1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb je dat geprobeerd? Je zei vandaag nog
    en daaruit volgt van niet.
     
  2. Begrijp je verwarring:
    De gewone klachtenprocedure hebben via alle kanten benaderd en krijgen nergens een reactie waar je iets mee kunt. Het adres dat je gaf, geeft ├╝berhaupt geen reactie. Daaruit ontstaat de nodige frustratie van onze kant. Bedoel eigenlijk dat er geen afdeling/persoon/functionaris/whatever is, die je persoonlijk kunt aanspreken/benaderen/schrijven waarbij je het gevoel zou kunnen krijgen dat er iets met je probleem gedaan wordt. Alles is erg anoniem en geeft ons het idee dat er ook echt niets gedaan wordt en het ze ook geen donder kan schelen.
     
  3. YES

    Ik weet niet welke functie je bij Ziggo hebt, wie je achter de lurven hebt gezeten: maar onze telefoon doet het vandaag!
    We werden eerst op onze mobiel gebeld dat het voor elkaar zou komen en dat ze komende week contact met ons opnemen over alle mobiele onkosten die we dit jaar hebben gemaakt!!!!
    Mijn dank is heel groot!!!!:pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina