1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

sterkte 0 en kwaliteit ook 0

Discussie in 'Humax IR-FOX C (SD-Tuner)' gestart door pieterM, 26 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb in julie Alles-in-1 besteld.
    14 sept. de doos van ziggo ontvangen met:
    - modem motorola SBV51121E
    - digitale decoder IR-FOX C
    - en ander materiaal

    Na vele malen bellen heb ik nu:
    Internet
    i-mail
    Bellen
    Analoge TV (goed beeld)

    Postcode gebied 1156AV
    frequentie 372.00
    netnummer 5555

    Digitale TV kan ik niet ontvangen.
    signaal sterkte is 0
    kwaliteit is 0
    BER is 0

    Met bellen met de helpdesk werd mij gezegd dat ik
    alleen Z1 heb, en geen modem
    Op MIJN ZIGGO staat dat ook, bij mijn abonnementen.

    Kabels en aansluitingen zijn goed.
    Ik heb de kaart, met sticker, met mijn digitale pakket aanvraag
    al opgestuurd.
    Dit had ik pas moeten doen nadat ik goede ontvangst had.
    (denk ik)
    Wie kan mij helpen
     
  2. Frequentie moet zijn: 514.000
    Network ID: 8888
     
  3. Bedankt voor het snelle reageren
    Ik heb nu ontvangst.
    sterkte 60
    kwaliteit 100
    Heb de kleur op het kaartje niet goed gezien.
    Wordt nu gezegd dat ik niet gerechtigd ben.
    Moet dit nog uitzoeken met ziggo
     
  4. Heb je wel beeld op kanaal 1 en/of het informatiekanaal van Ziggo ?

    Als je de smartcard voor het eerst in de ontvanger doet gaat er een teller lopen en na 2 weken gaat je kaart 'op zwart'. Deze moet dan geregistreerd worden.

    Er zijn nu 2 mogelijkheden:
    1 - Je aanvraagkaart is nooit aangekomen of nooit verwerkt waardoor je smartcard onbekend is en 'op zwart' blijft. Of:
    2 - Je smartcard staat wel in het systeem, maar omdat je op het verkeerde netwerk was ingelogd is de code voor je smartcard nooit bij jou binnengekomen waardoor alles nog zwart blijft. Laat je ontvanger eens een lange tijd aanstaan, misschien komt het dan vanzelf goed als hij de code langs ziet komen en schakelt dan in.

    Werkt het morgen nog niet, dan kun je de helpdesk eens bellen (houd je smartcardnummer bij de hand) en vragen of je smartcard in het systeem staat.

    Werkt je telefoon en internet overigens wel wat je bij je alles-in-1 kreeg ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina