1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Oplichterij?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Tonka, 26 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadat ik een tip van een ziggo medewerker kreeg om mijn bestaande abbonement om te zetten in een alles in 1 pakket, begonnen de problemen, eerst een week lang heen en weer gebeld omdat ik het modem niet kon activeren, na de beloftes van "morgen en overmorgen komt het goed" na een week een andere code gekregen die direct werkt.

    Telefoon werkte niet en mijn internetsnelheid was ook niet verhoogd.
    Maar ik kon weer internetten.
    Een aantal dagen later was plotseling mijn internet er opnieuw uit.
    Gebeld en men vertelde mij dat dit vast aan mijn kabel lag, die tussen de modem en mijn pc zit, ik vertelde dat dit niet kon omdat anders mijn pc dat aangeeft.
    opnieuw kreeg ik de reactie op mijn scherm dat mijn modem opnieuw moet worden geactiveerd, als ik op volgende klik dan krijg ik te lezen dat mijn modem niet kan worden geactiveerd, belt u a.u.b. met de klantenservice,
    Na vijf dagen wachten op weer loze beloften kreeg ik een medewerker aan de lijn die me tot mijn verbijstering vertelde niets voor mij te kunnen doen!!!!
    Ik kon alleen voor de 5e keer mijn gegevens en modemtypenummers doorgeven zodat ze het voor de 5e keer bij de technische dienst kan neerleggen, hetgeen ook zij zich afvraagd of dat gaat werken.
    Als klap op de vuurpijl lees ik op hier dat wanneer ik dan beter de automatische incasso kan blokeren de reactie, ja moet je doen als u een deurwaarder aan de deur wilt hebben.

    Het is gewoon oplichting van de eerste klasse.
    Ik kan niets meer, geen telefoon, geen internet, alleen tv werkt, maar ik houd mijn hart vast als die eruit vliegt want je kunt niets beginnen, je zit namelijk aan een "wurg"contract vast.
    Ik begrijp niet dat de politiek of een ander orgaan dit niet kan verbieden.
    Het is ongeloofelijk dat je door de shit van een bedrijf zelf in de problemen komt, (internet en telefoon nodig voor werk), en dat men je ook nog als een idioot behandeld bij de zeer dure helpdesk.
    ik ben inmiddels zon 80 euro kwijt aan belkosten, ik ga ze hoe dan ook declareren, en de problemen moeten echt snel worden opgelost, lukt dit niet binnen een bepaalde tijd dan ga ik kijken wat het bureau van rechtshulp voor mij kan doen.
    Ik ben het zat!
     
  2. Nog geen tien jaar geleden begon ik met een Casema kabelmodem, een jaar later werden alle modems vervangen, daarna werd het Wanadoo en alweer een ander soort modem, daarna werd het Orange, daarna Online, en nu heet het dan Ziggo.
     
  3. Wat heeft dit met de topic oplichterij te maken?
     
  4. Tonka, met alle respect. Als je echt die weg in wil slaan neem dan mijn raad aan om een echte advocaat in handen te nemen!

    Wat betreft je problemen: er zijn inderdaad problemen met Telefonie, wat betreft internet: die storingen zijn verholpen!

    Zou je mij nog een laatste keer je persoonsgegevens in een PM door willen sturen? Geef ook (ook al weet ik dat je die al regelmatig doorgegeven hebt) je codes van onderop het modem. Ik ga gewoon weer eens kijken wat ik kan doen voor je!
     
  5. laat ik eerst voorop stellen dat ik via pm messages echt ben geprobeerd te helpen door ziggomedewerkers hier, ook in hun vrije tijd, als mijn bericht zo overkomt als een hetze tegen medewerkers dan klopt dit niet.Wat ik bedoel met bureau van rechtshulp is dit alleen met betrekking tot het afzeggen van abbonement mocht het niet worden verholpen, waarbij mensen zeggen dat dit niet kan.Ik zou dolgraag mijn modem codes aan je willen doorgeven zij het dat ik op de pc van iemand anders zit en nu niet kan kijken. ik zal even zien hoe dit te doen.In ieder geval opnieuw bedankt!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina