1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Haaksbergen

    Heb ook sinds 2 oktober geen telefoon, woon in Twente en heb in mijn omgeving geen mede getroffenen, ook de rekening voor demaand november is fout.
     
  2. reactie op webbeheerder

    Fijn dat je zo positief kunt zijn!



     
  3. Nog steeds geen telefoon

    Sinds 22 september heb ik al geen telefoon, zelfs geen kiestoon en de helpdesk van Ziggo blijft maar volhouden dat het probleem bij ons ligt. Van: "ik kan zien dat het signaal tot uw woning goed is" tot "waarschijnlijk wordt de boel gestoord door een nieuwe digitenne mast van KPN" tot "u bent de enige met dit vreemde probleem, alles zou gewoon moeten werken". Ze hebben me al zo gek gekregen dat ik overal nieuwe kabels voor heb gekocht, probleem blijft bestaan. Nu na een maand begin ik er toch echt wel flauw van te worden, zeker nu blijkt dat ik zeker niet de enige ben in Nieuw-Buinen en dat iedereen gewoon maar aan het lijntje gehouden wordt!! Ook tv storingen, wegvallen van RTL8 en de regionalen zenders en diverse extra pakketten, kindertv en discoveryzenders (geen signaal) ligt aan ons volgens de helpdesk. OP klachtenmails en brieven wordt niet gereageerd. Kortom, wat zijn dit voor prutsers!! Na weer eens bellen met de helpdesk (25 oktober) de mededeling gekregen dat er niemand bij Ziggo dit probleem kan oplossen omdat het al zo lang duurt. De tip was bvan de helpdeskmedewerker om maar over te stappen naar een andere provider, dan waren zij tenminste van mij af! De vriendelijkheid straalt er dus van af. Ik blijf volhouden en de helpdesklijnbezet houden tot ik op een correcte wijze geholpen ben. Inmiddels is er een brief van mijn advocaat onderweg waarin Ziggo in gebreke wordt gesteld en een forse schadevergoeding geeist wordt.
    tot zover, waarschijnlijk volgende week meer want ik heb niet de illusie dat er ook maar iets gaat helpen.
     
  4. Van 1 tot nu 26 oktober vindt je een paar dagen??

    Morgen besteedt Radar aandacht aan Ziggo
     
  5. Beste Klaas55,

    Ik reageerde duidelijk niet op jouw bericht, maar op het bericht van een webmaster die zich notabene nog positief uit wenst te laten over ZIGGO. Ik vind drie weken zonder telefoon (wij zitten zelf ook al drie weken zonder telefoon) dus helemaal niet gewoon. Ik raad je aan naar een nadere aanbieder te gaan. Hebben wij ook gedaan, deze aanbieder is goedkoper en ik denk ook beter.
    Morgen zit ik voor de buis wanneer Radar aandacht besteedt aan ZIGGO, bedankt voor de tip.



     
  6. Ziggo Telefonie

    Sinds enkele jaren heb ik al Internet en TV van @Home. (Hierover ben ik redelijk tevreden) Ik overweeg om een Alles in 1- pakket te nemen. Gezien jullie ervaringen, zal ik nog maar even wachten. Ik heb erg te doen met degenen die al weken zonder telefoon zitten. Dit is absoluut onaanvaardbaar! :evil: In mijn geval - veel zakelijk bellen - zou dit rampzalig zijn.

    Ik hoop voor ons allen dat Ziggo de zaken snel op orde heeft.
     
  7. Eventjes???

    Hmm als het eventjes niet werkt?! Sorry, maar eventjes duurt geen 3 weken of langer!
    Zeker bel je niet naar een helpdesk als het goed gaat, want dan heb je nl geen hulp nodig, maar als je die hulp wel nodig hebt en je belt...zou het fijn zijn als ze je ook daadwerkelijk kunnen helpen. Als ze je dan ook nog eens afschepen?! :x
    Begrip moet trouwens ook van twee kanten komen...
    Als zij nu eens begrip voor ons hadden en ons op tijd hadden ingelicht dat dit kon gebeuren was er ook begrip van onze kant! Maar het enige wat zij kunnen zeggen op dit moment is: Tja je telefoon zou het gewoon moeten doen, ons signaal komt goed bij jullie binnen. Binnen 3 dagen is het probleem opgelost! HMMM jaja er zitten veel 3 dagen in 3 weken
     
  8. Voor vaste telefonie is 1 dag niet werken al te gek voor woorden.
    In mijn ogen hoort een vaste telefoonaansluiting nog steeds bij "eerste levensbehoeften" waar we eigenlijk geen dag zonder kunnen. Net als elektriciteit, water en gas.

    Mogelijk dat de jongere generatie dit anders ziet omdat die meer op mobiele telefonie gericht zijn, maar als dat er langer dan 1 dag uit zou liggen zouden ze moord en brand schreeuwen.

    Ik heb 30 jaar lang gebruik gemaakt van een KPN aansluiting en nog nooit 1 dag zonder telefoon gezeten. Hooguit in de tijd dat ik ISDN had want die deed het niet als de stroom incidenteel een keer uitviel. Maar daar kon KPN niets aan doen.
     
  9. Voorlichting

    Het grote probleem naast de telefoniestoring is de voorlichting van
    Ziggo. Wanneer dit probleem bekend is maak dit dan ook wereldkundig en hou je klanten niet aan het lijntje (die werkt immers niet....)

    Het is redelijk een voudig om een brief op te stellen waarin het probleem wordt uitgelegd en wat Ziggo hier aan doet. Het enige wat Ziggo nu bereikt is een overbelaste klantenservice.

    Ze roepen de problemen over zich zelf af en houden te veel mensen bezig met het aan de praat houden van ontevreden klanten terwijl die energie beter kan worden gestoken in het oplossen van het probleem! Onbegrijpelijk.

    Ook wij zitten al ruim 3 weken zonder telefonie en bellen, mailen helpt geen donder.
     
  10. Al weer geen telefoon.

    Sinds vrijdagavond (24/10/08) wederom weer geen telefoon :evil: Led telefoon op het modem begon vrijdagavond spontaan te knipperen. En ja hoor er was geen verbinding meer. Er kon niet meer gebeld of gebeld worden. Dit terwijl internet en tv prima werken via dezelfde modem. Dit allemaal nadat we al 18 dagen zonder telefoon hebben gezeten. Vandaag voor de zoveelste keer met de telefonische helpdesk gebeld. Dit gesprek heeft mij in totaal ongeveer €10.- gekost door te bellen met een GSM. Wat ik op dit moment kwijt ben aan GSM-kosten was ik normaal niet in een jaar kwijt als gewoon had kunnen bellen via de normale weg. Het is echt niet te geloven :evil: De helpdesk vroeg vandaag om een andere telefoon aan te sluiten want het kon weleens aan mijn telefoon liggen :shock: Goed, ik sta hier voor open en dit was inderdaad nog niet getest. Ik vervolgens twee toestellen gehaald bij familie. Deze twee een voor een aangesloten rechtstreeks op modem en het probleem blijft. En zo sukkelen we maar door. Morgen is het alweer dinsdag....hopelijk weer geen 18 dagen :cry:
    Ik heb best wel begrip en geduld als het niet gaat zoals het moet, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt....hier zit echt iets niet goed :no:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina