1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefonie factuur: 0748509722 = 1233 voicemail

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door TV Smurf, 27 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. onterechte voicemailkosten op rekening

    Ziggo brengt mij, sinds ik het all in one abonnement heb, kosten in rekening voor het uitluisteren van voicemail. Op de rekening staat een nummer in Zwolle, en dat is tegen interlokaal tarief. Terwijl ik bel met het 1233 gratis nummer. Op mijn klachten bij Ziggo per mail heeft de afgelopen 3 weken nog steeds niemand gereageerd. Ik raad iedereen aan zijn rekening online goed te bestuderen, want wellicht benadeelt Ziggo ons allen voor miljoenen euro's.
     
  2. Kennelijk nog niet in de factuur over factuur voor december 2008 ... :roll:

    En bij het uitprinten krijg je ook nog steeds alle gevoerde telefoongesprekken op papier in plaats van te kunnen kiezen of je dat wel wilt. :eek:
     
  3. Maar nog steeds niet verrekend. Een van de komende facturen is een ruim begrip...
     
  4. Bij wordt ook bellen naar één "Ziggonummer" gewoon in rekening gebracht.
    Helpdesk onbereikbaar, heb maar een brief geschreven, maar of dit helpt??

    Verder vind ik het raar dat bij onderling bellen steeds de laatste 4 cijfers vervangen worden door XXXX terwijl dit echt geen afgeschermde nummers zijn. Vreemd.
     
  5. Is er al iemand die een reactie heeft ontvangen van Ziggo? Mijn vader heeft dit probleem al een paar maand en nu zag ik op mijn laatste rekening ook dit probleem. M'n vader heeft al meerdere mails naar Ziggo verstuurd, maar nog steeds geen reactie. Volgens dit topic is het bij Ziggo bekend en wordt dit verrekend, maar niet iedereen leest dit forum. Waarom wordt er dan niet gereageerd op de emails? Als het een bekend probleem is, kun je toch een standaard email terugsturen aan iedereen of iets op site van Ziggo zetten?
     
  6. Ziggo: mooie praatjes.....

    Ik kreeg vandaag antwoord op mijn klacht dat Ziggo ten onrechte het beluisteren van voicemail in rekening bracht. Een nietszeggend antwoord, zoals je zelf kunt lezen:

    "Allereerst onze excuses voor de late reactie op uw vraag, door drukte hebben wij deze niet eerder kunnen beantwoorden. Hierbij willen wij u graag een zo goed mogelijk antwoord geven op uw vragen.
    Uw vraag is in behandeling genomen, ik heb dit proberen uit te zoeken voor u, maar ik kan er nu niet achter komen wat het nu precies is. Wel heb ik dit doorgezet naar een afdeling die dit kan uitzoeken voor u. Ik heb hun gevraagd dit zo spoedig mogelijk uit te zoeken en terugkoppeling te geven richting u. Toch wil ik er wel bij vermelden dat dit enige tijd kan gaan duren, i.v.m drukte. Ik hoop u zo voldoende geinformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Jan F(xxxx)ts
    Afdeling Klantenservice "
    Ziggo

    Dat was dus, nadat ik gisteren mijn klacht van een maand geleden herhaald had! Vorig jaar had @Home ook al eens voicemail-kosten in rekening gebracht, maar dat werd toen snel hersteld.
    Het lijkt erop dat Ziggo nu helemaal het spoor bijster is.
    Ik kreeg net ook nog een aanbieding om € 39,95 in plaats van 34,95 te gaan betalen voor een all-in-pakket, met daarbij € 100,00 korting voor een verouderd model digitale tuner. In dezelfde folder kondigen ze aan dat hun TV-kwaliteiten binnenkort beter worden en dat daarvoor modernere digitale tuners nodig zijn....
    Hoe serieus moeten we Ziggo nog nemen als ze ons niet meer serieus nemen???
     
  7. Tja, er zijn toch een hoop mensen (ik denk de meeste) die blindelings van zo'n actie gebruik maken. Vaak zijn deze mensen ook niet geïnteresseerd in HDTV of iets dergelijks. Ook zul je deze mensen niet op een forum als deze tegenkomen. Hier komen over het algemeen de mensen die zich overal eerst in verdiepen voordat ze iets aanschaffen.
     
  8. Wat heb je dan nu voor die 34.95 ?
     
  9. Probleem is niet opgelost..!!! Ik ben op de factuur van oktober en november voor 32 en 10 telefoongesprekken belast op de nummers:

    0748509723
    0748509722
    en
    0342429001

    En ook 1233 staat netjes (gratis) op de factuur vermeld.

    Totale kosten dik 4 euro die niet belast hadden mogen worden. Zie die maar eens terug te krijgen.... :x
     
  10. Ik heb mail gehad dat mijn klacht terecht was en dat de 19 cent terug geboekt gaat worden.

    Klagen helpt dus....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina