1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Spam sinds overgang van Orange naar Ziggo

Discussie in 'Internet - Email' gestart door frutali, 27 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Bedankt voor de snelle reactie,

    André
     
  2. In antwoord op Raymond, Onlinegamer en evt. anderen:

    OK, ik begrijp dat zeker de overname van cablewanadoo, casema, orange, online niet eenvoudig is (3 voorafgaande overnames, geen overname domeinen maar een deel van de gebruikers uit die domeinen en last but not least de administratie van casema). Netjes is dat de oude emailadressen nog een tijd bruikbaar blijven, jammer is (en dat was ook mijn klacht) dat de spamfiltering niet meer goed werkt. Als ik het allemaal nog eens nalees, kan ik daarover ook alleen maar bij Online (voorheen etc.) klagen (daar betaalde ik en had ik een contract mee). Als ik zin en tijd heb, doe ik dat misschien ook nog wel (maar moet schriftelijk en waarschijnlijk ook nog aangetekend, wil ik enig gehoor krijgen).

    Hoewel ik het nog steeds niet eens ben met wat stellingen die hier gepasseerd zijn (secundaire dienstverlening?), stop ik met de discussie. Ik weet hoe het in elkaar zit en moet het maar accepteren. Overigens alle waardering voor de Ziggo medewerkers die hier actief zijn.
     
  3. En het leven kan zo makkelijk zijn.

    Zoals al eerder in deze discussie (ook door een ander) is opgemerkt. Een spamfilter werkt nooit 100%.

    Dat is namelijk ook het probleem van je provider, die zijn dagelijks hard bezig met het sleutelen aan het spamfilter. Zodanig dat er zo min mogelijk spam door komt en zo min mogelijk gewenste mail wordt tegengehouden. Zoals velen gebruiker merken, het lukt ze niet echt en daarin staan ze niet alleen.

    Nu kan een provider adequate oplossingen bieden die spam tot nul reduceren, maar daar willen ze geen rol in spelen aangezien ze het drempel verhogend vinden voor de gebruiker.:no:

    Heb je dus veel last van spam dan dien je zelf in actie te komen.
    Dat is mij dus ook overkomen. Na ettelijke spamfilters (die dus niet werken en waar ik zelf dagelijks aan moest sleutelen) ben ik bij een ander principe uitgekomen. xtome. En dat werkt wel. 100% Het vergt iets meer discipline van jezelf en de mensen die mail naar je sturen.

    Dus hou op met het verwoorden van je klachten (heel iets anders dan klagen) en elkaar te beledigen ga naar www.xtome.com en probeer de gratis versie. Los gezamelijk het probleem op. :applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina