1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier in Horn(limburg) heb ik,sinds 4 november weer telefoon, eindelijk na bijna 5 weken!!!! Hopelijk blijft het ook werken...........
     
  2. Na ruim 1 maand weer telefoon !! [Nieuw-Buinen]

    :applause: Jippie, na ruim 1 maand hebben wij weer telefoon. Fantastisch !! Nu ontvang ik graag het voorstel voor tegemoetkoming in de kosten die wij hebben moeten maken met mobiel bellen, zoals afgelopen vrijdag is toegezegd door de klantenservice. Ik wens een ieder die nog geen telefoon heeft sterkte voor de time being en hoop dat het snel overal weer up and running is !! Ziggo, je bent me er eentje. Advies: gebruik dit als leermoment en doe dit NOOIT weer !!
     
  3. gefeliciteerd

    Hartstikke mooi dat je weer telefoon hebt. Het begint er op te lijken dat ik als eerste geen telefoon meer had in Nieuw-Buinen en ook als laatste weer telefoon krijg zucht, zucht, zucht:no::no::no:
     
  4. oké

    Johan, ben blij voor je dat je telefoon het weer doet.
    Maar we zullen Joost even een hart onder de riem moeten steken! Hij blijft onbereikbaar in nieuw Buinen!

    Joost, ik hoop dat ook bij jullie nu snel de problemen over zullen zijn!!!!
    groet Annet
     
  5. zucht

    Na jullie verhalen krijg ik weer een beetje hoop, maar het blijft allemaal traag als stroop gaan.....:no:
     
  6. Yes we can !! [United Nieuw-Buinen]

    Joost, het zal lukken, het moet lukken !! Ziggo, weet dat dit United Nieuw-Buinen is !! Yes we can !! Verzoek om Joost zijn telefoon asap up and running te krijgen !!

    Annet, ik neem aan dat jij dit forum ook blijft volgen, mogelijk kunnen we Joost helpen !!
     
  7. Hier nog steeds geen telefoon

    Eind september 2008 hadden mijn katten over het modem heen gezeken en daar kan zo'n modem niet tegen... :shock:

    Ik kreeg al vrij vlot een nieuw modem en de monteur deed een poging tot activatie van het modem.....hetgeen mislukte.....maar dat zou allemaal binnen 3 - 5 werkdagen zijn opgelost....DUS NIET.:cry:
    Ik heb er al tig telefoontjes aan gewaagd....met een mobiele telefoon....

    Internet doet het inmiddels weer, de zelfde dag dat ik het nieuwe modem heb ontvangen....maar telefoon??? NEE DUS.:cry:

    De technische dienst schijnt er naar te moeten kijken.....

    Op het moment dat hier al een probleem was, ivm een defect modem vond de migratie naar Ziggo ook plaats. Of het één met het andere te maken heeft weet ik niet. Wel weet ik dat ik al geruime tijd cq 6 weken nu geen telefoon heb.

    Volgens klantenservice heb ik op dit moment overigens ook geen internet omdat mijn modem activatie niet is gelukt.....Slapen ze daar bij Ziggo of zo?

    Ik ben reuze benieuwd wanneer ik weer gebruik kan maken van alle diensten....

    Ik wens iedereen hier veel geduld toe...dat schijnen we nl allemaal te moeten hebben.... geduld :wink:

    Groetjes,

    Jerina
     
  8. Johan bedankt!

    Bedankt voor de steun, we wachten af. Het is zo Sinterklaas dus misschien...... vol verwachting klopt mijn hart:grin:
    groet,
    Joost
     
  9. Nou ik heb nog steeds geen telefoon en sinds vorige week ook geen internet meer.
    Dus heb met ingang van direct alles opgezegd bij ZIGGO
    Na 5 weken heb ik het helemaal gehad zeker nu ook het internet het niet meer doet.
    Ik heb nog niets van Ziggo gehoord
    Groetjes
     
  10. Zijn er nog ergere gevallen als die van mij...

    Hallo damen en heren,

    Persoonlijk ben ik niet zo'n forum ganger maar goed wil dit toch even kwijt aan wat log genoten want bij Ziggo word je niet gehoord en blijkbaar doen ze er ook niets aan. Hier komt mijn verhaal:

    Jarenlang ADSL klant geweest bij KPN via internet plus bellen. Nooit een probleem gehad en nog nooit de modem/router te hoeven resetten.
    Deze zomer besloten om toch maar eens een vergelijk te doen qua prijs als we zouden overstappen naar @home/Ziggo. Kon voor ons wel uit scheelde xx euro's per maand en nog een snellere up en download ook nog. In mei ons voor het eerst aangemeld, gebeld met Ziggo (toen nog @home volgens mij) en alle gegevens doorgegeven watvoor abbo we wilden hebben etc etc etc. Na 3 weken nog geen bericht of niets gehoord... Toch maar weer gebeld en gevraagd of we geen bevestiging of iets dergelijks zouden krijgen. Systeem word nagekeken en word er gezegd maar u staat helemaal niet aangemeld in ons systeem. (zucht) kan gebeuren natuurlijk (was ook al gebeurd toen we ons aan melden voor internet plus bellen van KPN) maar goed. Nog maar een keer alles doorgegeven wat we willen etc etc... Bevestiging ontvangen dat we al digitale televisie hebben en dat we nu telefoon als ook internet via @home/Ziggo willen ontvangen. Prima ziet er goed uit we zitten in de molen van het grote logge apparaat. Bericht gekregen dat we de spullen toegestuurd krijgen en dat we afspraak met installateur kunnen gaan maken. Wil het geval dat deze spullen tijdens onze vakantie word aangeboden. (zucht, zucht) Afspraak van monteur stond al voor de vrijdag na onze vakantie. Wij @home/Ziggo gebeld en uitgelegd wat er gebeurt is. Nou geen probleem hoor de monteur heeft ook spullen bij zich :confused::confused:. Ik denk dat zal wel maar volgens mij.... Goed monteur komt op de dag als afgesproken en leg hem uit dat @home/Ziggo medewerker heeft gezegd dat...... Monteur kijkt me vreemd aan en net als wat ik dacht is dat dus niet het geval. Had ik al rekening mee gehouden dus was alweer minder teleurgesteld. Maar zegt de monteur ik moet u wel voorrijkosten in rekening brengen :schater::schater::schater:. Vriendelijk en indringend verzocht om dat maar met @home/Ziggo te overleggen en dat ik op dit moment geen rooie cent betaal.
    Maand later we zitten nu eind juli begin augustus... Pakketje komt binnen met onze modem/router :pompom::pompom::pompom:. Wij afspraak maken met monteur :pompom::pompom::pompom:. Monteur komt langs en sluit alles aan in de meterkast :pompom::pompom::pompom:. Ik kom thuis gelijk alles aan gezwengeld en we hebben internet, telefoon en ook nog eens digitale tv (wat we al hadden) :pompom::pompom::pompom:. Niks aan de hand zou je denken totdat we halverwege augustus zitten. Maandagavond wil nog even wat internneppen en geen internet. Status van de router bekeken en ja hoor geen ip adres of helemaal niks. Bellen met Ziggo en gevraagd waarom we geen internet hebben. Kregen de mededeling dat we afgesloten zijn vervolgens vragen we wat daar de reden van is. Reden: "onbekend" Ik zeg dat is lekker dan nu hebben we geen internet en geen telefoon meer. Reactie van de andere kant "tja....." na anderhalve week bellen (overdag want 's avonds kunnen ze geen flikker voor je doen) iemand aan de lijn gehad die met 1 druk op de knop ons internet terug kon geven (toffe gast :thankyou::thankyou::thankyou:) Het is dus wel mogelijk om iets met 1 druk op de knop te regelen. Gevraagd hoe dat nu zit met telefoon tja daar kon hij ons niet mee helpen.
    We zitten nu in derde week van augustus vanaf deze periode hebben we dus al geen telefoon meer. En echt we bellen elke week sowieso 1 keer (overdag) en elke keer krijgen we de volgende dingen te horen:
    - U moet zich opnieuw aanmelden (eerste keren doe je dit nog daarna niet meer) zucht zucht zucht
    - We hebben uw probleem door gestuurd naar de juiste afdeling (dit verhaal word ook meerdere malen opgehangen)
    - U staat niet in ons systeem
    - Uw probleem is niet naar de juiste afdeling gestuurd (zucht zucht dubbele zucht)

    We weten niet meer wat we moeten doen om het probleem wel verholpen te krijgen. Staan op het punt om maar gerechtelijke stappen te nemen voor de geleden schade want gsm rekeningen lopen hoop op. (waarvan 75% belletjes zijn naar @home/Ziggo).

    Bij komend voordeel is het volgende.. .Zoals meerdere mensen uit mijn gebied (Emmen) zullen die een brief hebben ontvangen met een code waarop je je kunt registeren op de Ziggo portal voor het kunnen bekijken van je rekeningen en abbonnements wijzigen door kunt geven etc.....

    Vol goede moed gekeken en ja hoor staat heel duidelijk dat we alleen digitale tv bij hun afnemen en dus geen internet bij hun hebben en ook geen telefoon. Terwijl wij een modem en router hebben die netjes op het internet zit en we gelukkig nog wel kunnen internetten (voor zolang dat duurt)

    Punt blijft dat we absoluut niet tevreden zijn over hoe Ziggo de zaken afhandelt en er blijkbaar helemaal geen log systeem is waar als alle calls op binnenkomen. Want dan hadden ze kunnen zien dat we wel al 20+ keer gebeld hebben en dat het probleem aardig uit de hand begint te lopen.
    Kwalijke vind ik ook dat er geen alternatief is op dit gebied wat betreft alles in 1 pakket. Ja ik weet dat kpn dat ook in gebied van Emmen heeft maar niet in de wijk waar ik woon.

    Voordeel:
    Ja tuurlijk heb ik er nu ook voordeel bij. Ik heb 20mb download en 3 mb upload en betaal er niks voor.:frons:
    Maar goed wil graag betalen voor de dingen die ik besteld heb maar die mogelijkheid word me op geen enkele wijze geboden.:no:

    Ziggo probeer meer te luisteren naar je klanten en ik weet dat zo'n migratie niet makkelijk is maar het is absurd dat ik nu meer als 8 weken zonder telefoon zit.

    Wij groeten u allen... en veel sterkte met jullie telefoon problemen....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina