1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het forum laat maar 200 berichten toe. Aangezien het aantal PM's (in +uit) de laatste weken flink opgelopen is kan het voorkomen dat 'mijn' postvak inderdaad vol is. Ik heb het zojuist weer voor een deel geleegd. Verder kun je ook het formulier van het forum gebruiken, dat komt ook bij mij binnen, via mijn office email adres.

    Als je mij alsnog je gegevens stuurt dan zal ik het morgen bij de verantwoordelijke personen neerleggen.
     
  2. ik veronderstel dat je het klachten formulier van het forum al ingevuld hebt
     
  3. @gerrit, ik begrijp je probleem, heb het zelf ook, wil het ook niet goed praten, helemaal niet zelfs.
    Maar denk aan je eigen gezondheid joh, zo'n gekke telefoonverbinding is geen hartkwaal waard, probeer het te relativeren. Ik heb vanmiddag heel veel mensen onze 06-nummers zitten mailen, zo van: ziggo zegt dat het een paar dagen duurt, die telefoonstoring, maar ik lees op het forum dat het al langer duurt. Probeer het voor jezelf een plaats te geven. Het is maar een telefoon die niet werkt. Ik heb 4 jaar geleden meegemaakt dat mijn echtgenoot inelkaar zakte vanwege een hartinfarct. Dan leer je echt relativeren. En geloof me, dat is het echt niet waard.
     
  4. Beste Anoniem,

    Ik heb mijn schrijven via de PB naar je toegestuurd,

    Als er vragen zijn kun je mij mailen via het opgegeven E-mail adres,

    als het schrijven al niet is aangekomen kunt u mij bereiken via deze topic,

    Alvast vriendelijk bedankt,

    Vriendelijke groeten,

    C. la Fleur
     
  5. Om te voorkomen dat de PB mailbox volloopt van Anoniem kan beter het formulier van dit forum ingevuld worden, dat komt ook bij Anoniem uit en wordt dan direct de volgende werkdag opgepakt.

    Graag alleen het formulier invullen als je dat nog niet eerder gedaan hebt. Dubbel invullen geeft alleen maar vertraging.
     
  6. Beste Cees,

    Ik heb nu via Anoniem zijn PB mijn info gestuurd over de ellende met ziggo, daar heb ik ook alle persoonlijke gegevens en klantnummer van mij ingezet,

    Is het beter dat ik nu ook via het formulier een schrijven toevoeg, of is alleen de PB ook voldoende?

    Ik wacht uw schrijven af,

    bedankt, en vriendelijke groeten,

    C. la Fleur.
     
  7. De gestuurde informatie is vooralsnog voldoende
     
  8. Ziggo reageert nergens meer op. Sinds 24/10/2008 nog steeds geen verbinding ondanks alle mails, telefonische helpdesk e.d. Met onmiddelijke ingang het hele pakket opgezegt :giveup:Ziggo nog veel succes met het binnen halen van nieuwe klanten. Toch nog een prettige dag toegewenst!
     
  9. Ook ik kan alweer meer als 4 weken niet meer bellen. Dit na een upgrade van mijn internetpakket van combibudget naar Internet Z1, voor deze upgrade heb ik nooit nergens last van gehad.

    Aangezien Ziggo, niet of nauwelijks reageerd op mijn berichten, heb ik mijn telefoon en internet proberen op te zeggen, waarop ik tot op heden ook nog steeds geen reactie heb gekregen.Ik heb dit via de website van Ziggo gedaan, en schriftelijk naar het adres in utrecht.

    Ik wil nog eenmaal een aangetekende opzegbrief gaan sturen, kan ik die naar het bekende postbusnr sturen in utrecht, of is er een ander adres voor aangetekende opzegbrieven??

    Alle tips en/of hulp is welkom.Ik wil zo snel mogelijk van Ziggo af, heb al weer KPN aangevraagd.
     
  10. Nog steeds geen reactie / success

    Na een maand nog steeds geen reactie en het probleem blijft nog steeds.

    Eerder in dit bericht was in nog positief over Ziggo maar het wordt steeds minder.

    Na ruim een maand nog steeds geen werkende tweede telefoon lijn.

    Vele telefoontjes later met iedere keer als antwoord:
    - het ligt bij de technische dienst
    - ik kan u niet helpen
    - we hebben een storing
    - morgen doet hij het weer beloof ik u
    - de technische dienst belt u morgen

    kreeg ik gister ander nieuws:
    Uw tweede telefoon lijn wordt 30 november geactiveerd.

    Geactiveerd? We hebben al maanden lang die tweede telefoonlijn. Hoezo is die dan ge-de-activeerd ?

    Maar goed nog steeds geen tweede telefoonlijn die toch erg belangrijk voor ons is. (eigen bedrijf).

    Formulier ingevuld op deze site, geen reactie..
    PM naar anoniem, nog geen reactie..

    Ik snap dat het erg druk is en dat er problemen optreden,
    maar ruim een maand zonder tweede telefoonlijn en niks van je eigen laten horen vindt ik niet zoals het hoort.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina