1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog steeds wachtende...

    Update:
    Wij hebben dus ook nog steeds niet onze telefoonverbinding terug.
    Sinds 2 oktober zit ik al zonder!!
    Nu is mijn man eindelijk naar tig mails een keer gebeld door Ziggo. Het probleem zou binnen drie werkdagen opgelost zijn.
    HM HM...die dagen zijn alweer verstreken en nog steeds niks!
    Elke keer beloftes maken en vervolgens weer hoop... BOEM weg is je hoop weer, zo langzamerhand neemt het vertrouwen in Ziggo ook echt af!
    Waarom steeds beloven dat het nu echt goed komt en vervolgens weer niet leveren.
    Waarom wordt je steeds afgescheept met standaard zinnen..
    Ik weet nu wel dat het signaal wel bij ons binnen komt, bij de overbuurman werd dat ook gezegd. Heel toevallig...
    Ik weet nu ook precies hoe ik alles moet resetten.
    Maar ik weet niet waarom het ziggo maar niet lukt om mijn telefoon weer werkbaar te maken?!
     
  2. Nou stuur die monteur dan gelijk hier langs. Kan jij hier ook gelijk kijken
    Is hij toch in omgeving tilburg
    Suc6 inieder geval en ik hoop dat je probleem morgen opgelost zal zijn.
     
  3. Bijna 4 weken geen telefoon... [Nieuw-Buinen]

    Voor wie het nog niet weet. Veel mensen in Nieuw-Buinen hebben nog steeds geen telefoon. Waaronder wij. Er worden inderdaad allerlei beloften gedaan bij de klantenservice, maar nakomen niet. Ziggo, zorg als de bliksem dat telefonie weer werkt in Nieuw-Buinen. En kom ons maar eens pro-actief financieel tegemoet (via logbook kan worden gezien hoevaak, en m.i. hoelang, gebeld is...) Nog niemand van Ziggo heeft conctact met mij opgenomen. Weken geleden al klachtformulieren toegestuurd, maar een reactie? NEEN! Ziggo mag wel bij zijn dat wij als klant zolang blijven wachten... Bij welk ander bedrijf doet een klant dat nu... Ziggo, voldoe aan je leveringsverplichting, wij voldoen aan onze betaalverplichting :no:
     


  4. VOOR IEDER die nog problemen heeft met telefonie het verzoek mij een PM te sturen met je NAW, klant nummer. Problemen kunnen tot dusver alleen opgelost worden als we beschikken over de klachten.

    Degenen die mij een PM hebben gestuurd hoeven uiteraard geen verdere gegevens meer te sturen.


    Was een weekje op vakantie
     
  5. Idem dito

    Tja, wat heb ik toe te voegen aan:
    loze beloftes
    afspraken worden niet nagekomen
    eindeloze stilte van de kant van Ziggo
    torenhoge kosten door het mobiel bellen
    enz.
    enz.
     
  6. geen telefoon

    Nou de monteur is langs geweest. Heb een nieuwe modem gekregen, maar je raad het al, nog geen telefoon die goed werkt. Kan nu wel gebeld worden, maar kan niet terug praten en zelf bellen gaat ook niet.

    Ik ben gebeld door ziggo nadat de monteur weg was, dat de telefonie inderdaad nog niet werkt. Zij zeggen dat er een probleem is met de telefoon server (in Zwolle of zo) en dat alles handmatig ingevoerd moet worden. Volgens hen kan dit nog wel 2 weken duren, voordat het is opgelost, maar ze geven ook geen zekerheid.

    Ik moet nageven dat de mensen (behalve de klantenservice natuurlijk) mij voor zo ver ze kunnen, mij goed geholpen hebben. Bij de technische dienst e.d. zijn ze wel bereid om uit te leggen wat het probleem is.

    Nu hopen dat het snel wordt opgelost zodat iedereen weer kan gaan bellen.
     
  7. Ja een nieuw modem alleen daar is het probleem helaas niet mee opgelost.
    Dat hebben ze bij mij 4 weken geleden al gedaan maar ik hoor anderen wel door de telefoon maar zij mij niet.
    Ook de kiestoon is als ik bel een lange toon.
    Dus ben jij eigenlijk nog net zo ver als ik 4 weken geleden al was.
    Alleen hoop ik dat jij geen 4 weken meer hoeft te wachten voor alles goed werkt.
     
  8. herstel

    Geweldig, onze telefoon doet het weer na 21 dagen. Hierbij zijn de contacten van en met Anoniem een geweldige hulp geweest. Goed forum.
    Keep the good work going.
     
  9. We hebben weer contact

    We kunnen weer bellen, het contact dat ik met anoniem hebt gelegd heeft in ierder geval geholpen.
     
  10. Telefoon werkt weer

    Ik kan thuis ook weer bellen, hopen dat het blijvend is. Had anoniem een pm gestuurd dus weet niet of dat er iets mee te maken heeft gehad of dat het een miraculeuze oplossing is geweest. Zo ja, bedankt Anoniem!

    Diegene die nog zonder zitten wens ik sterkte.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina