1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1 plus pakket.

Discussie in 'Internet - Email' gestart door reneol, 26 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb 2 problemen.

    1. Eind Augustus heb ik een alles in 1 plus pakket besteld en ontvangen.

    Ik ben @home klant geweest en nu bij Ziggo.

    Ik heb een 4Mb pakket gekregen met modem en ontvanger voor televisie, terwijl bij alles in 1 plus het volgende staat vermeld:

    download: 8.000 kbit/s
    upload: 1.500 kbit/s

    Dus ik mis voor die prijs 4 Mb. Hoe kom nu aan die andere 4Mb?

    Na vele telefoontjes met de klantenservice zijn we nog niet verder gekomen. Vrijdagavond , toen we weer hadden gebeld werfd ons verzocht om de stekker van het modem eruit te trekken om het modem te resetten.

    Maar het heeft niet geholpen. Hoe nu verder?

    2. Ik kan geen ziggo email account aanmaken? Als ik in de adresregel activatie tik dan krijg ik wel 174000 pagina's met activatie maar geen Ziggo. Wat moet ik doen om een ziggo email account te krijgen?

    reneol
     
  2. Die link 'activatie' is alleen als je nog geen werkend internet hebt. Ik begrijp dat jij wel al een @home email-adres hebt ?
    Daarmee kun je inloggen op "mijn ziggo" emailinstellingen:
    http://www.ziggo.nl/mijnziggo/e-mail

    Log daar dus in met je @home emailadres en wachtwoord en daar kun je dan een secundair-emailadres aanmaken, dat kan een @ziggo.nl adres zijn.
     
  3. Citaat:
    HTML:
    
    
    Die link 'activatie' is alleen als je nog geen werkend internet hebt. Ik begrijp dat jij wel al een @home email-adres hebt ?
    Daarmee kun je inloggen op "mijn ziggo" emailinstellingen:
    http://www.ziggo.nl/mijnziggo/e-mail

    Log daar dus in met je @home emailadres en wachtwoord en daar kun je dan een secundair-emailadres aanmaken, dat kan een @ziggo.nl adres zijn.
    HTML:
    
    
    Ik kan niet inloggen met mijn @home email-adres en het wachtwoord wat erbij hoort. Kan het misschien dat mijn wachtwoord alleen maar 6 cijfers zijn, dat het daarom niet lukt. Als het aan het wachtwoord ligt, waar moet ik dat veranderen? Het kan niet bij mijn webmail van @home, daar heb ik al gekeken. Wie kan mij helpen?

    reneol
     
  4. Als je inlogt op:
    http://www.ziggo.nl/mijnziggo/e-mail

    Vul daar je complete emailadres in dus inclusief je @home.nl
    en ook het wachtwoord waarmee je in je webmail kunt komen

    Wat voor foutmelding krijg je dan ?
     
  5. De volgende foutmelding krijg ik:

    Let op!

    Ongeldig e-mailadres wachtwoord combinatie. Probeer opnieuw.

    Steeds krijg ik deze foutmelding tot het oneindige.

    reneol
     
  6. hmmm...
    Als dit een secundair email-adres zou zijn, dan had je ook moeten kunnen inloggen op je email instellingen, alleen had je dan geen nieuwe accounts aan kunnen maken.

    Het lijkt dus of jouw account nog niet overgezet is naar de ziggo-omgeving. Misschien is er dus iets mis gegaan bij de migratie. Ook dat je snelheid niet is verhoogd lijkt hierop te wijzen.
    Denk dat je dit toch met de helpdesk moet proberen op te lossen. Vraag ze eens of je al in het nieuwe systeem goed staat ?
     
  7. Gebeld met klantenservice.

    Ze hadden op 23-10-2008 wat gedaan en als alles goed ging moest alles binnen 2 weken werken (7-11-2008). Als het nog niet wekte zou ik over 2 weken terugbellen.

    reneol
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina