1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. @anoniem:
    Ik heb vorige week na het lezen van een bericht van jou aan iemand anders het formulier nogmaals ingevuld omdat je die tip zelf gaf. Ik geloof dat ik voor kerst het formulier voor de eerste keer heb ingevuld.

    In ieder geval, na oud en nieuw hebben we eens met de helpdesk gechat omdat de telefoon nog niet werkte. Nog niet eerder gedaan dus ik was benieuwd. De jongen die mij hielp was ervan overtuigd dat de modem stuk was en heeft daarom een monteur langsgestuurd...

    Ik hoop dat je het probleem snelkunt oplossen. Ik heb nu dus wel een nieuwe modem, een Scientific Atlanta maar dat zal wel niet veel uitmaken.
     
  2. Ik heb het formulier ook nog maar een keer ingevuld. We hebben nu al 8 dagen géén telefoon nadat de nummer portering eindelijk na 4 maanden "gelukt" is. Dit heeft tot gevolg gehad dat KPN de lijn heeft afgesloten terwijl het ziggo nog niet gelukt is om de lijn te activeren. Zie ook mijn privé klaagzang Tussen wal en schip? elders op dit forum.

    Bellen met de help desk heeft geen zin, want er staan al 3 "taken" uit naar de TD. Ondanks dringend verzoek tot contact houden hoor je van ziggo dus helemaal niks. Elke dag reset ik het modem maar tot op heden geen verbetering. Tel1 lampje knippert hetgeen m.i. duidt op een verkeerde modem configuratie. Staat het telefonie "vinkje" nog niet aan in de database?
     
  3. @ Dingetje, bij mij hetzelfde probleem, eenmaal een melding bij de TD of het "Error-team" en je kunt het schudden bij de helpdesk aangezien ze dan aangeven dat het probleem in behandeling is en zij nu niet meer bevoegd zijn iets te doen. Zij zullen het probleem vervolgens doorgeven aan TD of het "Error-team" en deze zullen dan contact opnemen (NOT...)

    Dus ook maar weer eens het formulier ingevuld.....

    Mocht dit niet werken:

    In het "tussen wal en schip" onderwerp noem je "procedure starten via http://www.geschillencommissie.nl/ " kan hier een collectief voor opgesteld worden? Hoe meer man hoe meer macht?
     
  4. Ik denk niet dat je zoiets collectief kunt doen omdat je niet van ziggo kunt verwachten dat ze massaal een groep conflicten in één keer op lost (ik bedoel je hoeft alleen maar dit forum te lezen :wink:).

    Ik geef ziggo nog tot eind van deze week om het op te lossen, daarna ga ik die aangetekende brief schrijven.
     
  5. Het gaat kennelijk niet lukken binnen het reguliere proces.
    Mijn probleem is echter dat mij veel effort kost achter deze incidenten aan te jagen, eventueel zaken uit te laten zoeken, terwijl deze activiteiten juist niet tot mijn primaire werkzaamheden behoren.
     
  6. Oh sorry, ik dacht dat je deze online activiteiten deed als hobby naast je werk. Het is niet mijn bedoeling om deze problemen op je bord te schuiven. Ik hoopte alleen dat jij misschien andere inzichten zou hebben dan de mensen die ik al gesproken heb van Ziggo.
    Natuurlijk begrijp ik heus wel dat je niet alles voor mij kunt doen naast je eigen werk, maar ja, ik zit niet voor niets op dit forum, ik probeer ook maar wat naast het bellen naar de Hlepdesk mijn telefoon / verbinding goed werkend te krijgen.
    Wel mooi om te zien dat jij zoveel hart voor de zaak hebt dat je naast je werk nog zo betrokken blijft bij Ziggo! Dat vind ik echt mooi!
    Overigens verwacht ik niet van je mijn probleem oplost, ik ben al blij met de aandacht die je ons hier allemaal geeft!
     
  7. Ik kan wel een aantal controles via checks in een aantal systemen uitvoeren en kom daarbij wel eens tot andere inzichten (als voorbeeld verkeerde profielen met gevolg dat de snelheid lager is) , maar ik kan het probleem niet 'thuis' oplossen, want doorvoor zijn andere disiplines voor nodig (mijn compentence en primaire scope beperkt zich immers tot DTV). Daarvoor moet ik overdag andere mensen aansturen / aansporen en dat kost de nodige tijd en dat kan ik niet altijd even combineren.
     
  8. Hmm.... Ja ik heb ook al wat klachten over de telefonie rondgestuurd (tevens formulier).

    Ik hoop dat er SNEL :!:wat gedaan gaat worden, want hier werkt de TELEFOON nu ook helemaal niet meer.

    Ik vrees het ergste:cry:, want ook hier komt een monteur langs (tenminste dat zegt ziggo volgens afspraak). Als hij niet komt kost mij dat OOK nog eens een vrije dag....en dan maar afwachten of het gaat helpen.

    Want alleen het modem (die gloednieuw is) zou het dan kunnen zijn, verder is alles al doorgemeten enzo. Trouwens de telefoon heeft het (af en toe) wel gedaan (eergisteren eventjes)...dus waar ligt het dan aan....:?:

    In ieder geval; hij doet nu niets meer. Terwijl lamkpe TEL LED op modem gewoon netjes brand en als ik de hoorn eraf haal GEEN kiestoon, welk knipper lampje. Kan niet bellen, niet gebeld worden, NIETS!

    .....
     
  9. Vragen om vervanging van kabeltjes

    Spiffi, de beschrijving van je probleem is heel herkenbaar. Bij mij is ook een monteur langs geweest en die heeft een kabel tussen het modem en de wandcontactdoos vervangen want er bleek een breuk in te zitten. Hoe het kan weet ik niet want de kabel is het laatste jaar helemaal niet verplaatst of i.d. maar na de vervanging was het probleem in ieder geval opgelost.

    Je kunt ook de klantenservice bellen en hen verzoeken om kostenloos een set kabels toe te zenden (ten minste dat is wat een medewerker van de klantenservice mij heeft meegedeeld).

    Succes met een hopenlijk snelle oplossing
     
  10. Vandaag nog steeds geen telefoon.
    Hoe vaak moet ik eigenlijk gaan bellen om mijn telefoon werkend te krijgen?
    Ik ben dus vanaf 15 december bezig om mijn telefoon weer werkend te krijgen. Vanaf 15 december is er gebeld, formulieren ingevuld met nog niet eens 1 berichtje van Ziggo zelf. Ik vind het zo langzamerhand een beetje asociaal worden. Als ik mijn abonnemensgeld laat storneren dan staat Ziggo wél meteen op de stoep.
    Ik zou het fijn vinden als Ziggo zelf eens de moeite zou nemen om contact met ons op te nemen om ons in ieder geval de indruk te geven dat ze eraan werken.

    Zou het niet handig zijn als Ziggo ons in de tussentijd een extra lijn zou geven (gratis natuurlijk)? Dit klinkt raar, maar ik hoorde net van de klantenservice dat het zou liggen aan ons nummerbehoud. De telefoonstatus moet 6 stappen doorlopen om online te komen en bij ons (en vele anderen volgens haar) blijft hij steken bij stap 3.
    Een nieuw nummer heeft hier, volgens mijn logica, géén last van. Het voordeel hiervan is dat mensen die ons willen bellen niet perse naar onze mobiele nummers hoeven te bellen en dus géén extra kosten hoeven te maken...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina