1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mocht je half/eind mei problemen hebben met retourdiensten van Ziggo, dan is onderstaand wellicht een oorzaak:
    Telindus vernieuwt IP-backbone Ziggo

    Telindus bouwt samen met Juniper Networks momenteel een nieuwe IP-backbone
    infrastructuur voor Ziggo. Het gaat om een turnkey project dat in mei moet zijn
    afgerond. Hoewel Ziggo al ruim anderhalf jaar geleden ontstond door samenvoeging van
    de drie bedrijven @Home, Casema en Multikabel, bestond de onderliggende
    IP-backbone-infrastructuur van de ISP nog altijd uit drie fysiek gescheiden
    netwerken.

    http://www.telindus.nl
    Bron: Telindus, 21 april 2009
     
  2. ik ben weer super geholpen door anoniem
    echt heel mooi dat een ziggo offical hier op het forum zit.
     
  3. Ik heb het formulier net ingevuld, want via het 0900 nummer kom ik volgens mij niet verder. Hoop dat het gaat werken snel, want wil graag gebeld kunnen worden voor mijn werk. Alvast bedankt voor het bekijken Anoniem!
     
  4. geen telefoon

    Het is een troost te weten dat ik niet alleen op de wereld ben. In ons geval begon de klacht met het niet hebben van de aangevraagde download-snelheid. Dit zou verhelpen worden door de stekker uit de muur te halen: en zoals het een nederig burger betaamd hebben wij dat gedaan. Gevolg: 2 dagen geen internet, 2 dagen geen t.v. en tot slot, tot op deze dag, al 26 weken geen telefoon!!!! We worden met het kluitje in het riet gestuurd, monteurs gestuurd, nieuwe modum, weer monteur, weer nieuwe modum, oorzaak administratief gelegd, bij administratie bij monteur gelegd, heen en weer, over en weer...Bij elk telefoontje beloven ze dat MORGEN de boel weer zal werken, maar die beloften kennen we nu inmiddels wel. Ik wacht braaf af tot alles het weer doet om de hele zantekraam op te zeggen. Ik wil namelijk mijn nummer behouden ivm eigen zaak....die al een half jaar niet te bereiken is....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2009
  5. Ik heb het formulier ontvangen en doorgestuurd naar het klachtenteam. Wil je me een PM sturen als het probleem in de komende weken niet opgelost wordt.
     
  6. Ah...dank! Het lijkt wel of je de enige bent die daar aan het werk is....
    Als het niets wordt ga je het zeker horen!
    Irene:pompom:
     
  7. Als je al 26 weken geen telefoon hebt en hier wel voor betaald, dan zou ik mijn rechtsbijstandsverzekeraar maar eens inschakelen. een foutje moet kunnen, maar dit is wel erg aso. Mijn administratie thuis is ook niet altijd even netjes, maar als ik daardoor 26 weken ziggo niet betaal voor de diensten die ik afneem, nemen ze ook geen genoegen met dat antwoord, en sluiten ze je ook af (logisch) want ze mogen van je verwachten dat je betaalt voor een geleverde dienst vind ik.
    Andersom is dit natuurlijk ook het geval, ze moeten leveren waar je voor betaalt en dat mag jij dan ook weer van ziggo verwachten.

    Ik zou niet meer afwachten na 26 weken, als ze nu nog het probleem niet gevonden hebben en je nog steeds van het kastje naar de muur sturen, werken daar mensen die of geen kennis van zaken hebben, of niet betrokken zijn bij hun werk en het doorschuiven.
    Het is natuurlijk schitterend dat er mensen van ziggo (zoals anoniem) zijn die hier helpen, die hebben ook al heel wat mensen geholpen hier op dit forum, maar het is toch eigenlijk belachelijk dat deze mensen er moeten zijn, ze zijn in mijn ogen gewoon puinruimers van ziggo. Alle lof voor deze mensen hoor, want ze doen goed werk, maar ik zou me schamen als ziggo zijnde, dat er medewekers zijn die de troep van mijn bedrijf via deze weg op moeten lossen. Maargoed..... dit is mijn visie.


    Wat betreft dat je geen televisie meer had na het resetten van je modem is niet mogelijk, je digitale tv loopt namelijk niet via je modem.
     
  8. ...mag jij me vertellen waar het dan wel aan ligt...je hebt er duidelijk meer verstand van dan ik. Feit blijft dat ik geen signaal had.
    Uiteraard hebben we contact gehad over de rekening. Die heb ik steeds teruggeboekt, waardoor er eindelijk iemand van de administratie contact met ons opnam over het in gebreke blijven. Daardoor konden we eindelijk met iemand een gesprek voeren. Deze meneer heeft ervoor gezorgd dat we de telefonie niet hoeven te betalen tot de boel weer werkt.
    Ben het met je eens dat het bij Ziggo een zooitje is. Zo gauw we hier gebruik kunnen maken van glasvezel zijn wij definief weg.
    Daarnaast is het probleem dat je geen enkel contact krijgt met hen, waar je je naderhand op kunt beroepen: ik bedoel op papier. Alles gaat middels een callcentermedewerker die je naderhand nooooooit meer terug kunt vinden. Er is zelfs geen adres te vinden waar ik mijn klachten schriftelijk naar toe kan sturen. Een nutsbedrijf is het toch? Inderdaad, NUTS!
     
  9. Je had gewoon hier dit kunnen vinden:

    Vragen, meldingen of klachten per brief stuur je naar:



    Ziggo
    Afdeling Klantadministratie
    Postbus 43048
    3540 AA Utrecht
     
  10. Precies, dat is dan ook het enige. En daar wordt niet gereageerd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina