1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Al vier weken geen email

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Jesa, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 29 september zijn wij ten onrechte te vroeg afgesloten van telefonie. Zie berichten bij het betreffende forum. We hebben nog wel internet, maar onze emailadressen van @home zijn sinds die datum gedeactiveerd. Volgens de helpdesk zou het allemaal moeten werken (de email dan). Wachtwoord heb ik op advies van de klantenservice gewijzigd met nieuw klantnummer op de homepage etc. etc. Niets helpt. Het lijkt erop dat we internet ontvangen vanaf een oud systeem waarbij onze email en telefoon afgesloten is. Het is een vermoeden maar in het kader van de overgang van oude naar nieuwe systemen en de enkele keer dat ik teruggebeld ben door de klantenservice lijkt me daar het probleem te liggen. Zucht.....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina