volgende: schoonmoeder overleden, schriftelijk opzeggen met overlijdensakte lijkt gelukt brief gekregen met condoleance per 1-10-2008 beëindigd, wat schets mijn verbazing abbo oktober toch afgeschreven, klacht ingedient, reactie na 30 dagen ????? laat u maar storneren (dat kan alleen binnen 30 dagen) na de rekening maar leeg gemaakt kunnen ze niet afschrijven.
    De volgende: geen internet meer helpdesk " ik zie dat u router heeft " ja klopt al 2 jaar, u MOET deze verwijder, op mijn vraag WAAROM kreeg ik als antwoord " als u niet doe wat ik zeg dan help ik niet verder en de verbinding is verbroken " het hielp wel maar waarom ? die router heb ik toch niet voor niets, idd om meerdere computers aan te sluiten, maar dat mag zeker niet meer ???
     
  3. De factuur voor oktober is aangemaakt voordat het abonnement daadwerkelijk beëindigd is. Het zal op de volgende (en laatste) factuur gecorrigeerd worden.
    Omdat er zeer veel merken en types routers zijn met elk hun eigen instellingen en nukken, worden deze niet ondersteund. Daarom zal de helpdesk altijd vragen de router er tussenuit te halen om te achterhalen of het aan de router ligt of dat er meer aan de hand is. Bij jou is de router of de instellingen daarvan blijkbaar de oorzaak. Je kunt dan terecht bij de fabrikant van de router voor ondersteuning.
     
  4. Ik heb inmiddels vernomen van anderen die het zelfde probleem hebben met routers die voor de overname altijd correct werkt, dat Ziggo te traag IP adressen uitgeeft en dat daardoor de router niet meer goed werkt, je merkt nu ook op de pc dat het erg lang duurt (1 minuut of langer) voordat er verbinding is en dat bij mail ophalen iedere keer boodschap SERVER opzoeken vaak ook bij IE, dus er zijn weldegelijk veranderingen geweest of nog gaande en dat hoeft niet de dag zijn geweest van de NAAMSVERANDERING (om u maar even voor te zijn)
     
  5. Lijkt mij een broodje aap verhaal, in ieder geval voor de voormalige Multikabel klanten. Ikzelf maak ook gebruik van een router en heb hier absoluut geen last van.
     
  6. Kijk dat bedoelde ik, op die manier kan je duizenden klachten/problemen per dag per persoon " oplossen " je zegt gewoon je hebt geen probleem Ziggo n.l. ook niet kijk maar naar teletekst paginas 302 t/m 304 er staat er zijn geen problemen, ik ga wel naar een andere provider.
     
  7. Erg kort door de bocht gedacht.

    Van wie heb jij vernomen dat Ziggo langzaam is met het ' uitgeven van ip-adressen'? Onderbouw je is met feiten. Dat verwacht je van mij immers ook.
     
  8. In elk geval is er door een Ziggo medewerker wel iets in dit forum geschreven wat je op die manier zou kunnen interpreteren, maar volgens mij is dat wat anders dan hier bedoeld wordt. Zie hier.

    (in dat verhaal gaat het volgens mij om het probleem dat wanneer je nog een lange leasetijd hebt en tijdens die leasetijd om de een of andere reden toch het subnet opnieuw wordt ingedeeld voor je CMTS, de router gewoon denkt dat hij nog een geldige lease heeft en geen refresh gaat aanvragen en je dus zonder verbinding zit. Maar lijkt me dat dit alleen in uitzonderlijke gevallen zou gebeuren, zoals nu bij werkzaamheden en herindelingen)

    In elk geval vond ik dit bericht nogal verwarrend en het zal voor de gemiddelde klant snel verkeerd kunnen worden geinterpreteerd waardoor er broodje-aap verhalen kunnen ontstaan.
     
  9. Waarom dit gevraagd word? Simpel. Het is een apparaat wat problemen KAN geven, dit wil niet zeggen dat het zo is natuurlijk. De enige manier om dit te testen cq uit te sluiten is het te testen zonder de router.
    Natuurlijk begrijp ik (en ook zij) dat dit best lastig kan zijn, maar om bij de oorzaak van het probleem te komen moeten er dingen uitgesloten worden. Hoe minder schakels er in de ketting zitten, hoe minder er het probleem kunnen zijn.

    In veel routers kan de leasetijd aangepast worden, dit zou het probleem dus kunnen oplossen voor mensen die er problemen mee ervaren lijkt me?
     
  10. Dat is de leasetijd voor ip-adressen die een router zelf uitdeelt, dus zeg maar op het lokale netwerk.

    De leasetijd en de refreshtijd van de lease van het WAN adres wordt bepaald door de DHCP server.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina