1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wel, ik heb al veel eerder dan eind januari een formulier ingevuld. Zoals ik eerder gemeld heb hebben ook de 2 opdrachten die telefonische medewerkers ingelegd hebben nog geen resultaat gehad.

    Kortom: ik heb sinds Kerst vorig jaar nog steeds geen telefoon meer!
    Ik zal je maar een PB sturen, anoniem, maar het zal de laatste actie mijnerzijds zijn, ik blijf Ziggo niet de kont nadragen...
     
  2. volgens mij is het inmiddels opgelost.
     
  3. Ik kan inderdaad bevestigen dat het is opgelost!

    Anoniem en zijn collega hebben goed werk geleverd, kan niet anders zeggen.

    Over de oorzaak en de oplossing tast ik nog wel in het duister, maar kennelijk was het nogal complex...

    Ik ga nu maar eens op zoek naar de mogelijkheden om financieel een en ander eens op een rij te zetten.
     
  4. ik heb je wat uitleg gegeven via PB, mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het graag.
     
  5. Ik ben ook wel benieuwd naar die financiele mogelijkheden. Ik ben ook al twee maanden onbereikbaar op mijn correcte telefoonnummer, en er worden inmiddels bedragen in rekening gebracht voor een tweede lijn die ik helemaal niet heb! De klantenservice zegt wel dat het verrekend gaat worden, maar van alles wat de klantenservice mij heeft verteld is tot nu toe vrijwel niets waar gebleken...
     
  6. Ik kan melden dat, nadat e.e.a. eindelijk (na 5 maanden) goed werkte, wij zijn gebeld door een ziggo medewerker die een financiƫle tegenmoetkoming heeft voorgesteld. Het eerste bod vonden we wat magertjes maar dit werd vlot verhoogd en is inmiddels ook uitgekeerd :pompom::applause:

    Je moet me niet vragen naar de facturering op "mijn ziggo" of de papieren afschriften die we op de post kregen gedurende deze zwarte periode bij het overzetten van @home -> ziggo alles-in-1 extra, want daar lusten de honden geen brood van. :confused: :confused: Ik heb echter goede hoop dat die vanaf volgende maand weer "normaal" zijn.
     
  7. Ook ik ben waarschijnlijk de dupe geworden van de migratie van @Home naar Ziggo. De problemen doen zich bij mij sinds november 2008 voor (als het niet eerder is) en ik wordt eigenlijk van kastje naar muurtje gestuurd. De klachten zijn duidelijk:
    - mensen kunnen mij bellen en dan gaat hij bij diegene ook over
    - bij mij gaat echter totaal niets over
    - ik kan niet bellen

    Mijn eigen telefoon als zowel de zwarte testtelefoon (destijds van @Home gekregen) werken beide niet en ook na meerdere malen met de klantenservice de modem voor de zoveelste keer eruit getrokken werkt niets. Dan krijg ik weer de melding dat ze er een ticket van hebben aangemaakt en dat de technische dienst er naar gaat kijken. Blijkbaar is de technische dienst druk bezig met nieuwe aansluitingen, want voorlopig is er nog steeds niets opgelost. Ik ga er vooralsnog van uit dat Ziggo het netjes gaat oplossen en dat ze ook met een creditfactuur komen voor de maanden dat ik niet heb kunnen bellen of niet bereikbaar ben geweest. Dit heeft mij helaas veel mobiele belkosten gekost, maar dat neem ik maar voor lief.

    Ik heb zowel via de website van Ziggo als op deze website een formulier ingevuld om mijn klacht duidelijk te maken. Ik hoop dat er nu schot in de zaak komt!
     
  8. Bij mij zit er nu schot in de zaak, gebeld door ziggo en afspraak gemaakt voor een nieuw modem.
    Hopelijk is dan de toch wel lange storing over.
    In ieder geval word er op dit forum door bepaalde personen geweldige inzet getoond om de klachten op te lossen.
    We zullen wel even moeten afwachten of de storing dan is opgelost maar er wordt tenminste iets aan gedaan.
    Alvast bedankt voor jullie inzet mensen:applause:
     
  9. niet gebeld kunnen worden

    Hallo,

    Ook wij hebben problemen met onze telefoonverbinding. Wij wonen al een jaar op ons nieuwe adres en hebben hier al die tijd zonder problemen internet/telefonie/tv kunnen ontvangen. Echter bleek @home onze verhuizing niet goed afgerond te hebben, waardoor wij nog steeds op ons oude adres ingeschreven stonden. 2,5 week geleden hebben wij contact gehad met de klantenservice en zou het in orde worden gemaakt. Een week later begonnen de problemen op het gebied van telefonie. Wij kunnen wel bellen, maar niet gebeld worden. Al diverse telefoontjes gepleegd, maar nog steeds werkt het niet. Volgens ziggo ligt het probleem ook in @home gebied.
    Wie kan ons helpen?

    Met vriendelijke groet,
    Ingrid
     
  10. Ingrid, als je het formulier http://ziggo-gebruikers.nl/forum/newthread.php?do=form invult op dit forum dan zal ik het formulier doorsturen naar het klachten team.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina