1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wat we kunnen leren van Ziggo.....

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 28 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat we kunnen leren van Ziggo.....


    Gisteren heb ik met belangstelling een aflevering van RADAR bekeken.
    Normaal ben ik niet zo’n TV adept, maar ik zag dat RADAR aandacht zou gaan besteden aan Ziggo, een bedrijf waar ik dankzij het inzicht van de plaatselijke overheid aan overgeleverd ben voor Internet en TV............................................ volledige artikel op http://www.managersonline.nl/weblog/417/wat-we-kunnen-leren-van-ziggo..html
     
  2. Dat stukje over Marketing....mjahh...ik had ook liever die dame van Alice gezien :P
    Verders een weblog, moet smeuïg klinken (lezen), al hoewel er wel iets van waarheid inzit.

    Mijn mening, als men zegt dat er aan gewerkt word, aan de probs die er zijn, laat dan iemand het tegendeel bewijzen, en had radar niet die muts naar Ziggo moeten sturen, maar iemand die kennis van zaken heeft.:oyeah:
     
  3. Heb het even doorgelezen.

    Zijn het allemaal ervaringen op basis van gezien of gehoord of eigen ervaringen vraag ik me wel af. Voor zover ik het beoordeel is deze tekst puur gebaseerd op basis van horen en zien, en niet op eigen ervaringen.

    Ook worden er zaken in de tekst afgedaan als leugen, kan echter nergens een onderbouwing van dat feit terug vinden (ook niet vanaf de kant van Ziggo trouwens). Ik bedoel hiermee het aantal mensen wat problemen zou hebben. Dit zou volgens Ziggo 5% zijn, de schrijver doet dit af als een leugen. Als je iets als leugen afdoet moet je het naar mijn mening met cijfers kunnen onderbouwen, geen ongestaafde uitspraken doen, dus ik ben heel benieuwd waar die uitspraak op gebaseerd is (graag bron/onderbouwing/keiharde cijfers).

    Zolang het artikel niet gebaseerd is op eigen ervaringen, maar puur op van horen en zien, en tevens niet onderbouwt word met cijfers heeft het geschreven artikel in mijn ogen net zo'n hoog waarheidsgehalte als een willekeurig artikel in een roddelblad en heeft het tevens hetzelfde niveau als een willekeurig roddelblad.
     
  4. Even voor de goede orde: als 5% van de mensen klachten heeft vind ik dat geen laag aantal. Geloof dat ze 3 miljoen klanten hebben? Dan zouden 150.000 mensen klachten hebben. En dat noem ik een enorm aantal.
    Ook is het natuurlijk niet zo dat dus 95% tevreden is. Hooguit dat 95% niet ontevreden genoeg is om te klagen.

    En ook de auteur van het weblog artikel zegt zo te lezen niet dat de 5% een leugen is. Wel dat 5% voldoende is om Ziggo absoluut af te raden voor iedereen die overweegt klant te worden. Dit is tenminste hoe ik het lees.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina