1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook ff een update van mijn kant. Wederom gebeld met de helpdesk omdat het uiteraard niet werktte. Ze sturen nu een monteur langs die morgen tussen half 1 en 6 naar de situatie komt kijken. Ik hoop gewoon dat hij een nieuwe modem bij zich heeft, want volgens mij is dat gewoon het hele euvel!
     
  2. Ook ik heb op 2 maart een nieuw modem gekregen.
    Vanmorgens geen telefoon en slecht internet.
    Een hoop ruis op de telefoonlijn geen verbinding kunnen maken.
    Dus euvel modem geloof ik ook niet helemaal meer.
    Nu ( 12:39 uur ) werkt alles weer naar behoren.
    Het blijft niet te vertouwen, waar het probleem wel zit is dus een raadsel.
     
  3. Ik zit met mijn handen in het haar. Al sinds eind januari heb ik nu al geen telefoon. Ik heb gemaild, gebeld en ook het formulier hier ingevuld, maar nog steeds niks. week 7 nu dus al! Wat moet ik doen? wat kan ik doen? ik heb 3x gebeld, maar bij de vorige keer zeiden ze, als we het weer naar onze technische afdeling sturen dan wordt u eerste bericht (van 11 feb.) weer ongedaan gemaakt, maar meneer, binnen een week wordt het opgelost, maar ja, dat zeiden ze dus op 18 feb., nu, 9 maart, nog steeds geen telefoon en een mobiele rekening van meer dan 100 euro al. Kan ik dit ook terug vragen aan ziggo?
     
  4. Hij doet het weer

    Update

    Sinds vanmorgen doet mijn telefoon het weer en is mijn internet snelheid eindelijk omhoog gegaan van 5 naar 10 mb.

    Dus heeft ziggo weer een tevreden klant erbij.

    Jabroe
     

  5. Jabroe: dat is precies mijn probleem! (heb er zojuist ook een draadje over gepost in het internet/telefonie forum hier.

    Mag ik vragen hoe je het hebt aangepakt?
     
  6. Mijn verhaal heeft voor mij en uiteindelijk ook Ziggo een eind gekregen. Na een behoorlijk aantal telefoontjes en toezeggingen ben ik geen stap verder gekomen. De monteur is bij mij langs geweest en heeft geconstateerd dat bij mij alles goed was aangesloten en dat er ook een prima verbinding was met de centrale. Ook een nieuwe modem hielp niet en de monteur heeft contact gemaakt met de technische dienst. Samen waren ze het er over eens dat het probleem bij Ziggo lag. Diezelfde avond ben ik gebeld door Ziggo dat alles op 14 maart weer zou werken en dat de dienst telefonie gecrediteerd zou worden over de afgelopen periode. Dit laatste is dan ook de enigste belofte die is nagekomen want uiteraard werkt de telefoon niet op 14 maart. Sinds 14 maart was ik dan ook druk aan het bellen met Ziggo en ik er werden allerlei beweringen gedaan over en weer. Dan lag het weer aan de techniek en dan weer aan de administratie.

    Vanmorgen heb ik dan de knoop doorgehakt en een punt achter Ziggo gezet. Mijn contract stopt per 30 april en dan ga ik over naar een partij die klanten wel serieus neemt en wel bereid is om problemen op te lossen of in ieder geval even de moeite neemt om het probleem goed op te lossen ipv reclame maken voor nieuwe klanten.

    Ik ga deze week nog een brief opstellen waarin ik Ziggo aansprakelijk stel voor de gemaakte belkosten waarbij ik ook mijn facturen van mijn mobiele aanbieder maar meestuur. Ik kan namelijk goed aantonen dat ik sinds november beduidend hogere mobiele kosten heb en die kan Ziggo mooi gaan betalen.

    Het is jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar voor mij was de maat vol en ik neem aan dat Ziggo zelf ook wel begrijpt dat dit geen manier is om nog zaken te kunnen doen. Zo kost het alleen maar geld om zaken te doen.
     
  7. Geen telefoon

    Ik zit al bijna 4 weken zonder telefoon, mijn kabel en internet werken wel maar kan niet bellen of gebeld worden, ik heb al meer dan 4 keren gebeld naar ziggo en ze zeggen dat het een fout is bij hun administratie, en dat het binnen 5 werk dagen zou worden op gelost, en nog steeds niet op gelost, ik heb veel geld besteed aan prepaid kaartjes voor mijn mobiel telefoon, ze hadden me beloofd om me via mijn mobiel telefoon me terug te bellen en ook dat zijn ze niet na gekomen, ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb dringend mijn telefoon nodig, iemand anders met deze probleem? ik word er echt moe van:cry:
     
  8. Het probleem klinkt mij bekend in de oren. Ik kreeg exact dezelfde verhalen te horen. Heb ze genoeg kansen gegeven, maar ik heb Ziggo gewoon opgezegd en ik verwacht zeer binnenkort HetNet te verwelkomen.
     
  9. Yessss!

    Bedankt Anoniem!
    eindelijk eens goed nieuws. Wer zijn vanaf vandaag te bereiken!
    Ik heb een paar dagen geleden het formulier ingevuld en anoniem pm gestuurd. Niet te geloven dat het dan toch geregeld kan worden.

    Vreemd dat Ziggo helpdesk zoveel problemnen hiermee kent.
     
  10. Terug bij af.

    Begin maart een nieuw modem gekregen naar een lange tijd van klachten, niet kunnen bellen of gebeld worden.( alleen naar reset modem )

    Op het modem niets te zien ( alle ledjes doen het zoals het moet doen )
    Toch ook vanmorgen weer geen telefoon, hier kom je dan pas achter als ze me bellen op mijn mobiel en zeggen dat ik op de vaste lijn niet ben te bereiken.
    Zelf proberen en klopt de telefoon doet het niet.:cry:
    Na reset van het modem werkt alles weer.
    Maar hoelang?
    Ben terug bij af zoals het was, ook na omruiling modem.

    Het blijkt dus dat Ziggo het niet voorelkaar krijgt om een betrouwbare verbinding neer te zetten.
    Mischien willen ze het wel maar het blijkt dat ze het niet kunnen. :no:
    Ik heb het al eerder geopperd, weg vertrouwen en wil me er ook niet langer aan ergeren.
    :giveup:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina