1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CeeS, 24 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. geen telefoonverbinding sinds 13 november 2008

    Ik heb al sinds 13 november geen telefoonverbinding naar meerdere malen gebeld te hebben komen ze niet tot een oplossing ik heb al voor veel geld verbeld en nog steeds geen telefoon. Ze zijn gewoon al mijn gegevens kwijt. Ik weet niet meer wat ik nog kan doen. Ik moet met een mobiel bellen en de kosten lopen dan ook hoog op.
    Slechte service.
     
  2. Het gaat hier eigenlijk alleen maar om elkaar de VLIEGEN AF TE VANGEN, een GOED advies of oplossing heb ik hier nog niet kunnen ontdekken jammer, alleen de PRO Ziggo (medewerkers) ???? geven een POSITIEF beeld en vergoelijken alle problemen als niet te VERMIJDEN bij zo'n operatie, dat klopt gedeeltelijk ook wel, het is een KOSTEN/BATEN analyse, hoeveel KLANTEN verlies ik, en als de PR/MARKETING goed werk doet(200 man) spelen wij EVEN, helaas is de consument (wij dus de pineut), ik ben overgestapt voornamelijk vanwege de onbeschofte houding van de HD (kan ik gedeeltelijk ook wel begrijpen) omdat ik er gelukkig niet werk !!!!!!!!!!!
     
  3. En waar is jouw bijdrage tot positieviteit en /of oplossing...??:no:
     
  4. Ik kan NIETS positiefs bedenken bij ZIGGO
     
  5. Positief?

    Nee ik kan ook niets positiefs vinden over de afhandeling van de klachten over telefonie. Als consument wordt je niet op een normale manier geinformeerd. Via een omweg hoor je af en toe wat van anoniem en ik geloof echt dat hij oprecht met dit probleem bezig is maar verder hoor je niets. (ter verduidelijking, ik waardeer Anoniem zijn/haar inspanningen)

    Ik heb vorige week maar een ouderwetse brief gestuurd want bellen kan ik nu al 2 maanden niet meer en mailen werkt niet. Tenzij je geloofd in standaard antwoorden in de tred van: "wij doen onze uiterste best....4 werkdagen....op te lossen". Ieder ander bedrijf gaat failliet wanneer men op deze manier om gaat met de mensen die er voor zorgen dat hun salaris wordt betaald....

    Het heeft er alle schijn van dat de directie van Ziggo prinsheerlijk op hun pluche zit klachten af te wimpelen...

    Het enige wat mij weerhoudt van over te stappen is de angst dat het bij alle telecombedrijven zo gaat....

    Wanhopig wacht ik maar weert af tot het moment dat de directie van ziggo wakker schrikt en zich bezig gaat houden met klantenbinding...en dan niet met wurgcontracten maar door middel van service, luisteren naar klanten en dan nog belangrijker....klanten antwoord geven en op de hoogte houdt van eventuele vorderingen van storingen.

    :giveup:
     
  6. Ik kon me in heel veel tekst van je vinden en het ook heel goed begrijpen, maar dit stukje vond ik toch wel opvallend. Heb dit kleine stukje even in een quote gezet voor de duidelijkheid. Je spreekt hier over klantenbinding middels wurgcontracten, alleen zie ik niet waar Ziggo wurgcontracten zou hanteren aangezien je bij Ziggo maandelijks kan opzeggen.

    Ik snap dat het een zeer vervelende situatie is als je probleem blijft slepen en maar niet opgelost (lijkt) te worden, maar graag wel de juiste feiten verzamelen en vermelden. ;)
     
  7. Ook hier lijkt het wel een competitie AFZEIKEN, je mag kennelijk geen NEGATIEF bericht over ZIGGO posten, nee we zijn allemaal hartstikke blij met de overname door ZIGGO !!!!!!, door de "medewerkers" weinig oplossingen (ook niet verwacht) ze kunnen ook niet anders, het was een bewuste GOK en dat is in ieder geval niet POSITIEF voor de (betalende) gebruiker.
     
  8. Over het (af)zeiken gesproken, de pot verwijt de ketel dat hij zwart kijkt? :roll:

    Als je mijn post goed gelezen had was het niet om af te zeiken en zeker niet omdat er negatief gepost werd. Uit jou reactie blijkt wel dat je het in elk geval niet goed gelezen hebt, maar ik zal het nog even voor je uitleggen.

    De persoon waar ik op reageerde gaf in zijn post aan dat Ziggo klanten bind middels wurgcontracten. Echter voor zover ik weet hanteert Ziggo in het geheel geen (jaar)contracten meer en kan je per maand opzeggen. Als er geen (jaar)contracten meer zijn en je per maand kunt opzeggen, hoe kan er dan nog sprake zijn van wurgcontracten? Lijkt mij erg lastig.
     
  9. OK, wurgcontracten, maar sinds wanneer ?, maar je kan toch echt niet met "droge ogen" beweren dat het de " schoonheids prijs " in de wacht sleept ? zie allerlei fora en uitzendingen op TV (KASSA, RADAR) ook KPN niet b.v. maar moeten we dat allemaal maar accepteren ? ( weet ook wel en ander woord hoor).
     
  10. Je hebt mij ook absoluut niet horen beweren dat er niets fout zou gaan. Er gaan meerdere dingen (heel) erg fout, en dat verdient allerminst een schoonheidsprijs en die problemen hadden al opgelost moeten zijn.

    Echter sinds het Ziggo geworden is worden er geen contracten meer gehanteerd en kan er dus ook geen sprake meer zijn van wurgcontracten. De providers voor de fusie hanteerden voor zover ik weet allemaal jaarcontracten, dit is dus zeker een pluspunt wat uit de fusie voortgekomen is.

    Wel heb ik het vermoeden dat op de achtergrond heel veel medewerkers hun uiterste best doen om het een en ander weer op de rails te krijgen. Iets wat eenmaal fout gegaan en ontspoort is geeft heel veel extra werk om het weer op de rails te krijgen. Als het probleem gelokaliseerd is moet daar een oplossing voor komen, en als die oplossing er is moet er puin geruimd worden. En dan hoop je dat er ergens verderop in het traject zich niet opnieuw een probleem voor doet.

    Zeer vervelend allemaal, maar helaas kost het meestal veel meer tijd dan wenselijk om een dergelijk ontspoorde machine weer op de rails en op gang te krijgen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina