1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nu al 8 weken geen telefoon

    Heel opgewekt en heel positief meld ik dat we nu al 8 weken geen telefoon hebben. Bijzonder positief ben ik dan ook over het feit dat we niet eens meer gebeld worden voor de toch goed bedoelde pogingen om stekkers voor de vreugdevolle 100e keer eruit te halen en jubilerend er weer in te doen. Helaas, helaas, wij hebben al schaterend opgezegd en hebben voor een provider moeten kiezen die vol jolijt het ook eens mag proberen. Uiteraard heeft Ziggo dit heuglijk feit lachend opgevat om met een brede glimlach onze aansluitings problemen (t is meer een kinkje in de kabel, verder niets hoor!) verder niet op te lossen.

    Wij leven al 8 weken positief met het feit dat de feestvreugde die de overstap van CaCiCasema systemen naar Zizaziggo ons buiten contact van de toch al zo wrede wereld heeft gesteld, waarvoor dank! Stel je voor, een telefoon die als een lachend kind zo blij rinkelend aankondigt dat familie en vrolijke vrienden iets van je willen vernemen.

    Ik vind het jammer dat de dementerende man het veld heeft moeten ruimen voor feest glitters en retro bellen, nog nooit heeft een reclame het bestuur en gedachtengoed van een bedrijf zo duidelijk weergegeven: ziek, dement, losgekoppeld van de echte wereld.

    Bitter? Welnee, Tele2 geeft nog een laptop weg ook, kan ik in ieder geval de eerste €399 aan loze telefoontjes naar de klantenservice wegstrepen...
     
  2. Houd er wel rekening mee dat je om in aanmerking te komen op de laptop wel gebonden word aan volgens mij een 2 jarig contract :wink: Als je daar dan ook in de ellende beland zit je nog aan een contract gebonden ook.
     
  3. We zijn inmiddels een week verder. Is er al enig zicht op een spoedige oplossing van mijn telefonieprobleem (en dat van anderen)? Het gaat nu langzaam richting de drie maanden (!) en daar ligt voor mij ook wel de limiet.

    Als ik ook maar enigszins het idee had dat men daadwerkelijk met mijn probleem bezig zou zijn en er het einde echt in zicht zou zijn, dan zou ik daar nog enige mate van begrip voor op kunnen brengen, maar helaas blijft het 'stil aan de overkant'.
     
  4. weer telefoon

    We hebben na 2 maanden eindelijk weer telefoon.
     
  5. Weer telefoon

    Gelukkig wij hebben nu weer telefoon! Na 6 weken....
    Ik hoop dat het probleem nu voorgoed verholpen is.
    Groetjes,
    en iedereen heel veel geluk/sterkte met de telefonie.
     
  6. Luister, iedere gek zn gebrek dus ook Tele2. Als we daar weg zouden willen binnen 2 jaar moet ik de laptop terug betalen...Een laptop die we anders ook gekocht zou hebben (deze gek geen gebrek!). Ziggo heeft het nu op zo'n manier verbruit dat ik het weer eens de concurrent gun:giveup:wij geven het in ieder geval op!
     
  7. Geen telefoon vanaf 5 november

    Wij zitten nog steeds zonder telefoon.
    Mijn vriendin gaat binnenkort bevallen
    We trouwen 19 december
    Er komen vrienden vanuit het buitenland waarmee we de nodige dingen moeten afspreken.
    Bij mijn ouders ligt de broer van mijn vader op sterven en die woont in Spanje.
    Kortom wij zitten echt omhoog met onze bereikbaarheid en de mogelijkheden om op een enigszins normale wijze contact te hebben met de buitenwereld.

    Ziggo geeft niet thuis, een week geleden heeft mijn vriendin zo ongeveer huilend aan de telefoon gezeten en er is nog niets opgelost.
    Geen communicatie geen informatie geen deadline geen voortgang helemaal ziggo zaggo nades noppes.

    De helpdesk bellen maar weer?
    Opzeggen?

    Ik wil gewoon kunnen bellen meer niet.

    Reclame van Ziggo: binnen 5 minuten is het gereged, kan ik niet gewoon een nieuw telefoonnummer aanvragen?

    Vanuit ziggo Annoniem is de laatste reactie dat er niets te melden is.
    eigenlijk hoop ik echt dat we heel snel wel een telefoonverbinding krijgen.
    Kosten wat het kost heb ik die inmiddels echt nodig.

    Radeloos groet ik allen die net als wij maar braaf moeten afwachten.

    ZIGGO HELP ONS AUB.
     
  8. Ik wil gewoon kunnen bellen meer niet.

    Radeloos groet ik allen die net als wij maar braaf moeten afwachten.

    Ik heb vorig jaar al de knoop doorgehakt ;
    vaste tel.verb. opgezegd , mobiel abonnement afgesloten met onbeperkt internet erbij incl. gratis smartphone .
    Hiermee overal bereikbaar en voor "verre" relaties de mogelijkheid om ( ellenlange- ) mailtjes te versturen en te ontvangen..........:pompom:

    Dit is natuurlijk géén optie voor bijvoorbeeld mijn ouders van 70+ die nou inmiddels al zo'n 9 weken zonder telefonie van ZIGGO zitten .
    Maar voor iedereen die een beetje open staat voor "de mobiele toekomst "
    een logische oplossing !! :cool:
     
  9. Ik heb vandaag vanwege inmiddels bijna 10 weken geen telefoon de incasso van ziggo voor internet en telefonie terug laten boeken. Zijn ze daar nou helemaal van de pot geruk!!!! Dan zou ik wel moeten betalen voor een abb + volop bellen terwijl ik al bijna 10 weken geen telefoontje heb kunnen plegen met mijn vaste telefoon??? Ik dacht het niet.

    Ja ik kan de reclame van Ziggo inmiddels ook niet meer onbevooroordeeld zien. En de reacties van klantenservice via mail of gsm komen mijn oren inmiddels ook uit met hun 3 tot 5 werkdagen wat ik nu ook al die tijd al moet aanhoren om maar niet te spreken van de hoge gsm kosten.

    Ik geef ze nog een paar weken en dan zal ook ik dit zeer klantonvriendelijk bedrijf want dat is het inmiddels mi echt wel geworden toch echt achter me gaan laten...en dan te bedenken dat ik een zeer tevreden klant van @home was.

    Ik leef mee met alle anderen die er net zoals ik onder andere zwaar beroerd van worden.
     
  10. Tja alleen wat voor een doorvoersnelheid bied die optie je met internet, en wegen die kosten op tegen de kosten voor een breedband internet met vaste telefoon combi.
    Ik neem graag voor lief dat er af en toe een probleem is, maar dit valt niet meer onder het probleem storing.

    Heeft iemand ervaring met Skype? mijn internet werkt namelijk wel gewoon zoals het hoort. Zitten daar nog rare valkuilen of verborgen ellende in?
    MEt het programma Fring zou ik de optie hebben te skypen met mijn smartphone. Klinkt echt als een superoptie om tijdelijk of misschien zelfs wel voor altijd bereikbaar te zijn via een Voip telefoon.
    Kan ik mooi heel de telefoon de deur uit doen? maar ik reken mezelf vast te rijk.

    Je wordt wel creatief van zo;n gedoe. en dat voelt functioneler dan boos worden :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina