1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Heraansluiting kabel

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ruudvdberg, 27 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemiddag,

    Wij trekken binnenkort in onze eerste woning.

    Nu ga ik er even vanuit dat de vorige bewoners de kabelaansluiting afgemeld hebben en dat wij geen tv signaal meer ontvangen.

    Nu willen wij digitale tv nemen maar hoe gaat dat in zijn werk?
    Als ik nu een decoder met smartcard aanschaf heb ik dan automatisch tv?

    Of moet ik het eerst heraansluiten, dan een decorder met smardcard kopen en dan hebben we pas tv?

    Telefonisch contact met ziggo is een drama.

    Alvast bedankt.
     
  2. Vul het bestelformulier in op de website (www.ziggo.nl/bestellen) en je kan alles aanvinken wat je wil.

    Als je al een abonnement op je huidige woning van Ziggo hebt moet je het laten verhuizen. Dit kan via http://www.ziggo.nl/verhuizen.
     
  3. Uitleg netwerk

    om Digitale televisie, internet en telefonie aan te vragen moet er natuurlijk signaal zijn. Dit signaal is het analoog signaal Door dit signaal zitten ook de digitale signalen verwikkeld en de signalen van internet en telefonie

    Op het moment dat er geen aansluiting is, is er ook geen signaal op de televisie of enkel ned123 door een filter in de wijkkast.

    Om digitaal de kunnen genieten is het analoog signaal dan ook nodig.
    Het is ook niet mogelijk om bij Ziggo alleen Internet te bestellen of alleen Telefonie zonder dat je een analoge aansluiting hebt.

    Kortom zonder signaal geen tv en al zeker geen DTV
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina