1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou , Anoniem , ik wend me dus meteen aan U : In December heeft U de storing bij mijn ouders ook opgelost.......Nou is het wederom prijs :evil:
    DODE TELEFOONLIJN !!!!!!! Please hellup !!:frons:
    Ik heb het formulier uit de beginpost ook al ingevuld , als U meer info wilt , stuur me dan aub een PM .:sad:
    Alvasdt bedankt Anoniem , enne , wel triest dat zo'n medewerker als U nog steeds anoniem moet zijn ............:?::?::?::?::?::?: gr. OMNIAHARRY
     
  2. Sorry, hier stap ik even op in, echt rot van de telefoonlijn...en hoop dat het snel op wordt gelost...maar anoniem communiseert in de PB's met mij gewoon met zijn eigen naam, dus vindt je reactie ietwat vreemd?? ...
     
  3. Nou , hij treedt hier toch naar voor als "Anoniem ".............:!:
    En jouw PM's kan en wil ik niet lezen.......duss...toch niet zo vreemd :sleep:
     
  4. Gisteren weer raak, modem geeft alle ledjes goed.
    Dus internet knippert, telefoon brand.
    Ook gewoon toon op de lijn en je kan bellen alleen naar een paar keer overgaan einde verhaal.
    Kan dan ook niet gebeld worden, dit fenomeen loopt al en poosje.
    Resetten modem help en de telefoon werkt weer.
    Alleen weet je natuurlijk nooit waneer de telefoon het niet doet.
    Ja als je een keer belt dan kom je er achter dat hij het weer niet doet.
    Is het een idee om er een tijdschakelaar er tussen te zetten en hem elke nacht te resetten?:grin:
    Nog geen antwoord gehad na het invullen van het klachten formulier,
    maar dat is ook maar een week geleden:sleep:
     
  5. Vandaag even bellen en de telefoon gaat over bij de tegenpartij.
    Maar er word niet opgenomen.
    Even proberen bij andere kennissen, precies het zelfde probleem.

    Bellen met de mobiel naar hetzelfde nummer,wordt er wel opgenomen.
    Vanaf 24.07.2008 een nieuw modem na 3 weken helemaal geen telefoon te hebben gehad, vanaf die tijd een brakke telefoon verbinding.
    Dus niet te vertrouwen, je kan er gewoon niet van uitgaan dat je bereikbaar bent
    :censored: ik geef de moed op, ook hier geen reacties na 2 dagen.
    Ook geen reactie op het klachten formulier, waarom doen jullie dan een oproep??

    Ziggo heeft gewonnen, dit is vechten tegen de bierkaai.
    :giveup::giveup:
     
  6. @jelle: mijn ervaring, de aanhouder wint. Maar je moet wel geduld hebben en blijven zeuren. Juridische stappen nemen helpt ook evenals druk uitoefenen via coax.nl. Niet echt goede reclame voor ziggo.

    Bellen met de help desk is meestal zinloos en alleen frustrerend, tenminste dat is mijn ervaring. Alweer geen goede reclame voor ziggo.

    Uiteindelijk het meeste toch bereikt via anoniem die hier achter de schermen goed werk doet voor de schrijnenste gevallen. Helaas is ook dat geen goede reclame voor ziggo.
     
  7. Aan een ieder, die telefonie problemen heeft gemeld per forum formulier

    Ik heb de formulieren die na eind januari zijn verstuurd eind vorige week ondergebracht bij een speciaal klachtenteam. Zij hebben toegezegd de klachten verder in behandeling te nemen. Ik ga ervan uit dat jullie eventueel benaderd worden voor verdere informatie om nog beter dat jullie gebeld worden als het probleem opgelost is. Ik zal dit proces niet actief volgen, omdat ik de tijd hiervoor bijna niet kan vrijmaken.

    Mocht er in de komende weken geen verandering komen in de status van de lopende problemen en raak je "ten einde raad" dan kun je me een PM sturen.
     
  8. @Dingetje'
    Vanaf het eerste zat ik al bij toen nog @Home, je wil niet weten wat ik in die tijd voor geduld heb opgebracht dat was toen de problemen met het internet.
    Toen ging het een poos goed en nu die brakke telefoon verbinding.
    Als je iets gedaan wilt krijgen dan zit je al gauw op 10 talle emails en tich aantal telefoontjes naar de helpdesk en dan lukt het nog niet altijd.

    Ik wacht het wel af wat anoniem heeft gezegt, deze persoon doet goed werk.

    Mocht het allemaal niet lukken dan einde telefoon bij Ziggo, en ga verder met mijn mobile telefoon.
    Ben er nu toch al aan gewend, zoals ik al eerder zij, geef ik mijn vaste telefoon nummer niet meer aan instanties omdat je niet weet of je bereikbaar bent.
     
  9. Telefoon werkt weer normaal

    Ik was al een tijdje telefonisch niet bereikbaar, bellen naar buiten lukte nog wel. Ziggo heb ik vorige week maandag gebeld en ik heb het formulier ingevuld.
    Sinds gisteren ben ik weer telefonisch bereikbaar :applause::applause::applause::applause::applause::pompom::pompom::pompom::pompom:
     
  10. Telefoon!

    :pompom:
    Telefoon werkt weer. Wel weer even wennen aan dat geluid, hahaha!
    Anoniem, bedankt! Ik kan bijna niet geloven dat het zonder jou zou zijn gelukt.
    Precies die dag dat jij er een team op hebt gezet is de storing hier verholpen. Geweldig. Ik hoop dat ze nu ook weten hoe het komt zodat ze het een andere keer kunnen voorkomen.
    Zit ik nu met nog 1 ding:
    In het telefoonboek staan we met een verkeerd nummer...
    Maar ja, m'n telefoon werkt weer... :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina