1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Verwacht geen wonderen.
    Ik heb dat formulier al meerdere malen ingevuld zonder resultaten.
    Er is na een maand eens een monteur langsgeweest die een nieuwe modem installeerde, maar zelfs dat biedt niet de oplossing waarna wij zoeken. Het lampje van de telefoon brandt / knippert bij ons op de modem niet eens...
    Elke week bellen, elke week een mailtje naar coax, elke week een klacht, om de 3 weken een pm naar anoniem, het maakt niet uit...
    En het erge is dat in die tussentijd Ziggo, de leverancier van al dit moois, helemaal niets van zich laat horen. Schandalig!
     
  2. Daar word je niet blij van als je dat zo hoort.
    Telefonie is hier ook nog nooit 100% geweest.
    Geef zelfs het vaste nummer niet meer door aan familie en kennissen,
    alleen mijn mobiele nummer.
    Omdat je nooit weet of de vaste lijn wel werkt.
     
  3. Maar toch zijn er ook goede sucesverhalen (opgelost door anoniem) als ik zo lees... Maar ik kan helaas jou de hand geven, ook ik vanaf 3 okt geen telefonie en Anoniem is er wel mee bezig, maar nog geen oplossing helaas....
    Ik vindt het heel erg dat anoniem de enige is die mij een beetje het gevoel heeft de boel te kunnen oplossen, zo'n groot bedrijf als Ziggo! De helpdesk heeft me een mand geleden gezegd dat t beter is dat ik niet meer bel omdat het niet helpt! (ik belde echt 3x per week, dacht: als ze me zat worden helpen me wel...). Al mijn pijlen zijn dus echt gericht op anoniem. Ik kan eigenlijk helemaal niet zonder mn vaste telefoon, je wil niet weten wat mn mobiele kosten nu zijn (2 kleinde kids, oppas, zaken regelen rondom de kids :-()......

    p.s.: t lijkt echt wel t zelfde verhaal als bij ons, ook ons lampje van de modem doet neits, de lijn is meer dan dood zeg maar...... en Ziggo? De laat niets horen, nog geen excuus!
     
  4. Maar euh, als t pas sinds vandaag is, waarom bel je dan niet eerst?????
    Voor t zelfde geld is t gewoon een groeps-storing!
     
  5. Gisteren had ik de zelfde klacht. (7908)
    Gereset, geen resultaat. Toen gekeken op de ww.ziggo.nl bij storingen en het stond al gemeld als groepsstoring. 's Middags was het weer opgelost.
    Klasse kwa communicatie (Had natuurlijk liever geen storing gehad.)

    Voorbeeld van de melding bij Ziggo ;"Groepsstoring van dinsdag 10 februari 13.46 uur tot dinsdag 10 februari 20.21 uur
    De eerder gemelde storing in uw postcode gebied is verholpen.
    Ondervindt u nu nog steeds problemen met uw telefoonverbinding?
    Volgt u de onderstaande stappen om dit te verhelpen:

    Stap 1: Haal gedurende 30 seconde de stroom van uw Motorola kabelmodem en wacht vervolgens tot er 4 groene lampjes constant blijven branden.
    Stap 2: Indien u meerdere computers aangesloten heeft, adviseren wij u ook gedurende 30 seconden de stroom van uw router te halen.
    Onze excuses voor het ongemak.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2009
  6. Helemaal mee eens.
    Ik verwijt anoniem of unknown ook niks, die hebben het druk zat. En gelukkig zijn er succesverhalen, nog iedere week. Ik blijf erbij dat de Ziggo-HD of -TD zelf eens contact moet opnemen met de gedupeerden.

    Gisteren bij TrosOpgelicht het een en het ander gehoord over diensten waarvoor je wel moet betalen maar die niet afgeleverd worden. Was ondanks heeeeel andere situatie best wel herkenbaar.
    Maar goed, ik voel me niet opgelicht omdat de rest allemaal perfect werkt.
     
  7. Je kunt een klachtenbrief naar het postadres in Utrecht van Ziggo sturen als het straks opgelost is en een vergoeding vragen voor de tijd dat je telefoon niet werkte. In elk geval krijg je minstens het geld terug wat het telefoondeel van je abbo waard is, en misschien kun je nog een extra vergoeding claimen voor extra gemaakte kosten.
     
  8. Maar ja...dan moet je wel eerst wachten (en wachten en wachten...) tot de telefoon weer werkt (en ik wacht nu al 5 maand!!!!!)... Anders weet je niet wát je kan declareren.... (en vergoed Ziggo ook de specificaties van Vodafone waar ik voor moet betalen??) ....

    4 weken geleden een brief gestuurd (advies van rechtbijstand) en dán komt t gene waar ik echt geen begrip voor heb: ik wordt op ZONDAG gebeld door een jongeman uit Groningen die mijn brief voor zich heeft (2 dagen later dan de twee weken die ik Ziggo gaf) en aangeeft mijn telefoonlijn opnieuw aan te vragen, dus een nieuw nummer...maar dan écht (ik citeer!):"deze week heeft u weer telefoon". Volgens Anoniem onzin, want daar zit t m hier blijkbaar niet in...maar ja, met als gevolg dat het komende zondag alweer 2 weken geleden is dat ik werd gebeld....
    Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, hoe lang ik nog moet afwachten! Anoniem is écht mijn enige houvast op dit moment, da's toch raar.... Zo'n groot bedrijf - ZOVEEEEEEL medewerkers aan de telefoon gehad en Anoniem lijkt de enige die zich ons 'telefoon-lot' aantrekt....

    Kortom: ik 'hoop' nog ff door!
     
  9. Ik ook!
    HUP Anoniem!! :pompom:
     

  10. Nou:
    :applause::applause::applause::applause:
    Jullie geloven t niet...maar na 5 maanden geduld (en frustraties) is en blijft anoniem mijn held :thankyou: ...
    Vrijdagmiddag werd ik gebeld...en ja hoor, onze huistelefoon werkt weer!
    Het heeft aardig wat voeten-in-aarde gehad en echt RESPECT voor het doorzettingsvermogen van Anoniem, wat heb jij een hart voor je werk, jij verdiend een mega opslag :lol:

    Ik ben Anoniem MEER dan dankbaar! Ik kan weer gewoon voor normale kosten aan mn moedertje vragen hoe het met er is, kan weer gratis mijn oppas regelen en kan weer gewoon gebeld worden! :roll:
    Wat een walhala! (ik heb mijn lijn echt mega gemist en heb veel kosten gemaakt...).

    Nou, maandag maar s advies inwinnen bij onze rechtsbijstand
    over waar we recht op hebben qua financiele vergoeding....
    Ik houdt jullie op de hoogte (en als iemand advies heeft over hoe ik dat t beste aan kan pakken w.b. vergoeding/compensatie of wat dan ook...p.b. me gerust!!!!)

    en nogmaals Anoniem:
    :pompom:
    (dansje voor jou :wink:)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina