1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier precies hetzelfde probleem! Het is inderdaad schandalig dat je helemaal niks van Ziggo hoort en het idee hebt dat er helemaal niks gebeurt. Het zou wel netjes zijn als er een probleem is dat je je klanten op de hoogte stelt. Dat lijkt me toch wel het minste...
     
  2. Ik heb eindelijk mijn all-1-extra pakket binnengekregen en heb meteen alles aangesloten.
    Internet : probleemloos
    Telefonie : Ik kan alleen uitgaand bellen... Inkomend is de lijn dood.
    Als iemand mij belt dan krijgt deze de melding te horen dat het nummer niet in gebruik is....:roll:

    En verder had ik vandaag een lang uitgaand gesprek waarbij op een gegeven moment een zware zoemtoon door het gesprek heen kwam. Elkaar verstaan of verstaanbaar maken was onmogelijk. Heel af en toe (herinnert u zich deze nog... nog... nog...) waren modem trailing-piepjes te horen. Je kent het wel, het geluid wat je krijgt als je faxlijn belt :mrgreen:

    Modem tig keer gereset, helpdesk is gebeld... taak is aangemaakt in EBS (handig als je ex-collega bent), forum gelezen, me de pletter geschrokken van de vele problemen en nu nog steeds, na 1,5 maand, zonder inkomende gesprekken.

    Dus... wat nu ???
     
  3. ZIGGO de meest onbetrouwbare provider ooit!!!

    ZIGGO belooft beterschap..... bla, bla, bla,

    Ik heb vandaag een aanmaning gekregen van ZIGGO voor EUR 56,15. Ik weet niet hoe ver UNKOWN is met het overleggen met zijn/haar collega van de klachtenafdeling maar ik ga in ieder geval weer een klacht indienen. Ik ben er niet van gediend dat toezeggingen niet worden nagekomen en ik vervolgens ook nog een aanmaning krijg. Uiteraard gaat deze klacht ook weer naar Tros Radar en Vara Kassa. Als Ziggo volgende week niet met een oplossing komt ga ik ook met mijn verhaal naar het DvhN.

    Ik ben het nu echt spuugzat. :evil:


     
  4. Klachten niet meer via website van ZIGGO

    OP de website van ZIGGO http://www.ziggo.nl/klantenservice/storing-onderhoud/ kunnen opeens geen klachten meer doorgegeven worden. Je bent nu verplicht om te bellen (wachttijden zijn enorm) of schriftelijk je klacht in te dienen (waarop toch niet wordt gereageerd).


    Nog meer klantonvriendelijkheid van ZIGGO!! :evil::evil::evil::evil::evil:
     
  5. Hoi gerrit,
    Oke...nou heel erg bedankt voor je bericht. Geeft mij hoop.....

    Dus jij had ook een probleem met je telefoon (soms wel werkend, soms niets, vreemde storing, etc???)

    Want Internet en tv werken prima bij mij...het is alleen de telefoon(verbinding) van ziggo die koorts heeft. Ik hoop dat hij snel beter wordt! Dan ga ik mij ook steeeds beter voelen....


    P.S. Ik moet zeggen dat de afgelopen twee dagen ineens de telefoon wel beter werkt. (minder vaak ziek is). ....Hopen dat het naar 100% goed gaat en ik wacht het wel even af. Als het goed is komt er volgende week een monteru om alles door te meten. Ze dachten zelf aan een modem.

    Dat van dat kabelsetje;;;oke...nou ik vroeg erom, net als het modem....maar dat doen ze niet; nee maneer, er komt een monteur....oke..nou zal wel.Duurt langer en is v=toich veel duurder?? maar oke...ik wacht het af.
     
  6. Een tijdje terug is de gehele ziggo verbinding bij mij weggeweest ivm onderhoud. Een paar uurtjes in de nacht waren dit.

    Sinds dien heb ik een kraak in de telefoon. Modem resetten etc helpt allemaal niet.
     
  7. Je kunt er geen storing meer doorgeven maar een klacht indienen kan
    nog altijd...
    https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier
     
  8. Nu weet ik het echt niet meer

    Eerder in dit topic al beschreven dat ik nu vanaf 3 oktober vorig jaar wacht op mijn telefoonaansluiting (verhuisd in t zelfde dorp, voormalig @home abbo) en nu val ik echt van mijn stoel... Kreeg tijdens mijn laatste telefoontje aan de helpdesk te horen dat ik alleen maar AF KON WACHTEN!
    IK WACHT AL MEER DAN DRIE MAANDEN!!!!!:x

    "ik begrijp het mevrouw, en ik ik begrijp dat het vervelend is - maar we zijn er echt mee bezig".... Nou, eerlijk zijn? Ik kon wel janken toen ik ophing!

    SJongejonge

    ik weet het dus nu echt niet meer....

    En nu zou iemand van dit forum van Ziggo voor mij kijken, maar ook daar hoor ik maar niets meer van terug......
    :giveup:
     
  9. Dankzij UNKNOWN alsnog een oplossing

    Dankzij de inzet van UNKNOWN (nogmaals dank!!) is de belofte van ZIGGO om de EUR 56,15 als compensatie voor de mobiele telefoonkosten af te boeken alsnog uitgevoerd. HULDE!! :pompom:

     
  10. Nou in mijn geval hebben ze wel gereageerd, maar het was weer de bekende Pavlov reactie:
    - modem resetten
    - en anders wachten op de technische dienst...

    Mijn storing is officieel sinds 27 december bekend en er is nog geen oplossing geboden!

    Gisteren gebeld en er is nog een opdracht naar de technische dienst aangemaakt. Alsof die opgelost wordt als de eerste opdracht na plmns 4 weken ook al niet opgelost is!

    Ik wil weten wat de oorzaak van mijn storing is en ook daar kunnen of mogen ze me niets van vertellen.
    Ik zal jullie eerlijk zeggen: het feit dat men niets prijs geeft over wat er aan de hand is leidt ertoe dat ik TOTAAL geen begrip meer heb voor de situatie bij Ziggo!
    Het wordt tijd dat Ziggo eens met de billen bloot gaat en hun beunhazerij toegeeft. Het is je reinste volksverlakkerij!
    Ik vond het sneu voor de 1e-lijns medewerkers die regelmatig klanten zoals ik te woord moeten staan om te proberen de muur waar men tegen aan loopt door te breken, maar dat zijn ook maar loonslaafjes die zich laten misbruiken. Van mij mag in navolging van Ziggo's 'klantenservice Ziggo zelf vandaag nog failliet!

    Het lijkt verdomme wel de maffia: iedereen bij Ziggo sluit de rijen en als eerlijke burger is er niets tegen te doen!

    Stelletje incompetente :censored:!

    Wie zegt samen met mij AL zijn abonnementen op bij Ziggo onder het motto: ´als u mij laat stikken, dan mag u ook stikken!´?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina