1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Klachten melden bij Tros Radar, Vara Kassa en Consuwijzer

    Het blijft een zooitje bij Ziggo ondanks alle toezeggingen die de woordvoerders van Ziggo in de diverse consumentenprogramma's op tv doen.

    Zelfs met de medewerkers van de klantenservice kun je geen afspraken maken. Ze komen toch niets na. Belofte na belofte, maar uitvoeren ho maar!

    Het enige wat we als gedupeerden van Ziggo kunnen doen is blijven klagen bij Ziggo en je klachten ook doorzenden naar Tros Radar (radar@tros.nl) , Vara Kassa (kassa@vara.nl) en Consuwijzer (http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11252) = een contactformulier van Consuwijzer.

    Hopenlijk lukt het deze organisaties om Ziggo een halt toe te roepen in haar klantonvriendelijke houding en kunnen zij Ziggo dwingen haar organisatie eens op orde te brengen.
     
  2. Als Ziggo eens iets positiefs doet, dan heb je gelijk. De helpdesk wordt daar alleen aangestuurd om te vertellen dat de problemen bij de mensen zelf liggen. Ook bij ons zijn in de wijk of verder problemen. Nu heeft iedereen spontaan een eigen probleem terwijl de klacht hezelfde is? Een storingsmonteur kan pas op 2 januari komen... Wordt er nu niemand wakker? Wij gaan na diverse storingen en een helpdesk die fungeert als een firewall over naar KPN. Vaarwel Ziggo; je hebt het nu echt goed verknald!
     
  3. Zou Ziggo een goede voornemen hebben....

    Ja ja hier ben ik maar weer eens en wilde toch een update geven op mijn reactie in deze thread ergens op pagina 9.

    Zijn dus nu alweer een aantal weken verder en hier dus wat na mijn eerste reactie gebeurt is. Om heel positief te blijven is er NIKS gebeurt en bedoel dat ik dan echt heel positief blijf.

    We hebben weer wekelijks gebeld met Ziggo want zelf bellen schijnt ook al heel moeilijk te zijn. Totdat er een medewerker van Technische Dienst ons op een avond belde. Hij had eerst mijn vrouw aan de lijn en dat gesprek liep niet vlotjes. Heb het overgenomen en gevraagd wat we nu aan dit probleem gaan doen. Ja ja zegt de medewerker het is allemaal heel vervelend maar kan geen uitspraken doen over wanneer het opgelost is. Snap ik ook wel maar vroeg hem gaat dit nog dagen duren of weken of misschien wel maanden. Nee nee zeker geen maanden (ahum) ik zeg hebben we het dan over weken nee dat was ook niet het geval. Kortom het gaat over dagen maar hoeveel dagen kon die me net garanderen. Snap ik ook wel dat hij geen vaste dagen kan afgeven. Goed met hem afgesproken dat ik hem terug zou bellen als er vrijdag nog niks verholpen was (maandag waren we gebeld van Ziggo dus leek me redelijk om ze 4-5 werkdagen te geven). Maar eerste probleem begon al, ik kon deze medewerker niet rechtstreeks bellen is niet mogelijk (is wel mogelijk maar doen ze liever niet omdat deze medewerkers dan meer aan de telefoon zitten als problemen oplossen) Goed ook hiervoor mijn begrip getoond en gevraagd of hij me dan een mail wilde sturen zodat ik hem vrijdags wel kan mailen als het probleem nog steeds is. Dit was afgesproken en paar minuten nadat ik opgehangen had kreeg ik ook netjes mail van deze betreffende medewerker. (zijn naam zal ik niet noemen)

    Vervolgens is het vrijdag en je raad het al, probleem is NIET opgelost en we hebben nog steeds geen telefoon. (vanaf begin september nu dus al geen telefoon meer). Dus ik een vriendelijk mailtje gestuurd naar de betreffende medewerker zoals afgesproken. Na 1 week nog geen reactie, hierna nog maar een mailtje gestuurd want wie weet hebben ze intern wel mail problemen :schater:. Zit sinds de dag van vandaag nog te wachten op een reactie op mijn mail.
    Ik vind als je als Ziggo medewerker een afspraak maakt deze ook na moet komen. Mij is gevraagd om zijn mail adres voor mezelf te houden maar als deze persoon zich niet aan de afspraak wil houden ben ik van plan om dat dan ook niet te doen. Ik zal dan ook dit mail adres publiceren indien het probleem niet snel opgelost gaat worden.

    Vervolgens 2 weken geleden gebeld door een meneer ook hier heb ik de naam van maar ga deze hier (nog) niet op het forum plaatsen. Deze belde ons op hoe lang ons probleem al speelt. Nou uitgelegd dat dit al vanaf begin september speelt en dat we sindsdien geen telefoon meer hebben. Die meneer vond het ongelovelijk dat dit gebeurt en was heel begrijpelijk bladiebladiebla.... hier koop ik natuurlijk niks voor en het moet opgelost worden. Nou hij zou er bovenop zitten en het persoonlijk in de gaten houden. Klinkt goed dachten we.... We worden terug gebeld en kregen te horen dat de order blijft hangen op nummerbehoud. Dat heeft hij weer open gezet en vervolgens gebeurt er weer niks.

    Wat ik nu niet snap is het volgende waarom het blijft hangen op nummerbehoud terwijl Ziggo ons nummer al heeft. Het heeft allemaal ook een maand gewerkt.

    We zijn nu bijna 4 maanden verder en de kosten voor mobiel bellen lopen aardig de spuitgaten uit te lopen. En ik weet dat Ziggo deze gaat vergoeden maar WANNEER KAN IEMAND ONS HELPEN DIE ZORGT DAT WE GEWOON KUNNEN BELLEN!!!!!!!!

    Een gefrustreerde Ziggo gebruiker die wel heel teleurgesteld is......
     
  4. Tjonge, wat een bekend verhaal. Bij ons is het niet anders! Ook al vanaf begin september (!) bezig om een simpele alles-1-een extra bestelling (ben voormalig @home klant) doorgevoerd te krijgen. Ik heb een tijdje wekelijks gebeld met de hell desk, maar dat doe ik nu niet meer want dat bla bla verhaaltje kunnen we nu wel dromen. Beloven, afhouden, ja meneer "we zijn er mee bezig", van het kastje naar de muur, etc.

    Kotsmisselijk wordt je van de incompetentie van ziggo die blijkbaar niet met hun eigen systemen uit de voeten kan! Afspraken over contact houden over de voortgang (als die er al is), worden niet nagekomen. :evil: :evil: :censored:
     
  5. ik weet niet of je het forum formulier mbt telefonie problemen al een keer hebt ingevuld, zoniet dan zou hier gebruik van kunnen maken.
    Als je het wel hebt ingevuld, dan wil ik je verzoeken het alsnog een keer in te vullen. Ik kan vervolgens (nog)eens kijken of ik iets voor je kan betekenen.
     

  6. Bij deze, formulier is ingevuld en verstuurd. Ik hoop dat er nu wat aan gedaan zal gaan worden en het probleem wordt opgelost.
     
  7. ook al een tijdje zonder telefoon.

    ook hier een ""slachtoffer" van ziggo.
    na alle losse paketten onder gebracht te hebben in een alles in (niets) 1
    paket,ook ineens zomaar sinds 8dec geen telefoonverbinding meer.
    bellen/mailen met ziggo was/is zinloos.
    iedere medewerker die je eindelijk te spreken krijgt,belooft je weer iets anders.
    en een termijn wanneer ze denken dat het opgelost is/word
    kunnen/willen ze niet geven.
    zelfs niemand die mij vertellen kan,waarom ik ineens geen telefoon meer
    heb,terwijl ik voor het alles in 1paket wel een goed werkende verbinding
    had.
    kortom:moedeloos,zonder uitzicht wanneer ik weer telefoneren kan.
     
  8. Nadanoppes

    Ja vervelend allemaal... ontzettend... maar wees blij jij hebt nog maar sinds 8 december geen telefoon meer. We zitten nu al sinds september zonder telefoon en worden van kastje naar de muur gestuurd. We worden niet op normale manier geholpen. Medewerkers die zich niet aan de afspraak houden....
     
  9. niet werkende telefonie, en afgescheept worden door klantenservice

    Alles wat ik hier boven lees heb ik ook al al die tijd gehoord van ziggo.
    ik wou overstappen op ziggo alles in 1 pakket en dit is gebeurd, mijn vorige internetaanbieder opgezegd.. maar het begon al dat ziggo niet kwam opdagen op de installatieafspraak.. toen kreeg ik opeens per post alles binnen bijna 2 weken later, ja dan ga ik niet wachten. zelf alles geinstalleerd en toen werkte alles. 3x kunnen bellen vanaf november met mijn telefoon... maar nu moet je niet denken dat ik aansluiting heb.
    ook dat het signaal wel goed binnenkomt en dergelijke heb ik al vaker van de klantenservice gehoord. ook werd ik al afgescheept dat ik mijn klacht per post moest opsturen... is gebeurd op 3 november maar nooit meer iets gehoord.. ook nu ben ik weer opgescheept met wachten op de technische dienst...

    wel krijg ik ondertussen een rekening of ik die maar even wil betalen.. maar bereikbaar zijn en mijn probleem oplossen hoo maar...

    ik denk dat ik helemaal weg ga bij ziggo omdat ik er echt ziek van wordt.. ik ben een student en heb mijn internet nodig en mijn telefonie om mensen te kunnen bereiken, maar voor dit hoef ik niet te betalen.

    heb het formulier nog niet opgestuurd, wacht op donderdag , dan zou de technische dinest het probleem hebben opgelost.. maar heeft iemand daar al wel een reactie van gehad van ziggo... of heeft het eigenlijk ook geen zin?

    Ook heb ik 1x gehoord dat ziggo 2 contactcenters heeft, namelijk 1 in maastricht en 1 in groningen.. maar nergens op internet kan ik hier een adres van vinden...

    Iemand een idee? graag hoor ik het dan.. want dan zal ik daar wel eens langs gaan...

    met vriendelijke groet,

    Saskia van Houten
    Saskia_vhouten@Hotmail.com
     
  10. D'r langs gaan heeft al helemaal geen zin, want wat wil je daar bereiken? De persoon zoeken die je gesproken hebt en die de huid volschelden? Je moet niet vergeten dat de mensen die je belt 1e lijns ondersteuning is. Die helpen klanten met de gegevens die zij op het scherm krijgen. Kunnen ze het niet oplossen moeten ze het gewoon doorzetten naar de 2e lijn (technische dienst). Dan is het wel heel vervelend dat er dan van alles beloofd wordt en het niet nagekomen wordt, maar ik denk dat dat komt omdat het bedrijf gewoon te groot is. Ik denk dat het bij een KPN net zo zal zijn. Ik denk wel dat mensen bij de 1e lijn je zo goed mogelijk proberen te helpen, maar je hebt natuurlijk altijd een paar gasten er tussen zitten die liever iets anders doen...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina