1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen emailadres van ziggo

Discussie in 'Internet - Email' gestart door ladymieke, 28 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op 3 oktober een brief gehad van ziggo dat mijn emailadres wordt veranderd naar ziggo.
    Maar heb nog steeds geen email ontvangen om dat te veranderen.
    En bij ziggo zeggen ze dat het voor 31 oktober allemaal is overgezet http://www.ziggo.nl/orange/
    Maar in die brief staat ook een fout emailadres moet ik nog even afwachten of gaan bellen?
     
  2. ik neem aan dat je over bent gegaan van online/orange naar ziggo? Je kunt dan zowel je hoofd als sub e-mailaccounts gebruiken met dezelfde wachtwoorden. Het enige wat er dus veranderd is ipv @online.nl nu @ziggo.nl

    je kunt met de emailadressen die je had nu even kijken of je in kunt loggen op de webmail van ziggo. lukt dat, dan is dat account overgezet. Lukt dat niet dan kun je proberen je wachtwoord te resetten dmv op wachtwoord vergeten te klikken.

    kom je er dan nog niet uit wordt het bellen of een ziggo persoon via het forum eea uit laten zoeken

    suc6:)
     
  3. Het is gelukt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina