1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Webspace

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door kustlijn, 27 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik bedacht mij, ik heb toch ook een webspace hier bij Ziggo?
    Dus ik naar mijn Ziggo.
    Vervolgens bij Webspaces , acount aanvragen:
    Dan krijg ik dit: Als je hier inlogt, kun je je e-mailinstellingen beheren en wijzigen.
    Nee, dat is het niet, dit gaat om de E mail.
    Dan maar eens kijken bij homedrive.
    Welkom bij Webspace

    Dit is de upload-server van Ziggo Webspace. Vul in het onderstaande login veld je volledige Ziggo e-mailadres in om je Homedrive en Website te kunnen beheren. Hierna wordt opnieuw om je volledige e-mailadres en wachtwoord gevraagd.
    _____________________________________________________________

    Ok, gewoon mijn Ziggo E mail adres invoeren.
    Deze heb ik :pompom:

    Eh.....oeps Toch niet!!!

    Loginnaam gebruiker onjuist



    De gevraagde gebruikersnaam is niet bekend. Als je dat niet eerder gedaan had: activeer WebSpace via Mijn Ziggo.
    ___________________________________________________________
    Ok , even naar activeer webspace

    :no: gaat niet, ik weet niet waar ik wat moet doen.
    Ik kom steeds weer op hetzelfde uit, wie kan mij helpen?
     
  2. Oeps zou dat het zijn.

    Tja, ik heb een @quicknet.nl domein
     
  3. Oke, dan werkt de homedrive nog niet voor jou.

    Je zal gebruik moeten maken van een FTP programma met de volgende gegevens:

    host: home.quicknet.nl
    user: je email adres zonder @quicknet.nl
    wachtwoord: het wachtwoord dat bij je email adres hoort
     
  4. Ok ziggo-user dat ga ik de aankomende dagen eens rustig proberen.
    Ik meld mij dan nog eens.
    Alvast bedankt.
     
  5. Hoi,

    Ik heb exact hetzelfde probleem. Login naam niet geldig.
    Ik heb webspace bij @HOME, maar sinds de omzetting kan ik er niet meer bij.
    Ik heb me geregistreerd bij Ziggo, en volgens de gegevens is mijn webspace geactiveerd. Ik heb ook al gedeactiveerd en weer geactiveerd. Dus dat lijkt te werken.
    Maar hoe ik erbij kom en kan uploaden is mij nog even een raadsel.

    Al wel mailverkeer en telefonisch contact gehad met Ziggo helpdesk maar nog steeds geen resultaat.

    suggesties zijn welkom :-)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2008
  6. Ook niet met https://homedrive.home.nl/ ? En dan inloggen met alleen de gebruikersnaam en wachtwoord, dus zonder de toevoeging @home.nl.
    Zelf gebruik ik om te uploaden via Firefox de add-on FireFtp met als host ingevuld homedrive.home.nl
    Ik heb na de omzetting nog geen problemen ondervonden :pompom::pompom:
    Sux6
     
  7. Ziggo webspace?

    Ik zit bij @Home, maar ik lijk nog steeds niet bij de Ziggo webspace te kunnen komen. Ik heb Z2 van @Home en ik had begrepen dat mijn webspace van 50 MB naar 100 MB zou gaan. Ik klik op Webspace en daarna op Homedrive en moet dan met een "volledige Ziggo e-mailadres" inloggen. Dat heb ik niet, alleen een @Home e-mailadres. Wat ik ook probeer, ik kom niet op de uploadserver.

    Vraag: ik heb nu 2 homepages bij @Home van totaal 50MB. Hoe kom ik aan de overige mij beloofde 50MB? En veranderen hierdoor ook mijn webadressen?
     
  8. Kijk eens op
    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=124188&postcount=7
     
  9. Ja, zo lukt het wel, maar niet via Mijn Ziggo (loginnaam gebruiker onjuist). Bovendien kan ik via homedrive.home.nl niet uploaden. Daarvoor gebruik ik WS_FTP, wat goed gaat, alleen kan er op dit moment (nog) geen bitje bij, want 50MB opgebruikt. Hoe kan ik zien hoeveel ruimte ik heb of dat mijn webspace ruimte ├╝berhaupt is omgezet naar 100MB?

    Edit: sorry, heb in de verkeerde thread geantwoord.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina