1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

blijft emailadres bestaan na opzeggen ziggo?

Discussie in 'Internet - Email' gestart door mjhuisman, 25 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo, ik heb net mijn ziggo abbo opgezegd, blijft mijn emailadres nu bestaan en bruikbaar of wordt deze opgeheven? Het is trouwens nog een @home adres.
     
  2. Hi!

    Als je geen product meer afneemt vervalt je adres. Kan wat tijd tussen zitten, maar hij vervalt wel. Lijkt me ook normaal. Je betaald immers ook nergens meer voor.

    Das wel met meer dingen waar je niet meer voor betaald, dat je leverancier dan ook stopt met de levering :-) Gas, licht, een huurhuis, is bij je ISP niet anders... :wink:

    Iedere klant kan jouw adres dan overnemen, als ze dat adres willen gebruiken. Na, uit mijn hoofd, 3 maanden.

    Bye,
    Raymond.
     
  3. ik blijf televisie van ze houden, een produkt van hun dus, blijf ik mn email dan wel houden?
     
  4. Nee, televisie staat los van internet.
     
  5. En bij Telefoon?
    Daar zit langzame Internet bij, vervalt daarmee ook je e-mail adres?
    (omdat toen ik het bestelde ze (helpdesk) een e-mail adres wou aanmaken, maar ik had er nog 1)
     
  6. Klopt, bij een los telefoon abonnement zit altijd een langzaam internet (64kilobit) met volgens mij 1 emailadres.
     

  7. Elke ISP is verplicht telefoonnummers en e-mailadressen 6 maanden voor hun gebruikers te reserveren.
     
  8. Hi!

    Als je internet opzegt dan vervalt dat, een e-mail adres is een internet dienst. Die .... dus ... vervalt ...

    Lijkt me op zich ook niet heel spannend uit te zoeken, gewoon op de site kijken bij het product wat je koopt.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina