1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefonie factuur: 0748509722 = 1233 voicemail

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door TV Smurf, 27 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Newbie in dit forum.

    Met veel aandacht en interesse meerdere forum secties gelezen.
    Goed werk admins. Top info. :applause::thankyou:

    Min vraag. Ook ik zit tot in mijn nek bij ZIGGO, en ook ik ben maar eens in de detaisl van mijn telefoonrekening gedoken.
    Vroeger bij KPN merkte ik al op dat alleen maar bellen zonder een gesprek te voeren ook al aangeslagen wordt. Meerdere 06 nummers wordt met 6 en 4 seconden al vlot 7 en 4 cent berekend.

    Wat is jullie mening hier over?
     
  2. Nooit gemerkt, zolang iemand de telefoon niet opneemt kost het niets. Een GSM verbinding die gelijk na het opnemen wegvalt kost je inderdaad wel het starttarief, maar niet beantwoorde gesprekken worden volgens mij niet berekend.
     
  3. Kee.
    Ik ga eens wat testjes doen aangezien gesprekskosten bijna realtime te volgen zijn op de factuur website. :cool:
     
  4. Het is inderdaad loos alarm.
    De kosten zijn realtime te volgen en elk "geen verbinding" wordt ook niet in rekening gebracht.

    Excuses.
     
  5. Ik weet niet wat jij onder het begrip "bijna realtime" verstaat, maar je ontvangt je factuur slechts 1x per maand.
     
  6. Zo ... dat is nog eens een statement. :wink:
    En je hebt gelijk ..... maar je kunt ook bij internetbellen.nu inloggen en je facturen "real time" bekijken.
    Elk gepleegd telefoontje komt in de database die ik "direct" kan inzien middels de factuurlijst. :)
    Probeer het maar eens.
    Ga naar internetbellen.nu en kies "service/factuur online" in het linker menu.
    Log in met je Ziggo account. Kan zijn dat je meerdere keren moet inloggen bij het selecteren van opties.
    Wanneer ingelogged kies "uw belgegevens", niet "uw facturen".
    Kies de periode die je wilt in zien en het telefoonnummer waar het om gaat. Deze lijst is realtime.
    Pleeg een telefoontje naar je mobiel, neem op, laat dit 10 seconden duren. Verbreek de verbinding, ververs de factuur pagina, en voilla hij staat er bij.

    In het welkomspakket van Ziggo is hier meer informatie over te vinden.
     
  7. Ik heb een Alles in1 plus pakket en kan daar dus met mijn @home E maildres niet inloggen !
     
  8. Intussen nog 5 keer het formulier ingevuld, de helpdesk gebeld en nog steeds geen teken van leven......
    Als het bij mij al om bijna 4 euro gaat, tel dan eens uit hoeveel mensen het niet hebben opgemerkt wat Ziggo aan winst heeft binnen gehaald.....:confused:
     
  9. Nou dat geldt niet voor normale Ziggo-klanten denk ik. De factuur bij ons zie je pas als hij verzonden wordt, dus geen realtime informatie.

    Ik denk dat jij via EttH werkt via Ziggo en da's denk ik een compleet ander platform en facturering. Op die site doorklikkend wordt ook op een gegeven moment verwezen naar budgetphone.nl dus het lijkt of de telefonie niet de normale Ziggo telefonie is die de kabel-abonnees hebben....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina