1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. ik heb weer ruimte gemaakt
     
  2. Lady's and Gentlemen.............WE GOT HIM..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    De medewerker van het jaar : ANONIEM !!!!!!!!!!!!!
    YES YES YES !!!!!!!!!
    Mijn ouders hebben weer telefonie !!! Super bedankt Anoniem !!!!!!!!!

    groeten !! ,OMNIAHARRY
     
  3. Eeeeehhh...het volgende : ik kan NIET vinden waar de kosten voor mobiele telefoontjes ed. moet indienen , ik weet dat het in Utrecht was ,maar kan het preciese adres niet vinden.....
    Wie wil me aan de juiste gegevens helpen ??
    groet ,OMNIAHARRY
     
  4. Adres staat hier bij:
    http://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/
     
  5. Van 5 nov tot 10 december geen telefoon

    Wij zijn enorm blij vandaag, de telefoon ging. :shock:
    Een geluid dat we ruim een maand lang niet gehoord hebben.
    Kon gelijk mijn vader bellen die net terug is uit spanje vanwege het overlijden van zijn broer. Gewoon helemaal super.
    Dank aan Anoniem

    groeten Lucastenbrinke
     
  6. van eind september tot heden nog steeds geen telefoon

    Prachtig om te lezen van iedereen, die weer vaste telefonie heeft.
    Ik heb afgelopen weekend en maandag nogmaals kontakt gezocht met Ziggo klantenservice en weer dacht de TD blijkbaar dat het oke was en weer hebben ze me aangemeld bij de TD en weer het alom bekende bericht: 3 - 5 werkdagen.

    Ze krijgen na vandaag nog 2 werkdagen en dan is het wat mij betreft einde vaste telefonie Ziggo.....Ik heb het echt gehad..met de vaste telefonie van Ziggo....wat een service.....Internet en TV doen het en daar ga ik dan ook mee door, maar als het vrijdag 17.00 uur nog niet verholpen is dan is het einde oefening wat de vaste telefoon betreft....dan heb ik het echt met recht gehad.
     
  7. HTML:
     
    [quote="Jerina, post: 832713"]Prachtig om te lezen van iedereen, die weer vaste telefonie heeft.
    Ik heb afgelopen weekend en maandag nogmaals kontakt gezocht met Ziggo klantenservice en weer dacht de TD blijkbaar dat het oke was en weer hebben ze me aangemeld bij de TD en weer het alom bekende bericht: 3 - 5 werkdagen.
     
    Ze krijgen na vandaag nog 2 werkdagen en dan is het wat mij betreft einde vaste telefonie Ziggo.....Ik heb het echt gehad..met de vaste telefonie van Ziggo....wat een service.....Internet en TV doen het en daar ga ik dan ook mee door, maar als het vrijdag 17.00 uur nog niet verholpen is dan is het einde oefening wat de vaste telefoon betreft....dan heb ik het echt met recht gehad.[/quote]
    
    Heb je al eens een PM naar ANONIEM gestuurd ? Werkte bij mij na 2x !!
     
  8. Ja OmniaHarry.....ik heb alles gedaan wat ik er aan kon doen. Dus ook mijn gegegevens aan Anoniem gegeven.

    En ik heb ook gezocht naar een goed alternatief voor mij en die heb ik gevonden.
     
  9. Help, al sinds 2 oktober geen telefoon meer, Help

    In Augustus heb ik het alles in één plus pakket van Ziggo besteld. Op dat moment had ik al internet en digitale televisie van @home. Ongeveer twee weken later had ik het volledige pakket in huis en vanaf 4 september kon ik bellen via @home. Het telefoonnummer dat ik had heb ik kunnen meenemen naar @home.

    Vanaf 2 oktober had ik opeens geen telefoon meer. Tijdens een telefoontje met de klantenservice werd mij verteld dat het een storing betrof en ik binnen een week weer zou kunnen bellen. Na twee weken nog geen telefoon en maar weer gebeld met ziggo. Er werd mij verteld dat door de migratie van @home naar Ziggo mijn gegevens niet correct waren overgenomen en ik alleen stond aangemeld voor TV en internet, telefonie was niet actief. Bovendien bleek toen dat ik dus geen alles in één pakket meer had maar los internet en TV.

    Na tien weken en ongeveer 15 telefoontjes met de klantenservice is de situatie ongewijzigd ik heb nog steeds alleen maar internet en TV, telefonie staat nog steeds op non actief bij de firma ziggo.

    Voor mijn werk ben ik 5 dagen per week van huis en kan ik mijn gezin niet eens telefonisch bereiken en dat dus al tien weken niet.

    Het enige wat ik vraag is gewoon het alles in één plus pakket wat ik toentertijd besteld heb met mijn oude telefoonnummer, ik ben bang dat dit straks aan iemand anders vergeven is.

    Wie o wie kan hulp bieden?

    Mvg. Luc
     
  10. Heb je je al aangemeld via http://ziggo-gebruikers.nl/forum/newthread.php?do=form ?
    Zo neen, doe dit dan direct.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina