1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

@Home > Ziggo

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door M@dman, 25 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het wil maar niet lukken tussen die twee, het lijk wel een huwelijk wat op barsten staat. De ene keer krijg je alles, de andere keer helemaal niets moet je z.g.n op de bank slapen. Zo voelen wij ons sinds de overstap van @Home naar Ziggo. Hier in het gebied 6229 liggen wij geregeld eruit, dit is met internet dan nog wel te overzien, maar in vind die telefoon moet toch op z'n minst blijven werken want als je dan ook nog met je mobiel moet gaan bellen naar de helpdesk dan pas kom je er achter dat je bij Ziggo klant bent geworden. Mailen en bellen heeft toch geen zin, maar dat weten we al jaren. En waarom moeten wij met die prijs ook nog de helpdesk betalen dit is toch tegek voor woorden, ook dit hebben we al jaren geleden op het forum van Troubles@home verkondigt maar nooit antwoord op ge kregen. We komen hier nog op terug ik moet er vandoor.

    Mvgr, M@dman.
     
  2. Uit de mond van een 'vergeten' kind is het begrijpelijk, maar om je nou achtergesteld te voelen? Zijn zat mensen die alles wensen maar gewoon dingen niet kunnen krijgen enkelt omdat ze in een 'verkeerd' gebeid wonen.
     

  3. Ook wel weer mee eens. Het gaat om een gevoel. Ik heb overigens de intentie dit onderwerp verder te mijden omdat we steeds belanden in eenzelfde discussie.
     
  4. ach Ziggofan, die discussies zijn de enige gelegenheid om je hart te luchten..
    in postcode gebied 3993 is het al weer dagen raak.
    of je word eruit gegooid of de verbinding valt ineens weg..
    sinds ziggo met de rest is samengegaan is de ellende nog steeds niet te overzien..
    jaren de kaashema gehad met veel plezier, nu elke week een uur aan de foon hangen voor ik verbinding krijg.
    en elke keer hetzelfde smoesje...... ziek word ik ervan.

    ik verdenk ziggo ervan rijk te worden met die stroringstelefoontjes a € 70,-per minuut... da's de grootste binnemkomer voor ze..

    en wat JIJ zegt
    >>>De rest van de overgebleven kinderen verzorgen we met wollen dekens en warme kruiken.<<<

    klopt van geen kant.. ziggo laat de overgebleven kinderen in de kou staan

     
  5. :giveup:
    Je quote me dan ook niet helemaal goed, mijn hele quote is hier (overigens ook wel weer terecht) weggehaald. :cool:
     
  6. Vaak storing

    Ja inderdaad het wordt tijd dat de kabel ook voor andere bedrijven wordt vrijgegeven, dan ben ik de eerste die opstapt.
    Want er zijn al een halfjaar problemen met Ziggo.
    Nu weer traag internet.
    Alles aangekocht voor @home en Ziggo, router - decoders 2x - decoder met harddisk1 x en wat hebben we er aan met al die storingen.
    Mijn motto is dan ook met Ziggo naar de Kliko.
    En die helpdesk kunnen ze ook beter sluiten want die zijn opgeleid om eerst de klant de schuld te geven en na weken toch toe te geven dat het aan hun heeft gelegen.:pompom::pompom::pompom::pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina