1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dan schat je dat verkeerd in, de afhandeling wordt ook gemonitored. Met vele tientallen klachten via het forum, voorwaar geen sinecure en dat naast de gewone dagtaak.
     
  2. Nu de rest van Nieuw-Buinen...

    Annet en anderen, super dat jullie telefoon weer werkt! Dat mag je ook verwachten van zo'n apparaat. Ik ben echt blij voor jullie allen en nu hopen dat Ziggo ons ook blij gaat maken! Wat zou het fantastisch zijn dat onze telefoon het ook weer zou doen... zucht. Ziggo, kom laat mij vandaag of morgen ook een blij berichtje hier zetten dat alles weer werkt, dat mag toch wel na ruim 1 maand...
     
  3. reactie BenJ

    Beste BenJ,

    Als Ziggo haar zaken goed voor elkaar had gehad en zich aan zijn beloftes had gehouden was dit allemaal niet nodig geweest. Als je 7 weken op een aansluiting moet wachten wegens gepruts, want dat is die hele migratie, bij een aanbieder lijkt het mij toch op zijn plaats dat je contact opneemt en de situatie uitlegt. Dat heet klantenservice. Ik betaal namelijk gewoon mijn rekening voor telefonie, een dienst die ik niet ontvang buiten mijn schuld om. Dan mag ik toch service verwachten of tenminste een brief of mededeling. Als je dan vervolgens ook nog eens weken aan het lijntje wordt gehouden door helpdeskmedewerkers met talloze loze beloftes, leugens en andere vage onwaarheden mag je het toch een keer helemaal zat zijn!

    groet,
    Joost
     
  4. mailbox

    Anoniem, je mailbox is vol, ik kan je geen berichten sturen.
    groet,
    Joost
     
  5. Inderdaad is het triest. Wat er mis is laat Ziggo zich niet over uit. Dat Ziggo het anders ging doen, dat merken we inderdaad. Zelfs het oplossen van problemen schijnt moeite te kosten. Gelukkig merken we wel dat de problemen die via het forum worden ingeschoten redelijk goed worden opgepakt. Alleen merken we nu weer dat daar voor sommigen weer de klad inkomt omdat de hele zwik van Radar er tussendoor is gekomen.

    Het enige dat we kunnen is er achterheen blijven zitten en verder maar hopen dat de zaken weer op de rails komen. Tenslotte ging het na de migratie van MK en Casema na ruim 3 maanden ook weer de goede kant op.

    Wij hebben het idee dat het spook van de automatisering danig roet in het eten gooit en dat men deels is overgegaan op het aloude handwerk, wat natuurlijk tijd vreet.
     
  6. mee eens

    Daar heb je helemaal gelijk in. Maar je wordt er zolangzamerhand wel gefrustreerd van hoe er met je om wordt gegaan. Ik heb dit hele gedoe al meegemaakt bij KPN. Ik zit namelijk al sind juni zonder telefoon door een foutje van KPN. Na 4 maanden opgezegd en overgestapt naar Ziggo, vervolgens bij Ziggo dit gedonder weer. Je snapt dat ik het helemaal zat ben, zeker nu de (mobiele) telefoonrekeningen beginnen binnen te komen. Ik heb van af juni tot en met nu al meer dan 400 euro helpdesk bellen moeten betalen. Bij Kpn reageren ze niet eens op aangetekende brieven met klachten en declaraties! Hetzelfde is nu ook bij Ziggo aan de hand. Je snapt dat mijn vertrouwen in deze bedrijven tot heel ver onder het nulpunt is gedaald!

    groet,
    Joost
     
  7. Nog steeds geen telefoon en Digitaal TV Totaal pakket

    Hier nog steeds geen verandering. Na al mijn telefoontje en mails nog steeds niet gehoord van Ziggo. Sinds 2 oktober geen telefoon en sinds eind oktober ook geen extra zenders meer van het Digitaal Totaal pakket. Het enige wat mij weerhoudt om alles op te zeggen is het feit dat ik bang ben dat zelfs het opzeggen niet gaat lukken bij Ziggo. Het feit dat ik geen extra zenders meer krijg zit 'm gewoon in het feit dat ze het verkeerde smartcard nummer hebben geactiveerd. Het is dus gewoon een kwestie van het juiste nummer te activeren, maar geen reactie, helemaal niets!!! Het is echt om moedeloos van te worden. Kan iemand mijn klachten weer eens bovenop de stapel leggen, want volgens mij ben ik weer onderop beland!!!!!
    Ik kan die K..-reclame van Ziggo op de radio en TV niet meer aanhoren. In plaats van nieuwe klanten te werven, los eens de problemen bij de bestaande klanten op! Maar volgens de meneer in TROS Radar is alles binnen 1 1/2 week opgelost en dan heb ik weer telefoon!!! Ben benieuwd!
     
  8. ruimte gemaakt en quota verhoogt door Cees
     
  9. De oplossing voor telefonie kan ik niet afdwingen, het digitaal totaal pakket activeren hoeft echter niet zo moeilijk te zijn. Zit je in het voormalige @home gebied of in Casema of Mulitkabel. Horn bestaat zowel in z-Limburg als in N-Holland.

    Edit: 22.20 TV Digitaal totaal solved
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2008
  10. Hier in Bergen op Zoom hetzelfde, al 4 weken geen telefoon (sinds 4 oktober). Mobiel abonnement is reeds leeggebeld op de klantenservice van Ziggo.

    "Er is geen storing in uw regio"
    "Het signaal komt hier goed binnen hoor"
    "Morgenochtend is alles weer in orde"
    "Wij hebben helemaal geen melding van uw storing..."

    Na 4 weken worden we uit het niets op zaterdagavond gebeld, wéér alle kabels los van de modem, aan, uit, met stekker, zonder stekker.... Voor de 4e keer... maar(let op)

    "We sturen een monteur om de modem te ruilen, tussen 1 en 6"

    Monteur komt om 12:45..... Willen ze €35 in rekening brengen

    "Maar dit betreft een interne storing mijnheer, heb geduld en wacht maar af..." en dit alles al na pas 1 uur in de wacht.

    Tele2 is reeds aangevraagd!

    En voor diegen die zegt dat fusies problemen met zich meebrengen? Realiseer je dat het belangrijkste wat je je klanten kunt geven is eerlijkheid. Daarbuiten, waarom zou ik geduld moeten hebben en begrip tonen voor de fusie? Ik heb daar niet om gevraagd, mijn mening is niet gevraagd en ik ben notabene een betalende klant! Als je een week te laat betaalt ligt Ziggo op de stoep (bij wijze van) met alle dreigementen vandien. Denk je eens in dat je in een winkel de caissiere betaalt en ze dan je spullen vasthoudt en zegt: "Er is een storing, wacht geduldig af tot wij dit vrij kunnen geven" Dan kan je ook geen begrip tonen. Dit is zo'n absurde Nederlandse houding! Laat je niet afschepen, jij bent de baas, jij betaalt...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina