1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo Menno,

    het formulier heb ik een tijdje terug al ingevuld en verstuurd. Ook dit heeft tot op de dag van vandaag nog geen resultaat opgeleverd.

    Mvg. Lucas
     
  2. sinds oktober niet gebeld kunnen worden

    Tja, als ik al de reacties hier lees vrees ik het ergste. Ik ben verhuisd heb een nieuw nummer en hoera, ik kan bellen. Alleen na diverse telefoontjes (met soms wachttijden van meer dan 1 1/2 uur!) nog steeds niet gebeld worden. Vriendelijke en onvriendelijke medewerkers gesproken. Gemailed: de TD is ermee bezig, binnen 5 werkdagen, binnen 5 werkdagen en zelfs binnen 3 werkdagen moet het probleem verholpen zijn. Ik overweeg te gaan soliciteren bij ZIGGO, daar hebben ze denk ik werkweken van 2 dagen of zo. Sorry dat ik wat cynisch word, maar ik heb zo langzamerhand het idee dat ZIGGO mijn probleem niet op kan lossen. Durf mensen mijn nieuwe telefoonnummer niet eens te geven omdat ik wanhopig wordt van uitleggen dat ik al twee maanden niet gebeld kan worden. Zoiets pik je toch niet?
     

  3. je hebt een PM
     
  4. Factuur oktober en november

    Vroeger bij @Home heb ik nooit problemen gehad. Sinds 2 maanden ontvang ik de factuur van Ziggo en doordat de indeling van de factuur was gewijzigd ben ik eens gaan kijken naar de gebelde nummers.

    Tot mijn grote verbazing zag ik dat er 32 keer (telkens een paar seconden) naar een nummer in Hoogeveen en Barneveld was gebeld. Steeds op de meest vreemde tijden tot midden in de nacht. Deze nummers heb ik absoluut NIET gebeld..!!!

    Na telefonisch contact met de klantenservice zou er een call worden aangemaakt en zou het worden uitgezocht. NIET DUS..!! Ik zou daarover worden terug gebeld. Na een week nog niks gehoord, nog maar weer een keer gebeld. Er was geen call aangemaakt en terugbellen mogen ze dus NIET werd mij verteld en ik zou worden doorverbonden naar de technische dienst, want het nummer moest worden geblokkeerd. Na dik een kwartier in de wacht heb ik het maar opgegeven. De volgende dag nog een keer gebeld met de technische dienst. Die gaf aan dat het een probleem van de facturering was en dat zij niets konden doen. Ik zou weer worden terugverbonden. Na 20 minuten toch maar weer de hoop opgegeven. Intussen al voor een klein kapitaal verbeld naar de helpdesk, maar nog steeds geen resultaat.

    Advies was om aangifte te doen bij de politie en het formulier op de website in te vullen. Dit heb ik intussen al voor de 3e keer gedaan. Geen enkele reactie. Heb reeds contact gehad met de politie en deze gaven aan dat het totale onzin was om een aangifte in te vullen, want daar schiet ik dus niks mee op. Ze adviseerden mij zelfs om contact te leggen via deze website..!!! Intussen belt die vreemdeling (waarschijnlijk een computer) dus lekker op mijn nummer door....!!!! Heb het nummer gebeld en het blijkt een voicemailbox te zijn. Deze is echter niet van mij. Ook krijg ik op de vreemdste tijden telefoon en als ik dan opneem krijg ik helemaal NIETS. Dus waarschijnlijk is dit dezelfde computer die dan gaat uitbellen of zo.

    Ik weet niet meer wat ik kan doen. Bij Ziggo wordt je zwaar van het kastje naar de muur gestuurd en er wordt NIETS opgelost. Zelf heb ik besloten om anders de volgende rekening te gaan storneren. Misschien dat er dan iets gebeurt? Of heeft iemand nog een ander idee? Het is toch van de zotte dat zomaar iemand op mijn nummer kan bellen en dat ik de rekening krijg? En ondertussen tikken de kosten mooi door en ik kan er naar fluiten.


    Ben dik 8 jaar klant bij @Home geweest en altijd naar tevredenheid. Misschien moet mijn 1e goede voornemen voor 2009 maar zijn dat ik de hele handel (TV, internet en telefoon) maar elders onder ga brengen. Want ik heb er weinig vertrouwen meer in.
     
  5. Die gesprekken zijn echt over je modem gegaan, anders worden ze niet op je nummer geregistreerd.

    Mogelijke boosdoeners:
    - een alarmcentrale
    - een computer waarvan nog een inbelmodem op de telefooninstallatie bij je thuis is aangesloten, welke uitbelpogingen doet.

    Wat is de melding van de voicemailbox die je hoort?
     
  6. Snap ik, want anders staan ze idd niet op mijn rekening.

    Ik heb geen alarmcentrale en mijn pc heeft geen inbelmodem meer. Dat heb ik meteen verwijderd toen ik deze pc 5 jaar geleden kocht. Dus dat kan het ook niet zijn.

    De melding is iets van: Welkom op uw voicemailbox. Toets uw toegangscode voor entree. Het zijn 3 verschillende nummers die worden gebeld:
    0748509723
    0748509722
    en
    0342429001

    Ik gebruik alleen de voicemail van @Home en die is gratis.

    Op de oudere facturen is het nummer nooit geregistreerd, alleen op de facturen van oktober en november. En het vreemde is dat het overdag gebeurt (dan ben ik werken) en zelfs 's nachts (dan slaap ik).
     

  7. Hallo BenJ,

    Dank voor de thread. Heb het gelezen. Het is echter zo dat 1233 gratis voicemail is en ik ben op zowel op de factuur van oktober voor 32 telefoontjes, als op de factuur van november voor 10 telefoontjes belast. Totale kosten zijn niet dramatisch, maar het is wel dik 4 euro wat ik niet berekend had moeten krijgen.

    Hoe krijg ik dit gecrediteerd?

    Las dat er meer @Home klanten last van hadden. Hoeveel mensen kijken hun rekening niet na en zien die centen nooit meer terug?

    Miranda
     
  8. Ziggo-medewerker komt zijn belofte niet na


    Helaas!!! :cry::cry::cry:
    Ondanks de toezegging die de Ziggo-medewerker op 21 november heeft gedaan heb ik nog steeds geen compensatie ontvangen!!! :evil:
    Ik heb hierover al meerdere klachten ingediend bij Ziggo maar ze reageren niet.

    Daarom vandaag maar weer een klacht ingediend bij Tros Radar en Vara Kassa met het verzoek om Ziggo weer aan de tand te voelen!
     
  9. nummer dubbel uitgegeven

    Ik ben sinds een aantal maanden geen klant meer van Ziggo en heb mijn telefoonnr. meegenomen naar Alice.

    Nu heeft Ziggo mijn telefoonnummer weer opnieuw uitgegeven. De nieuwe abonnee probeert het al anderhalve maand op te lossen met ziggo door een nieuw nummer te vragen. Dit wil maar niet lukken.

    Iemand een idee?

    Ik wordt nu midden in de nacht gebeld door wild vreemde mensen die dus die andere persoon willen spreken. En vrienden die met Ziggo bellen krijgen mij niet aan de lijn maar die nieuwe abonnee.

    hellup.....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina