1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. :applause::applause::applause: Tis opgelost bij mijn ouders :applause::applause::applause:

    De telefoon rinkelt weer en ze kunnen zelf ook weer bellen :!:
     
  2. Geen Telefoon

    Hallo,

    Het geen telefoon probleem hebben we nu ook in Vianen (ut) Mijn buurman en wij hebben geen tele foon. Ook wij afgescheept door de helpdesk.
    Het enige wat ze doen is modem resetten. En luisteren naar de klant doen ze ook niet, het had 3 telefoonkaarten gescheeld als direct naar mijn verhaal hadden geluisterd.

    Ik kan er met mijn verstand niet bij dat Ziggo niets geleerd heeft van eerdere problemen.

    Het is toch simpel om even controleren dat werkzaamheden goed zijn uitgevoerd..bel een klant in betreffende gebied...

    Zijn er meer mensen uit Vianen met dit probleem?

    grtjs!
     
  3. Ik hoop ze voorlopig geen problemen meer krijgen en dat we het een eventueel volgende keer sneller weten op te lossen, succes
     
  4. Ziggo doet ook wel eens iets goed

    Na veel trammelant met KPN over snelheden e.d. ben ik overgestapt op Ziggo Alles in 1 pakket, inclusief nummerbehoud.
    Nadien pas dit forum gelezen en tegelijkertijd hield ik m'n hart vast of dit wel goed zo komen.
    Binnen 2 weken al via de kabel kunnen internetten met de beloofde snelheid en binnen contracteinde met de KPN kon ik al bellen via Ziggo:applause::applause::applause:
    Alle waardering dat dit geregeld kon worden zonder helpdesk en/of monteur.
     
  5. Het is even goed gegaan met de telefoon. Maar sinds een paar dagen kan ik weer niet gebeld worden. Naar buiten bellen is geen probleem.
    De helpdesk bellen lukt niet want ik krijg de mededeling dat het te druk is en dan wordt de verbinding verbroken.
     
  6. Vandaag zoals afgesproken met Ziggo, is de monteur geweest en heeft de modem vervangen.
    Tot nu toe werkt alles, zal de komende dagen elke dag de telefoon uit proberen.
    Hopelijk zijn nu de problemen opgelost en was de modem het probleem.
     
  7. Voorlopig is er bij nog steeds geen teken van leven in mijn lijn en heeft Ziggo nog niks van zich laten horen. Ik heb het formulier zowel op deze website als op de website van Ziggo ingevuld, maar voorlopig nog geen respons ontvangen. ik hoop dat de medewerker van Ziggo gelijk heeft dat ik uiterlijk morgenavond telefoon moet hebben anders heeft Ziggo bij mij een erg groot probleem! Ik ben het nu spuugzat om constant een week te wachten terwijl naar mijn mening het vervangen van de modem (zoals ik lees op dit forum) over het algemeen het euvel verhelpt.

    Schandaliger vind ik dat ze me wel factureren voor iets terwijl de technische helpdesk verklaart dat er geen actief nummer meer op mijn klantnummer staat. Blijkbaar lopen bepaalde systemen toch langs elkaar heen!

    Ik wacht nog even af dus en dan horen jullie nog van mij.
     
  8. P., Wil je mij je klantnummer per PM sturen. Als ik onder je postcode kijk dan klopt de naam niet met je naam in het formulier. Op het adres / PC die je opgaf in het formulier staat alleen DTV geregistreerd !
     
  9. Al een week zonder telefoon

    Door toedoen van ziggo zit ik al een week zonder telefoon
    ik ben ook al een week bezig met bellen en mailen en, het formulier hier op het forum ook ingevult, maar je wordt steeds afgescheept met antwoorden als (ze zijn ermee bezig).
    als ze nou even contact opnemen met de klant en de stand van zaken doorgeven hoeft de klant niet steeds mobiel te bellen naar de HD wat ook al de nodige kosten met zich mee brengt.:confused:
     
  10. Al een week zonder telefoon

    Update

    Gisteren 4-3-2009 werdt ik gebelt door een medewerker van ziggo op mijn mobiel met de mededeling dat het nog een week kon duren met mijn telefoon storing.
    Op mijn vraag wat er nou mis gegaan was kon hij geen antwoordt op geven ----(alleen dat ze ermee bezig zijn) en er stond iets niet goed in mijn profiel
    Dus zeg ik tegen deze meneer dat ze beter mijn profiel kunnen deleten en een dag later mijn juiste profiel weer in voeren dan moet de storing toch opgelost zijn denk ik.
    Ik kreeg als antwoordt "zou kunnen meneer" maar dat doen we niet.
    Dus zit er niets anderop dan weer een weekje wachten op de volgende smoes. Over mijn snelheid zal ik het maar niet hebben.:oops::sad::rolleyes:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina