1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo

    Winschoterdiep 60
    9723AB Groningen
     
  2. Anoniem is kwijt! :cry:
    En als je dit leest of weer gevonden bent, je inbox is vol. Probeer je een berichtje te sturen.

    Telfoon werkt vanaf de 15e december nog steeds niet. De live-chat gaf aan dat de modem stuk is, maar ik betwijfel dit.
    Ik hoop dat je op afstand kunt kijken.

    Groeten
     
  3. Vanaf oktober geen telefoonsignaal, ex @home klant en verhuisd....

    Nou, mn nekharen gaan overeind staan als ik op dit forum lees :mad: pfff. Ik kom op dit forum door te googelen omdat ik t niet meer weet. En ik wist al een beetje door kassa! van t feit dat we niet de enigen zijn, maar er zijn dus gewoon mensen met nog langer geen verbinding dan ons, klinkt niet zo hoopvol moet ik zeggen... :?
    Wij zijn 15 sept verhuisd, alles keurig doorgegeven aan Ziggo en 1 oktober zouden we telefoon hebben... 3 oktober gebeld, 6 oktober gebeld en een week later weer en ga zo maar door...alles met mobiel en we zijn echt heel veel geld kwijt aan mobiel bellen...niet alleen ziggo, maar ook telefoontjes naar t werk, oppas en vrienden die we normaal met de vaste lijn doen... Maar ja, veel bellen, veeeel klachtenformulieren later, o ja, ook nog KASSA! gemaild...maar het helpt niets. Veel beloftes worden er gedaan, u wordt terug gebeld, u zit in stap 3 van 4 (al vanaf oktober) en binnen 2 weken heeft u weer telefoon...niets van dit alles. Geduldig geweest, boos geweest en zelfs verdrietig...niets helpt. Vorige keer gevraagd naar een teamleider, manager oid....maar "nee, de regels zijn dat we u die niet mogen geven"...kortom....ik weet het niet meer....wie o wie heeft de tip?? (behalve opzeggen....al komt die momenteel wel voor in mn hersenspinsels...)
    Onze rechtsbijstand heeft ons nu een brief gstuurd die wij morgen doorsturen naar Ziggo waar hun weer binnen twee weken op moeten reageren maar wat een gedoe allemaal!!! :? ik wil 'gewoon' telefoon en niet al het geneuzel er om heen...en zeker niet al die mobiele kosten er om heen. Dat de lijn er wel eens uilag (ja, dat deed ie regelmatig aan ons vorige adres), ach, wel eens een klacht over ingediend....maar dit? Dit kan toch niet??? .... Het ergste vindt ik nog al de loze beloftes die men doet en simpelweg niet nakomt!!! Dan doet men alsof ze het nu echt gaan regelen en wordt je blij gemaakt met weer...niets...:cry:


    Alvast bedankt voor het meedenken!!:giveup:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2009
  4. ohwohwohw
    wat krijg ik een triest gevoel van al de berichtjs, want ik kan dus in de rij aansluiten van geen-telefonie....al vanaf oktober!! Pfff, ook moedeloos zo langzaam aan. Alles geprobeerd en nu zelfs de rechtsbijstand al om advies gevraagd. Wij weten het echt niet meer, ook alles wat hierboven staat komt ons bekend voor.Krijg je eindelijk iemand aan de telefoon die lijkt te begrijpen dat dit echt niet kan, die noteerd je mobiele nummer en houdt het proces in de gaten... (dat was november...)... tot op heden nog niets gehoord en nog geen telefonie. Mijn mobiele kosten reizen de pan uit....
    Ik zie elders op het forum dat ik deze vergoed kan krijgen (maar euhhh, hoe dan???)

    Kortom: al het advies is welkom, want ook wij staan met de rug tegen de muur en hebben geen idee wat we nog moeten doen. Vanaf 1 oktober om de drie dagen de helpdesk gebeld, dit is nu al afgenomen tot 1 keer in de week (meestal vanaf mn werk, sorry baas....maar het kost zoveel tijd (en geld) dat onze twee kleine mannetjes vervelend worden onder het bellen!!!

    Hellup...?
    :giveup:
     
  5. Na 3 maanden nog steeds gezeik met ZIGGO


    Inmiddels zijn we weer 1,5 maand verder er heb ik nog steeds geen compensatie van ZIGGO ontvangen ondanks natuurlijk weer allerlei toezeggingen. Op 6 januari 2009 een mail ontvangen met het verzoek daarop te reageren. Uiteraard weer een mailadres "noreply" dus valt er niet op te reageren. :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

    Ik ga nu de compensatie zelf regelen door de eerstvolgende nota niet te betalen.

    ZIGGO = LIEGEN EN BEDRIEGEN
     
  6. telefoniestoring

    Hallo,

    Ik geef even gehoor aan verzoek om te reageren nav de telefoonstoring in het @home gebied.

    Ik heb geen storing meer :grin:.
    Ben per 1 jan 2009 geporteerd van KPN/Hetnet naar Ziggo. Van de week, geloof maandag, geen telefonie meer (kwam vanzelf, het had nl wel gewerkt). Ook bleek geen internet. Wel TV.
    Dinsdag, bellen. In eerste instantie op verzoek van helpdesk, handel uit en aan. Reset. Maar gelijke probleem, modem probeerd te stabiliseren maar lijkt in een loop terecht te komen. Helpdesk: vastgelopen order, wat dat ook zijn mag....??????????:giveup::giveup:
    Nog eens helpdesk gebeld, 3 uur verder, telefonisch dus, bleek een pc van de de ziggo helpdesk medewerker, vast gelopen te zijn. Nadat deze weer was opgestart, bleek mijn telefoon weer te werken :pompom::pompom:.Maar het een, had niet met het andere maken, merkte betreffende medewerker van Ziggo op.....:?:giveup:
    Vervolgens werkte mijn router niet meer . Na wat prutsen wist ik me te herinneren dat ik in de router het mac adres had gebruikt van mijn pc. Na reset router was nl het originele mac adres in de router weer opgenomen. Dus mac adres van mijn pc overgenomen, en voila :idea:, handel weer aan de geng:pompom::pompom:.

    Voor diegeen die hier wat mee kan (Vervelend zijn die mensen van Ziggo niet :frons:. ik wil toch wat positiefs kwijt over Ziggo :frons:), doe je voordeel ermee.


    Happy Ziggoing.
     

  7. Weet je Rowa je hoeft me heus niet te vertellen hoe een helpdesk werkt maar als 2de lijns en 3de lijns verzaakt en afspraken niet nakomt dan zakt mij de broek af. Donderdag zijn we weer gebeld mijn vrouw op het werk en wilden ze voor de 4de keer weten wat het macadres van mijn modem is. Mijn vrouw vriendelijk verzocht om haar terug te bellen als ze in huis is. "Geen probleem mevrouw we zullen u terug bellen". Inmiddels zitten we nog op het telefoontje te wachten. Kijk als dit soort personen nog niet eens terugbellen dan is er iets goed mis bij Ziggo. We zitten nu al sinds september zonder telefonie dat is 4 maanden en straks 5 maanden. Ik weet niet hoe het bij jullie op het werk gaat maar als dit bij mij op het werk gebeurt (werk zelf ook in IT maar dit terzijde) dan zou dit toch allang in het 10voudige ge-escaleerd zijn.
    Nee 1ste lijns hoeft me niet te helpen die lezen gewoon een verhaaltje voor... maar de "experts" bij Ziggo verwacht ik toch wel meer van en dat die zich wel aan de afspraken houden.

    Weer 2 weken verder en nog geen telefoon..... Nog even en we gaan onze 5de maand in en gsm kosten lopen maar op...
     
  8. ohw George, zo herkenbaar....
    Onze broek ligt zeg maar ook al maanden op de grond,
    iedere ochtend weer checken of onze telefoon t doet,
    maar hier dus ook niets, nada, noppes....
    en inderdaad...de rekening voor mobiele kosten loopt maar op....
    En wat kunnen we nu nog wel doen dan? Om weer telefoon te krijgen?
    Want IK weet t zo langzaam aan niet meer....
    ik weet wel dat ik de helpdesk meer dan beu ben, want die desk HELPT niet, afspraken worden niet na gekomen en de beloftes die gedaan worden in ons geval zijn geweest om ons zoet te houden of af te schepen, ze waren in ieder geval zonder goed gevolg....
    :sad:
     
  9. Ook geen telefoon

    De service van Ziggo is in postcodegebied 6343 net als de temperatuur buiten beneden NUL!
    Heb voor de kerst het probleem dat ik de tegenpartij aan de andere kant niet kan horen en zij mij wel.
    Helpdesk gebeld, modem gereset, telefoon heeft sinds de reset niet meer gewerkt.
    Ik bel zo'n beetje dagelijks met de stakkers die niets voor me kunnen doen en wel met me meeleven (en o, wonder! zelfs hun excuses aanbieden), maar de afdeling waar de melding in behandeling (zou moeten zijn) heeft het heel druk en de stakkers aan de telefoon kunnen net als ik niets anders doen dan wachten...
    Wanneer komen die mensen van de afdeling die mijn telefoonverbinding moet repareren en die volgens al de medewerkers die ik spreek zelf ook al geen telefoon heeft eens terug van hun koffiepauze? Zijn het soms omgeschoolde ambtenaren? Hoe zit dat? Aan het werk, :censored:!

    Nu lees ik net op de site van Ziggo dat er in mijn postcode gebied al sinds langere tijd al VIER andere groepsstoringen bekend staan (die overigens niet direct met mijn telefoonstoring te maken hebben), wat voor mij tekenend is voor de kracht van Ziggo :rolleyes:!

    Maar goed, misschien moet ik me vereerd voelen met het feit dat Ziggo in navolging van de rest van Nederland de storing ook aan mij aanbiedt. :rolleyes:

    Overigens een tip als je ook of nog steeds last hebt van deze storing:
    Laat je telefoonnummer NIET doorschakelen naar je mobiel, dat kost jou 16,5 eurocent per minuut voor ieder doorgeschakeld gesprek en het is nog maar afwachten of ze je deze kosten terug willen geven!

    Zodra de storing verholpen is en ik mijn abonnementsgeld en telefoonkosten voor mobiel bellen terug heb, ben ik weg bij Ziggo.

    Kan @Home nog nieuw leven ingeblazen worden?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina