1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tenaamstellings probleem

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mgstoel, 27 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Door scheiding ben ik al sinds juni 2008 bezig om mijn tenaamstelling te wijzigen bij Ziggo. Enige optie is mijn abb op te zeggen??? Ik weet dat dat een drama op zich wordt, met alle gedoe van dien. Na een brief of tien en een bult telefoontjes schijnt niks te lukken. Iemand een idee?????
     
  2. Niet leuk te lezen dat u het bos ingestuurd werd.
    procedure is als volgt: stuur een brief naar administratie Ziggo in Utrecht, onder vermelding van al uw (huidige) gegevens en welke gegevens veranderd dienen te worden.
     
  3. helaas, dat heb ik al heel vaak gedaan, inclusief bellen, vragen, smeken, bidden, maar ze zijn onverwurmbaar.
     
  4. ik heb een PB gestuurd.

     
  5. Ik heb ook een vraagje over de tenaamstelling van ons abonnement. Mijn vrouw gaat binnenkort voor zichzelf beginnen en wij willen ons @home (eh Ziggo)abonnement op de naam van haar onderneming laten zetten. Alleen de tenaamstelling en het gironummer moeten veranderen, voor de rest blijft alles gelijk.

    Moeten we dit ook schriftelijk regelen via Utrecht?
     
  6. Dat zeker lijkt mij, al hoop ik voor u dat ze daarin meegaan. Het antwoordt tot nu toe wat ik te horen krijg is dat alleen bij scheiden en overlijden ze zaken aanpassen en dat doen ze dus in mijn geval al niet eens.
     
  7. Inderdaad dient dit schriftelijk te geschieden.

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina