1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo Anoniem,
    Dat geval "probleem na verhuizing" ben ik dat toevallig? Mocht je nog info van mijn kant nodig hebben, PM dan even. Misschien helpt het....

    QuaySo
     
  2. Wanneer je het niet eens ben met een handelswijze van een Ziggo medewerker, waardoor jij als klant benadeeld wordt, moet je in elk geval niet urenlang telefoongesprekken met de helpdesk gaan voeren.
    Zij zijn het eerste filter om lastige klanten en eenvoudige storingen af te handelen.

    Mijn ervaring is, stuur een aangetekende brief naar het hoofdkantoor en geef daarin duidelijk je klacht en je ervaringen.
    Geef ook aan en wat jij van Ziggo verwacht.
    Zoals:
    Herstellen van de storing en afhandeling van je klacht
    Stel een termijn
    Geef eventueel duidelijk aan dat jij onnodige onkosten heb gemaakt.
    Geef aan dat jij die onkosten vergoed wil zien.
    Je kan gerust eisen dat je je abonnement voor een X aantal maanden gratis wil hebben.

    En ga zo maar door.
    Blijf correct en zakelijk.

    Noteer namen van mensen die je aan de lijn krijg.
    Dat kan wel eens handig zijn.

    Ik heb in een zelfde schuitje gevaren en alles is uiteindelijk toch goed gekomen.

    Let wel.
    De helpdesk medewerker is geen Ziggo, maar alleen een medewerker daarvan.
    Hem of haar zijn bepaalde vrijheden gegeven om een klacht af te handelen. Verder dan een turflijstje afwerken komen ze vaak niet.


    Dit wil ik jullie alleen maar even meegeven.

    Mart
     

  3. Nee, dat betreft Sazzie, ik heb je geen informatie over jouw (A.W) probleem terug ontvangen
     

  4. De problemen met betrekking tot de snelheid, zijn van een geheel andere aard dan de telefonie problemen. Ik moet m'n tijd verdelen over beide, telefonie heeft echter voor mij een iets hogere prioriteit, ook hoop dat je dat kunt begrijpen.
     
  5. Maar met mijn internetsnelheid is al lang niets meer mis, de snelheid is na een upgrade helemaal in orde...

    Ik heb het steeds over mijn telefoonlijn die al 2 maanden dood is!
    Maar dat heb ik je 18 januari in een prive-bericht gestuurd waarop jij nog geantwoord hebt.
    Ik denk dat je in de war bent met een ander. Overigens heb ik wel eens over mijn snelheid geklaagd, maar dat was in een ander topic op dit forum.
     

  6. je hebt gelijk, ik heb me een week geleden alleen gericht op de formulieren die doorgestuurd zijn. De gegevens van 6 januari zijn hiervoor meegenomen, zonder de PB melding van 18 jan. Kun je zowel niet bellen als gebeld worden ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2009
  7. Telefoon doet het weer

    Vandaag werd ik op mijn werk gebeld door Anoniem. De storing was verholpen, we kunnen weer gebeld worden!
    Dat is weer in orde. Wat alleen nog niet klopt, althans volgens de gegevens op www.ziggo.nl/mijnziggo zijn mijn adresgegevens. Daar staan nog steeds de oude gegevens vermeld. Hopelijk wordt dat ook aangepast, zodat de post van Ziggo ook op het juiste adres aankomt.

    Anoniem, bedankt voor hetgeen je voor ons hebt gedaan!

    Groeten,
    QuaySo
     
  8. Telefoon doet het!!!

    Ook ik werd vandaag op mijn werk door Anoniem gebeld. De tweede lijn van ons doet het! Yes! Hartstikke bedankt Anoniem!!!

    Groetjes Fatbear
     
  9. Hopelijk wordt het van ons ook een x opgelost...inmiddels al ruim 6 weken geen ontvangst van de telefoon... afwachten maar!
     
  10. @Anoniem,

    Ik heb voor vrienden van mij het formulier ingevuld, heb je daar ook een PM over gestuurd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina