1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefonie factuur: 0748509722 = 1233 voicemail

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door TV Smurf, 27 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op Mijn Factuur bij de gespreksdetails ineens meermaals 0748509722 te zien. Huh? Een nummer in Hengelo? Steeds korte gesprekken, dat wel. :confused:

    Wat blijkt: het is de Ziggo's voicemail die je belt via 1233. :rolleyes:
    Op zich leuk om te weten dat die dus in Hengelo staat.

    Ziggo mensen: zou het niet verstandiger zijn om gewoon 1233 of 'voicemail' op de factuur te tonen? Dit geeft alleen maar onnodige verwondering.
     
  2. Ik ga hier morgen direct achteraan. Wil je mij een PM sturen met je postcode/huisnummer?
     

  3. zou dit geen fictief nummer zijn welk aangemaakt is per regio om voicemail gratis te laten houden (bellen onderling is immers gratis) ben met je eens dat dit nummer niet op je factuur mag verschijnen
     
  4. Nee, dat denk ik niet. Als een klant 1233 draait komt hij uit in onze telefoon centrale. Ook dat valt onder onderling bellen ;)
     
  5. Ik heb Altijd Bellen dus het was altijd € 0,00.

    Ziggo User: de PM met gevraagde info heb je.
     

  6. Heb ik ook, maar heb een dergelijk nummer niet kunnen ontdekken op een factuur..........
     
  7. Betalen voor VoiceMail ??

    Op mijn Ziggo-telefoonnota staat normaliter vermeld wanneer ik hoelang (gratis) met 1233 voicemail heb gebeld. Op de nota van eind vorige week staat in plaats daarvan steeds een nummer 0388509722 - waarvoor elke keer een paar cent in rekening wordt gebracht.
    Anderhalf jaar geleden had ik hetzelfde probleem met @Home, dat is wel opgelost na veel corresponderen.
    Maar hoeveel klanten lezen hun nota niet goed door, en betalen dus te veel? Tienduizend keer een paar cent is ook Kassa!
    Hebben meer leden deze ervaring??
     
  8. Ja, ook hier heb ik een aantal regels VM gevonden in de online-factuur:

    Code:
    0748509722 22 sep 2008 13:25 0:32 0,05 
    0748509723 29 sep 2008 20:20 0:11 0,04 
    0748509722 08 okt 2008 15:51 3:06 0,10 
    Betreft Alles-in-1 Plus, en dus incl gratis voicemail.

    Wordt maar eens kijken hoe ik de klantenservice ga bereiken dan...
     
  9. Hoeft niet. Is/wordt opgelost en zonodig gecrediteerd. :)
     
  10. Het probleem is vandaag geëscalleerd omdat het om alle voormalig-@Home klanten gaat! Hier wordt aan gewerkt en in een van de komende facturen wordt het gecrediteerd!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina