1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beperkte programma informatie Film kanalen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Olaf.Braxhoofden, 28 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Recentelijk view mij op dat de programma informatie van Film 1 Action (het nieuwe kanaal) gedurende de eerste dagen ook informatie toonde over de regisseur, de datum van de film, type film, acteurs etc.

    Ik hoopte even dat dit ook zou gaan gelden voor de overige Film* kanalen omdat ik dit nuttige informatie vind.

    Helaas is het omgekeerde het geval, deze extra informatie is nu verwijderd bij het Film1 action kanaal.

    De vraag is nu waarom slechts hele beperkte informatie wordt weergegeven (drie regels synopsis van de film) terwijl de uitgebreide informatie blijkbaar wel beschikbaar is.
     
  2. inderdaad dat heb ik ook gemerkt :(
    dat vond ik ook niet leuk.
     
  3. Misschien even een mailtje naar Film1?
     
  4. Voordat ik dit doe wil ik eerst wel even zekerheid dat dit niet iets is dat door Ziggo wordt gefilterd. M.a.w. hoe wordt deze informatie aan Ziggo aangeleverd, door wie en "doet" Ziggo iets met deze informatie (bijvoorbeeld formateren/aanpassen) voor de verschillende decoders die ondersteund moeten worden?
     
  5. Vooruitlopend op jouw antwoord heb ik de vraag alvast ook maar bij Film 1 neergelegd.
     
  6. Nee hoor, wij zijn slechts een doorgeefluik :) Dus doen niets geks met de signalen :)
     
  7. Wij combineren zoveel mogelijk informatie die ons aangeleverd wordt door de EPG leverancier. Bij Ziggo Oost wordt de extra informatie alleen weggefilterd bij dag 3 en 4.

     
  8. ik ben benieuwd naar de reactie van Film 1.
     
  9. Is dat alleen in oost, vwb dag 3 & 4? Kan mij herinneren (denk ik) dat de epg (epg > 2 dagen) werd gelimiteerd omdat oudere decoders daar niet tegen bestand waren, zoals de panasonic. Geldt dat niet dan voor de andere regio's? Kan ook zijn dat ik nu de plank mis sla :wink:

    Gert.
     
  10. inderdaad, geldt alleen nog voor voormalig @home. Het ligt in de bedoeling dit ook voor Casema en MK door te voeren.

    En ja, voor panasonic geeft meer dan 4 dagen een probleem. Hier wordt nog steeds aan gewerkt (ik zal je de details besparen). Geldt ook voor de samsung 9401, deze wordt op dit moment getest met de nieuwe software die o.a. hier een aanpassing voor heeft.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina