1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefonie factuur: 0748509722 = 1233 voicemail

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door TV Smurf, 27 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ok.
    Kan kloppen daar ik op glasfiber zit ipv kabel.
    Bedankt voor de headsup.
     
  2. Factuur telefonie

    Goed bekijken factuur is echt belangrijk !!!

    Op mijn laatste factuur van dit jaar staat ineens een gesprek van oktober 2008. Ondanks de 40 eurocent gesprekskosten even gebeld met Ziggo. Ja dat gebeurd wel eens meer en is niets bijzonders dus het zal echt wel goed zijn was de reactie.Ik heb ze gevraagd of ze dit toch na wllen kijken en dat gaan ze doen. Zelf toch ook nog even gekeken bij de factuur van vorig jaar en jawel..........het gesprek staat ook op die factuur. Er worden dus gesprekskosten dubbel in rekening gebracht !!!
     
  3. Dus in oktober 2008 is er niet gebeld?
     
  4. dubbel gefactureerd

    In de nieuwe factuur van maart staat bij mij ook in eens een gesprek van 17 oktober tijdstip 14:41 duur 08:22 kosten € 0,21 dit gesprek is ook al in november 2008 gefactureerd met presies dezelfde gegevens Nou gaat het niet om een groot bedrag, maar er worden dus wel fouten gemaakt.
    Ik ga alle facturen nakijken op tijdstip etc. Dit moet toch niet kunnen!!!
     
  5. Bij mij ook, tot op de seconde nauwkeurig. € 0,64.
    Geen bedrag om je druk om te maken maar je vraagt je wel af wat er van de rest klopt........................
     
  6. Het gaat niet overal fout, hier geen enkel probleem.

    Het voicemail-probleem was gebiedsafhankelijk als ik mij niet vergis, hoe zit dat hier?

    Ik zit in het oude @home Brabant gebied.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina