1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Sinds Vandaag super traag ? @home gebied

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door masutrix, 25 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi, sinds vanmiddag is ineens mijn snelheid in elkaar gezakt. Vanmorgen had ik nog gewoon 16Mbps nu haal ik amper de 4Mbps. De uploadsnelheid is overigens wel gewoon bijna 3Mbps. Is er iets van een storing ofzo ? Hebben meer mensen hier last van ? Als ik een snelheidstest doe, dan zie ik de snelheid een beetje op en neer gaan.
     
  2. Dan vul je even je postcode in op de site van Ziggo -> Klantenservice -> Storing.
    Mocht er een storing zijn die bekend is, dan weet je het gelijk.
     
  3. Dat heb ik uiteraard allang gedaan Brammetje, maar zoals wel vaker staat er geen storing vermeld of werkzaamheden. Dat storingsgedoe op de ziggo site wordt niet altijd netjes bijgewerkt ! Vandaar dat ik het hier vraag aan medegebruikers van ziggo uit mijn @home gebied (4711) !
     
  4. heb jij mazzel dat dat sinds vandaag is (en hopelijk tijdelijk), ik ervaar dit probleem al tijden!! (te lezen in het andere topic).. down is waardeloos, up is aardig.. maar:

    - je modem al herstart?
    - rare logs?
    - verschillen opgemerkt in ip?
    - etc?
     
  5. sja limburg is beetje achtergelegen gebied van normale wereld
    dus komt het wel eens goed met jou verbinding ik lees alleen negatief
    van jou of het beter was toen je nog bij @home ,casema en consorte zat
    nu is die troep overgenomen en maar klagen
    succes

    denk dat ziggo zijn best doet om die oude troep up to date te krijgen
    maar ja dat duurt

    peter ziggo/multikabel user zonder problemen al 9 jaar
     
  6. Yep, modem al ge-reset. Geen rare logs, geen ander ip gekregen.
    Maar de snelheid is flink aan t dansen, dan weer wel goed dan weer niet. Hopelijk is het inderdaad tijdelijk en kan ik binnenkort wel genieten van een stabiele verbinding. Op het moment gaat t wel wat beter, maar nog niet stabiel. Oja, ik had ook een activatie-code gekregen om mijn oude modem te heractiveren terwijl er geen uitleg bijstond. Beetje slordig van ziggo, gebeld met de helpdesk en werd erop gewezen hoe ik kon activeren echter dat werkte weer niet. het probleem zou naar de technische dienst worden gestuurd. Zonder activatie heb ik trouwens wel gewoon verbinding en ook de bijbehorende snelheid (soms dan:cry:) en ook onbeperkt downloaden uit newsgroups. Nu nog de 250MB webspace i.p.v. 50MB.
     
  7. achtergelegen van normale wereld, waar slaat dat op?! sterk gegeneraliseerde opmerking..

    Bovendien is het helemaal niet na de fusie, had al eerder problemen!
    als je dergelijke opmerkingen plaatst, zorg dan ook dat je even de moeite neemt het topic eens ff door te nemen..

    ben blij voor je dat het al zo lang goed bij je werkt, hoop ook blij te kunnen zijn met mijn verbinding:)
     
  8. kan zijn zie alleen problemen van oude isp als jij heb

    ik degenereer niemand maar zo las je zelf al heb ervaren lijkt het bij jullie
    zeker niet in orde te zijn dus ga je nu tegen ziggo tekeer had 4 jaar terug moeten doen bij je oude provider maar ja kan daar ook niks aan doen

    peter
     
  9. Tja, er zijn altijd van die mensen die denken dat de bewoners van de "randprovincies" een beetje achterlijk zijn. Inderdaad sterk denigrerend.
    Maar ik woon toevallig ook in de normale wereld.
    En we hebben zeker geen oude troep hier.
    Ben blij dat jij een goede verbinding hebt maar die heb ik ook.
    Veel succes met je verbinding.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2008
  10. Kom Op mensen, laten we hier nou gewoon OnTopic blijven en iedereen in z'n waarde laten. We zijn hier toch op een Ziggo-Forum, daar mag toch wel een NORMALE discussie worden gevoerd zonder beledigingen of verwijzingen naar elkaar. En euh, als we het over klachten hebben zeg ik op mijn beurt "het is overal wel wat, kpn of tele2 of @home/ziggo" overal hebben ze wel mensen waarbij iets niet optimaal werkt en helpdesk's die niet echt klantvriendelijk blijken te zijn. Zo, nu weer terug ONTOPIC.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina