1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat heerlijk voor jou dat de telefoon ook weer werkt
    Ik hoop dat ook nog een keer te kunnen melden.
    Maar tot nu toe helaas nog niet.
    Ik duim voor jou dat hij blijft werken
     
  2. Hier ook al sinds 2 oktober geen telefoon. Helaas tot nu toe nog steeds niet opgelost. Sinds drie dagen ook geen TV Digitaal Totaal pakket meer. Wordt er enigzins moedeloos van en begin het echt heel vervelend te vinden!!!! Ook nog geen rekening gehad over november, dus dat is het enige voordeel! Maar helaas is bij de rekening over oktober zoveel verkeerd gegaan dat ik toch nog € 50 tegoed heb van Ziggo. Het is er volgens mij echt een GROTE PUINHOOP!!!
     
  3. Er zijn een aantal ernstige problemen die op dit moment de volle aandacht hebben. Er zijn meerdere teams opgezet om de verschillende problemen adequaat en systematisch op te lossen. Bij de root cause analyses zijn verschillende problemen vastgesteld die tot op heden niet bekend waren. We maken vooruitgang hoewel veel klanten dit nog niet zullen ervaren, de lijst met problemen vanuit dit forum is voor een groot deel helaas niet opgelost.
     
  4. goed nieuws ook hier, na het invullen van het formulier waar cees over gesproken heeft, is de telefonie storing na 3,5 weken opgelost.
    mannen en vrouwen bedankt.

    ziggouser berrie:thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou:
     
  5. Geen telefoon

    Zoals ik al eerder had gemeld, hebben wij geen telefoon meer sinds het overstappen op het alles in één pakket. ( 21 Okt.)Tot op heden nog steeds niks dan tuut tuut.
    op 31 okt mijn alles in één pakket weer opgezegd en terug naar de KPN.

    Wel vandaag een brief gekregen van ZIGGO of ik niet over wil stappen naar een alles in één pakket.

    ZIGGO geen telefoon , wel grappig ?

    Mosje

    ps. zeker weer stomme pech of stom toeval
     
  6. wij hebben sinds vrijdag storing met de telefoon.
    we zijn overgegaan naar alles-in-1-plus en ziggo-user heeft ons daarbij geholpen door o.a. alle klantnummers van ons naar één over te zetten.
    Sinds vrijdag 31 oktober hebben we wel dubbele snelheid maar geen telefoon meer.

    ik heb niet het formulier van post 1 ingevuld, want het lijkt bij mij niet aan de migratie van home naar ziggo te liggen, maar aan het opverzetten van mijn pakket naar alles-in-1-plus
    moet ik dit wel doen?

    kun jij ons hiermee helpen CeeS ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2008
  7. Vul toch maar even in, dit is toch een soort migratieprobleem. Het komt dan binnen bij dezelfde ingang die anoniem gebruikt en dan hoeft het niet via pb's doorgegeven te worden. Schrijf bij de extra informatie even hoe het gekomen is en zo.
     
  8. heb ik nu gedaan, bedankt voor je antwoord :)
     
  9. Al vanaf 11 oktober 2008 geen telefoonverbinding meer

    Ik heb ook al vanaf 11 oktober 2008 geen werkende telefoonverbinding meer van ZIGGO. Ondanks het insturen van tientallen storingsmeldingen en klachten gebeurt er helemaal niets. ZIGGO reageert niet eens en als je ze belt dan zijn er volgens de medewerkers van de klantenservice geen storingen.

    Ik storneer nu de incasso's van ZIGGO en betaal vervolgens alleen het abonnementsgeld voor internet en kabeltv.

    ZIGGO is een erg klantonvriendelijk bedrijf dat maling heeft aan haar klanten.

    Als er binnen 2 weken nog niets is opgelost ga ik persoonlijk naar het kantoor van ZIGGO in Groningen en ga niet weg voordat ik afdoende ben geholpen en ik de garantie krijg dat de storing de volgende dag is opgelost.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2008
  10. Hier in Harlingen hetzelfde probleem! :evil:


    Na een hele hoop ellende en talloze telefoontjes naar de helpdesk eindelijk het installatiepakket in stukjes en beetjes binnen zien komen,

    Helpdesk beloofd alles, maar er komt echt niks van terecht!, :evil:

    Hiep Hiep Hoera!, dáchten we!, we hebben internet, dig. televisie, en telefoon!, wat blijkt?, Ziggo heeft ons in die losse ( tragere en duurdere ) pakketten gezet!, dus maar weer bellen, antwoord helpdesk; Alles-in-1 Plus is op uw adres nog niet leverbaar 1 oktober a.s. is alles geregeld meneer, u krijgt vanzelf bericht,

    25 oktober ook weer na talloze telefoontjes werd de snelheid van het internet opgeschroeft naar de beloofde 8 MB, Prachtig!, de beloofde snelheid op internet is aanwezig,

    Tot we even iemand moesten bellen, geen telefoon!, even bij het modem kijken en daar knipperde het controlelampje van "Tel1", een foutmelding dus,

    Via Pre-Pay helpdesk gebeld, 45 minuten en € 15,- beltegoed armer, is er beloofd dat ik over 2 dagen weer telefoon heb, alles wat er kwam, geen telefoon,

    Helpdesk weer gebeld, 35 min. in de wacht en weer € 15,- verder, er blijkt een ruis op de lijn te zitten!, er wordt een installatie pakket naar u gestuurd en die kunt u weer aansluiten en dan is het probleem uit de wereld, alles wat er komt, géén installatiepakket, dus na een paar dagen weer bellen, "heeft u het installatiepakket niet ontvangen?, NEE!"

    De Ziggo Technische dienst kon zien dat het modem correct contact maakt met Ziggo, maar de telefoon gaf bij ziggo een "Connection Failed" melding!,

    Wat moet ik als klant hier nu mee?, de telefoon heeft wekenlang prima gewerkt!, nu ze de snelheid omhoog hebben geschroeft doet plotseling de telefoon het niet meer!, :evil:

    Ik weet vrijwel zeker dat het probleem bij Ziggo ligt, er zal wel weer wat verkeerd staan!, op de fora hier lees ik dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben, ook na het verhogen van de snelheden en omzetten naar het Alles-in-1 pakket!,

    Ik heb geprobeerd Anoniem een PB te sturen, alleen dit ging niet goed omdat zijn postvak-in overvol zit!, m.a.w. voelt u wel aan dat het met Ziggo diep triest gesteld is!,

    Hopende zijn er mensen, al dan niet van Ziggo, die ons kunnen helpen, zelf kunnen we niks doen tegen dit zooitje van Ziggo,

    Vriendelijke groeten,

    C. lafleur
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina