1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. geen telefoon

    Wij zitten al meer dan twee weken zonder telefoon.
    Diverse keren gebeld met Ziggo via de mobiele telfoon en iedere keer wordt er beloofd dat het probleem binnen enkele dagen opgelost is.
    Vandaag echter nog via de chat hulp van Ziggo contact gehad en er werd mij verteld dat het nog wel twee weken kan duren voordat het probleem opgelost is.
    Goede service van Ziggo!!!
     
  2. nog niks

    Nog steeds sinds 22 september, geen telefoon hier, begin er zo langzamerhand moedeloos van te worden, al begint het ook te wennen. Na weer contact met de helpdesk en weer de zelfde antwoorden geef ik het denk ik maar op. Het gaat Ziggo niet lukken mij telefoon te bezorgen!
     
  3. We zullen zien, de formulieren die via deze site verstuurd worden, zullen vanaf morgen door ziggo afgehandeld worden en wij krijgen er terugmelding van is ons toegezegd.
     
  4. Alweer een belofte! :oyeah::oyeah: Eerst zien dan geloven. :roll:
     
  5. Oplossen

    Men af gisteren aan dat er 3 weken nodig is om de 5000 klachten die bij radar binnengekomen zijn op te lossen.
     
  6. geen telefoon

    Ook ik zit nog steeds zonder telefoon.
    Nu inmiddels 3weken.
    Ik krijg steeds dezelfde antwoorden dat het een groot probleem is maar verder kom ik niet.
    Ben 1 keer gebeld door een medewerker maar er gebeurt verder niets.
    Dat ik gebeld werd ging over de klachten die ik over de monteur had.

    ZIGGO waar blijf je met al je goede ideeen.
    Zorg eerst maar eens dat wij allemaal weer telefoon krijgen.

    Ik stuur dit mailtje in omdat ik mijn eerdere mail niet tegenkom op het forum is denk ik iets fout gegaan.
     
  7. geen telefoon

    Voor mij geldt precies hetzelfde. Zit ook in de regio tilburg. Heb sinds 9 oktober geen telefoon. Heb meerder malen gebeld met de klantenservice van ziggo, maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De ene keer beloven ze dat de klacht opgelost wordt en de andere keer willen ze een monteur langsturen. Deze kunnen ze vreemd genoeg niet verder in plannen als 2 werkdagen in de toekomst. Er zijn ook mensen die gewoon moeten werken en niet continue thuis kunnen zijn.

    Heb ook nog een mailadres van iemand bij de technische dienst gekregen en gemaild, maar diegene geeft (tot nu toe) ook totaal geen reactie.
     

  8. wil je mij je gegevens sturen en het email adres van de "TD" per PM
     
  9. Geen telefoon

    Ook wij hebben vanaf 2 oktober geen telefoon meer. De modem zou stuk zijn en we hebben wel gelijk een nieuwe gekregen. Toen we deze activeerde deed internet het wel gelijk maar de telefoon niet. We hebben een aantal keer gebeld het zou worden doorgestuurd naar de technische dienst maar nu bijna 4 week later nog geen telefoon. Elke keer wordt er beloofd dat het goed komt maar nog niets. Ik snap ook wel dat de klantenservice er niets aan kan doen maar wordt er zelf een beetje hopeloos van. Iemand misschien nog iedeen dat ik wel snel telefoon heb?
     
  10. geen telelfoon

    Ik heb vanochtend diegene van de technische dienst weer gesproken. Schijnbaar lag de mailserver eruit bij ziggo, de afgelopen dagen. Er komt morgen een monteur langs en dan hoop ik dat het probleem is opgelost.

    Ik hou jullie op de hoogte
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina